Café Eisseshof

- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Abel S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
heerlijke gerechten, prima sfeer en je voelt je er gelijk thuis. Voor ons veel herinneringen van het dorp Niehove omdat wij hier vroeger vaak op vakantie verbleven bij onze opa en oma Spoelma. Komen zeker terug.
Bedankt voor u recensie en tot ziens.
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Heerlijk gegeten op een sentimental Journey.
Nooit verwacht dat je in dit prachtige dorp zo buitenlands lekker kunt eten.
Dank voor het doggybord !
Dank ook voor u bezoek en recensie
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Voor de derde keer heerlijk gegeten bij Hussein. Zeker is de Ikan Bali makreel een aanrader. Het restaurant, het dorpje Niehove en de ambiance is top.
Bedankt voor uw recensie, en hopelijk tot een ander keer
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Op aanraden van een mevrouw die we tijdens de antiekroute spraken, hebben we gegeten in de Eisseshof. Wat goede tip. Het restaurant staat misschien wel in 1 van de leukste gehuchten van Nederland en om dan voor de Indische keuken te kiezen is niet het eerste waar je aan denkt. Gelukkig hebben we besloten hier te gaan eten. We kozen voor de rijsttafel en die was werkelijk top! De Soto ajam, de sate ajam, de rendang, etc, alles was zo lekker dat we ons zelf vergaten in het eten. Eindelijk weer een adres waar je authentiek Indisch kunt eten.
Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn dat u had genoten
Ingeborg K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Een verrassing op het Hoge land! Op een prachtige plek bij een 16e eeuwse kerk een Frans-aandoend terrasje van een eetcafe. Het wat voor een eetcafe! Heerlijk fris biologisch Indisch eten!
Wij, al meer dan 60 jaar "ervaring" met de Indische keuken ook uit de "Weduwe van Indië"( Den Haag), menen te weten dat dit authentiek is met een zeer persoonlijke noot. Het eten smaakt vriendelijk en heeft toch de juiste pittigheid kenmerkend voor Indisch eten en voor ons: eindelijk niet gezoet met een overdaad aan suiker!!
Wij hebben genoten. En. ik weet niet dat we meer kregen omdat er iets niet helemaal goed ging met de bestelling: wat een overdaad voor zo'n schappelijke prijs.
Heel vriendelijke bediening en de kok kwam zich voor de vergissing nog verontschuldigen.
Hartelijk dank. Het doet ons deugd dat u tevreden was, we doen ons best.
Kraaijenhagen .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Zaterdagavond weer voortreffelijke rijsttafel gegeten, deze keer op terras aan voorkant met prachtig uitzicht op oude kerk. Gemoedelijke ambiance en prettige bediening. De malse kipsateh met verrukkelijke saus vonden wij -waaronder iemand die net terug is van ruim drie jaar wonen op Bali- het hoogtepunt. Een aanrader !
Dolf S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Leuk: in een oud terpdorp staat een oud dorpscafe. EN daar kun je Indisch eten. Toen we binnen kwamen was het er stil, en het leek alsof men niet echt had gerekend op gasten. Evengoed konden we wel wat eten. Dus rendang met bami besteld, en sate. Eten was wel in orde, maar niet super. De pindasaus vermoedde ik zelfs (weliswaar Indische) instant-pindasaus te zijn, die ik ken van mijn schoonfamilie. De boontjes waren wel erg lekker en precies beetgaar. De bami was gekookte mie, gado - dus zonder garnering of zoiets. Al met al niet zo'n groot succes als ik lees van andere recensenten. Maar de locatie is top en de eigenaren vriendelijk.
PKo .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
weer heerlijke rijsttafel gegeten met uitstekende service in een gezellige authentiek cafe ruimte.
Mph .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Het Hoogeland, de gordel van smaragd, je zou het niet denken, maar het is echt waar. Bij Eisseshof, een authentiek dorpscafé, kan je fantastisch Indonesisch eten. De rijsttafel is zoals op de kaart staat: een culinaire reis. Bovendien is Niehove een prachtig dorpje, een bezoek meer dan waard. Eisseshof: ga het zelf ervaren!
Arnesto .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Het Hoogeland, en ook Niehove heeft mij 'gepakt' .Zeker door dit prachtige kleine autenthieke café met zijn fantastische Indonesische eten en zijn sfeer en zeer prettige achtergrondmuziek is een aanrader voor iedereen!
Edward M.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
Het was ons al vaker verteld, in Niehove kan je in het prachtige, authentieke dorpscafé even authentiek Indonesisch eten. We namen de proef op de som en inderdaad: het klopte allemaal. Dat van het leuke café (waar de tijd een tijdje stil is blijven staan), dat van het dorpse (Eisseshof is kennelijk tevens dorpshuis, gelet op het zwaar versterkte bandje dat later op de avond boven ons hoofd begon te spelen) en dat van het eten. De kaart is zeer beperkt maar voorziet wel in een rijsttafel, en dat werd het dus. Alle kommetjes ( en dat waren er zoals het hoort heel wat) werden vriendelijk maar zonder plichtplegingen op tafel gezet, en de inhoud door ons met veel smaak genoten. Authentiek Indisch, inderdaad, pittig maar niet té. Genieten van elkaar werd naarmate de avond vorderde echter steeds lastiger - het geroezemoes zwol aan tot schreeuw-niveau. Tja, het blijft een café... Het slotakkoord, de koffie met spekkoek en bonbons, was helaas vals. Uit de indrukwekkende machine kwam absoluut niet indrukwekkende cappuccino en espresso. Dat moet toch beter kunnen!
Kbosker .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2012
Ik heb een indische maaltijd genuttigd tijdens een werklunch vanmiddag met een aantal collega's in Cafe Eisseshof. De bediening was prima en het eten echt indisch. Leuke huiskamersfeer en heerlijk eten (rendang, boontjes, nasi , eieren). Echt een aanrader.
Evka .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Afgelopen zaterdag hier gegeten met 3 volwassenen en 2 kleine kinderen. De nostalgische sfeer van het pand is al aangenaam binnenkomen, het eten was goed evenals de bediening. Er werd goed voor de kinderen gezorgd, de loempia's als voorgebracht zijn heerlijk, evenals de rijsttafel met vleesgerechten.