Café-Eetkamer Saint Servais

Meer informatie over restaurant Café-Eetkamer Saint Servais

Lang
Wendy M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Verwacht niet teveel van de gerechten. Leuk terrasje in een wijk van Maastricht. Echter de service en bediening is echt een ramp. Onprofessioneel en niet vriendelijk. We hadden tot tweemaal toe telefonisch gereserveerd. En tot tweemaal toe was er toch geen plek toen we kwamen. De laatste keer hebben we nog een uur van te voren gebeld om te checken. Er werd ons toegezegd dat er plek was. Eenmaal (met de fiets) weer aangekomen, bleken nog drie wachtende koppels voor ons. Slechte zaak dus. Eigenaar (vermoed ik) gaf niet eens gehoor en reageerde kortaf toen wij dit aangaven. We werden zelfs genegeerd. Hier gaan we dus nooit meer terug!
Marc-uit-Geneve .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Op tweede kerstdag genoten van een Kerstlunch Buffet Saint Servais met de hele familie. Geweldige (informele) ambiance. Lunch was mooi geserveerd en de gerechten waren erg lekker. Zowel de visgerechten als de vlees gerechten waren van goede kwaliteit. De heerlijke bouillon soep was een goede start. De omelette Siberienne was een geweldige afsluiting. De bediening was vriendelijk en goed. Kortom een geweldige aanrader voor families.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
We vinden Saint Servais aan een klein pleintje, midden in een woonwijk aan de zuidrand van Maastricht. Het heeft zichzelf bestempeld als cafe-eetkamer en dat is een goede omschrijving. Verwacht hier dus geen sterrengerechten of andere hoge culinaire aspiraties, maar een kleine kamer met de nodige kitsch aan de muur (waar vind je in hemelsnaam nog zo'n Christus-met-stralend-hart schilderij?), houten tafels met een allegaartje aan rijk beschilderde stoelen en de nodige buurtgezelligheid. We voelen ons direct thuis. De serveerster is niet te beroerd om het menu op het krijtbord voor te lezen (in een relatief donkere kamer mag wel iets groter geschreven worden). We beginnen goed met eendenborst en superzachte eendenlever. En ruiken we daar niet truffels? Prima begin, maar daarna zakt het helaas behoorlijk in. Het duo van kalfsoester en kalfswang heeft weinig smaak en daar kan de jus weinig meer aan goed maken. De frietjes zijn wel netjes. Het nagerecht, chocolademousse in de smaken puur en wit, vallen echter weer tegen. De wijnen? Zoals men kan verwachten in een eetcafe: makkelijk drinkbaar maar zonder een herinnering achter te laten.
Marleen50 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Super eten voor een goede prijs. Gezellig en sfeervol. Een echte aanrader! Hoewel het erg druk was, hoefden we niet lang te wachten. Lekkere wijn, heerlijke carpaccio. Doen!
Jean-Pierre C.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Beste prijs/kwaliteitsverhouding in Maastricht. Steeds mooie, verse gerechten. Aanrader! Ook voor komende kerst een super-de-luxe kerstmenu.