Café Eetsalon De Zwaan

Dorpsstraat 5 4145 KA Schoonrewoerd Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Café Eetsalon De Zwaan

Mark G.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Eten is hier prima en de bediening eveneens. Vlees is van heerlijke kwaliteit en alles voor een goede prijs. Muziek wilt op vrijdag en zaterdagavond wel eens wat luid zijn. Helaas op zondag gesloten.
Nynke B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Hier kun je in het dorp 6 dagen in de week terecht voor een (h)eerlijke hap voor een goede prijs. Vooral de biefstuk en saté zijn een aanrader. In de winter worden er huisgemaakte stamppotten geserveerd! De bediening is goed em gezellig. Hier komen wij graag.
Lorrem .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2014
Een dorpskroeg waar altijd gemoedelijkheid en gezelligheid is. In de kroeg staan diverse tafeltjes waar je aan kunt eten van een mooie kaart. Diverse voor/hoofd en nagerechten. Alles al een keertje geprobeerd en blijft lekker!! Zeer goede prijs/kwaliteit. Vooral biefstuk is top!! Zeer aan te bevelen als je van geen poespas houdt maar wel van lekker eten!!