Café Einstein

Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 02:00

• Af te huren , Catering
Carootje63 V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Ik ben onlangs twee keer met verschillende vrienden in dit restaurant geweest. Hebben uitstekend gegeten en gedronken. Na afloop van het diner een heerlijke homemade Limoncello gedronken. De bediening was heel vriendelijk en hulpvaardig. Passende wijnen bij gedronken. Een aanrader in alle opzichten!
Baldiman .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Na jaren weer eens bezocht. Dat was een goed idee, want Einstein is een voortreffelijk restaurant, met een duidelijke Italiaanse signatuur. De seizoenskaart van € 30 voor drie gangen bood ons een makkelijke keus. Vooraf Antipasti, Italiaanse vleeswaren, huisgerookte zalm en een keur van heel smakelijke groentegerechten. Als hoofdgerecht twee prachtige sliptongen met heerlijke groenten en grote frites. Toe naar keuze kaas of tarte tatin van peren met roomijs. Huiswijnen zijn uitstekend. Prima espresso toe. Buitengewoon vriendelijke en attente bediening! Al met al een echte aanrader.
Don_Leo .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Gisteren na een lange tijd weer eens heerlijk gegeten bij Cafe Einstein. Antipasti vooraf, een goede huiswijn en als hoofdgerecht een lamstrio. Was verrukkelijk. Weer eens bewezen dat hier een heel goede kok in de keuken staat. Bediening was erg goed en vriendelijk. Kom zeker terug.
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Café Einstein is niet alleen een heel goed café maar ook een heel goed restaurant. De selectie van Italiaanse voorgerechten en het visstoofpotje in tomatensaus smaakten heerlijk. Perfecte Italiaanse kazen ter afsluiting. Bediening was heel vriendelijk en correct. Heerlijk relaxte avond gehad. Bij mooi weer kun je ook buiten eten.
Lotte R.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Heerlijk eten, vriendelijk en attente bediening en een geweldige sfeer. Met doet enorm zijn best om je een leuke avond te bezorgen en dat lukt! We komen zeker snel weer terug.
Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Gisteravond hier gegeten met een paar vrienden. Verrassende smaken gecombineerd met goede wijnen.
Het brood is heerlijk en de gerechten zijn stuk voor stuk goed van smaak.
Wij komen zeker nog een keertje terug.
Bedankt voor de gezellige avond.
Noel P.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Vrijdag avond met de z'n vieren gaan eten bij Einstein. Entourage is mooi, oud pand,goed opgeknapt, sfeervol. De ontvangst door de gastvrouw/heer is hartelijk en vriendelijk. Kleine misser dat we met zijn vieren op een tafel van drie geplaatst werden. Moesten zelf om bestek vragen wat pas na geruime tijd kwam.
Bediening is erg vriendelijk. Zoals een van mijn disgenoten zijn ze lachen met met de mond maar niet met de ogen. En dat klopt ook. Overdreven vriendelijk.
De snelheid waarmee het eten gebracht wordt, de pauzes tussen de gangen is was lang. Uiteindelijk van 19.00 uur tot 21.30 uur gezeten voor een simpel drie gangen menu. Kwam waarschijnlijk ook doordat er een groep zat maar dan toch.
Voorgerecht: anti pasti zag er goed uit, smaakte; was gewoon lekker. De bospaddenstoelensoep was reijkelijk gevuld, iets te dik doch goed op smaak.
De haasje wat we kregen wat lekker, goed op smaak, mals en goed gebakken.Er zat weinig tot geen groenten bij en de peultjes waren niet gaar. Jammer.
Het toetje, kaasplankje was erg zuinig voorzien van kaas.
Kortom, een leuke tent de gezellig en goed ingericht is. Helaas is het eten minder. Herhalings gevaar niet aanweizg.
David D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Zaterdag met een grote groep bij Einstein gegeten. Wat een fijne sfeer en bediening! Vooraf hadden we antipasti, een tafel vol met lekkernijen. Als hoofdgerecht at ik een heerlijk bereid kalfsstaartstuk. Het dessert was ook prima, met diverse kleine zoete gerechtjes. De wijnen waren goed, en met een lekker glas whiskey heb ik de avond afgesloten. Dit adres is zeker een aanrader.
E-stikkelman S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Zondagavond 13 december in dit italiaans restaurant gegeten. Geen pizza's maar heerlijk authentieke italiaanse keuken. Het voorgerecht waren enkele antipasti, vooral de gegrilde groenten en de kleine zoetzure uitjes waren heerlijk. Het vlees van het hoofdgerecht was prima gegaard met een knapperig korstje. Helaas was de pasta veel te dik die hebben we laten staan.
De bediening was heel goed, vriendelijk en behulpzaam.
Het restaurant is mooi verbouwd een combinatie van oude details met een moderne lichte uitbouw.
Riet B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Dan heb je dus al heel wat restaurants in je eigen stad bezocht, heb je toch dit pareltje gemist......
Echt Italiaans eten, dus gewoon goede spullen, goed bereid, en dus heel lekker.
Er is een wisselend - italiaans streek -menu voor 25 euro, een aanrader (hoewel de kaart verder ook beloftevol is).
Vooraf risottoballetjes, goed op smaak en krokant. Als hoofdgerecht zwaardvis: prima, niet te doorbakken, en met wat groentetjes. Onze disgenoten hadden lamsvlees-op-drie-manieren: ook bijzonder smakelijk. Frieten horen er standaard bij, extra groenten kun je bestellen. Toe was de keus tussen een (heerlijk!) kaasplankje en een zoete cannoli. Gezellig ingericht (zonder poespas), vriendelijke bediening. En hier geen flessenmaffia, gewoon water uit de kraan. We willen hier zeker terugkomen
Salsomaggiore .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Gisteren een besloten feest, waar circa 100 gasten waren, gehad bij Einstein. Gezellige sfeer, prettige en vriendelijke bediening. Borrel en hapjes vooraf uitstekend geregeld. Het Italiaans buffet zag er mooi uit en was heerlijk.
Ino H.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Na de renovatie een goede combi van nieuw en oud. Bediening altijd door vlotte studenten en eten gewoon acceptabel. Zeker een goede plek om te vertoeven.
Paul U.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Hele mooie en ruime zaak, zeer sfeervol, met een leuke bar om eerst te borrelen alvorens te gaan eten. Mooie Biologische Gulpener bieren op de tap en een fijne wijnkaart. Wij dronken een Franse Chardonnay die voortreffelijk was.

De bediening was aangenaam en correct, maar met een beetje te weinig eigen stijl en signatuur. Dit mag wel wat levendiger en minder formeel, maar dat is vooral persoonlijk. De meeste gasten - ook aan onze tafel - hadden hier overigens geen problemen mee.

Dan het eten, wij kozen voor het dagmenu. Vooraf Italiaanse antipasti, als hoofdgerecht een kogelbiefstuk of zalmlasagna en kaas of een zoet dessert als nagerecht.

De antipasti waren lekker, maar weinig. Ook opgediend met wat weinig fantasie. Standaard geen brood op tafel wat we gevraagd hebben en ook vlot kregen. De biefstukken waren prima gebakken, wat medium moest zijn was ook medium. Voor een hele tafel slechts één bakje friet (na vragen kregen we extra) en het biefstukje gegarneerd met een hele bescheiden hoeveelheid groente.
De kaas was fantasieloos opgediend, aan het zoete dessert was wat meer aandacht besteed. Bij de kaas geen brood of toast en geen stroop.

Al met al niets mis met het eten, maar voor ons net wat te weinig en met te weinig fantasie. Prima voor een eetcafé maar het mag wat verrassender op het bord gepresenteerd worden. Standaard brood op tafel hoort er eigenlijk bij. Één bakje frieten (overigens wel lekkere!) met een klein bakje mayonaise voor 10 personen is eigenlijk een flauwe geste uit de keuken.

Voor de sfeer en de lekkere wijn zeker terug gaan; en de keuken nog eens goed nadenken over vormgeving en hoeveelheden.
Kloosjes .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Voor ons de eerste keer dat we bij Einstein hebben gegeten, en waarschijnlijk ook meteen de laatste keer. De entourage is echt prachtig en schept hoge verwachtingen. Het eten viel echter erg tegen. Slechte kwantiteit prijsverhouding. Hebben onze klachten direct geuit, maar daar werd niks mee gedaan.
Wouter M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
De keuken was matig, de antipasti waren nog het best. Pasta met aubergine etc.: de aubergine was deels zwartgeblakerd en deels niet gaar, slechte kwaliteit horeca-mozarella ("horecarella"), pasta zelf minder dan beetgaar.
De bediening was vriendelijk en to the point.
Wij zaten op het binnenterras. Geen bijzondere plek, maar er is ook niks mis mee.
Dick07 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Dit restaurant is gesitueerd in een oud herenhuis, waar nog steeds een stijlvol interieur van is overgebleven. Wij worden zeer vriendelijk ontvangen en kiezen ervoor in de tuin plaats te nemen. Alle vier nemen wij het aanbevolen Roma menu, een schotel met verschillende Italiaanse gerechten vooraf, kabeljauw en saltimbocca als hoofgerecht en kaas/citroencake als dessert. De attente en deskundige bediening adviseert een Barberera, die zo lekker is, dat alle vier deze wijn gaan drinken. De afsluiting is een bijzondere grappa. Wij hebben hier al vaker gegeten, en ook deze keer was dat met veel genoegen, ook door de goede prijs/kwaliteit verhouding.
Voswegen .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Wij komen er vaker maar ook deze keer hebben wij voortreffelijk gegeten.
Wij hebben gekozen voor het Rome menu.
De antipasta kan wel iets spannender maar verder prima, het hoofdgerecht kalfsvlees in parmaham was verrukkelijk en de kabeljauwfilet alla caprese was zoals het moet zijn.
De huisgemaakte citroentaart maakte het af.
Wij komen zeker terug.
Pete H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Gister bij Cafe Einstein geweest. Ik begrijp dat de naam is ontstaan vanwege het feit dat hier vroeger een cafe gevestigd was, maar tegenwoordig is het gewoon een culinaire klasbak! Al is gezellig naborrelen aan de bar ook zeker aan te raden. Heb hier gister voor de tweede keer uitstekend gegeten. De service was ook top. We werden bediend door een spontane serveerster (de bedrijfsleidster denk ik) die ons alles over het menu kon vertellen. De komende weken heeft Einstein blijkbaar een reis door Italie (gister gerechten uit Toscane). Het was een fijne ervaring en heb voor het eerst sinds tijden het idee gehad dat ik echt een avond uit was! Ik kan niet wachten tot volgende week omgeving Rome op het menu staat, want ik kom zeker terug!
Shobha V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Goede ambiance..lekker eten..gezellig personeel en voldoende keuze..Hier vanavond wezen eten met mijn broer, schooonzusje en mijn vriend omdat mijn moeder jarig was vandaag, dus leuke en lekkere keuze..
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2014
Tja, het viel een beetje tegen onze eerste kennismaking met Einstein. Het was de eerste dag van het Veneto menu dus daar gingen we voor. Met de Antipasti begonnen; was een aardig gerechtje met als uitschieter de sardine en de gepaneerde, gefrituurde mozzarella. Daarna de runderbavette en die was gewoon te rauw. Dat gemeld maar toen was het; zo vind ik het lekker. Als de ober dat vindt laat die dan ook er voor betalen. Echter later kwam de andere serveerster en die had begrepen dat het te weinig zou zijn. Ergens werd er dus slecht gecommuniceerd. Dessert was voor mij selectie kaasjes, prima keuzes maar daar zou wel b.v. een cracker of vijgenbrood bij passen. Het excuus was: het is de eerste dag van het nieuwe menu. Daar ben ik heel simpel in: als je iets niet kan dan moet je er je klanten niet mee lastig vallen. Mijn vrouw had als dessert bladerdeeg met aardbeien en sinaasappel. Dan is het wel handig als je de kroontjes van de aardbeien verwijderd en de pitten uit de sinaasappel. Potentie heeft het allemaal wel maar de scherpte ontbreekt en dat is wel jammer want voor de prijs is het gewoon niet goed genoeg.