Cafe-Eeterij Stroop

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 01:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Mirella M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Wij komen regelmatig bij Cafe Stroop. Altijd gezellig, het eten is heel goed. Altijd een gevarieerde kaart en een ruime keuze aan speciale bieren.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Op de terugweg uit Belgie voor bierinkooptour weer eens hier aangelegd voor de lunch.
Eenvoudige kaart. Wij kozen biefstuk brood. De bediening was vriendelijk.

Esoj .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Naar aanleiding van op Internet gelezen recensies hier eerst gaan lunchen en een ontzettend lekkere tosti gegeten en heerlijke tomatensoep.
Gelijk afgesproken om er s' avonds ook te gaan eten.
De kok zou voor ons een vegetarisch verrassing menu maken.
Nou, dat is zeker goed gelukt! Een heerlijke salade met o.a blauwe kaas, lof en peer en een net zo'n lekkere pasta met paddestoelen.
Gezellige sfeer en vlot en vriendelijk personeel.
Een aanrader!
Irene000 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
We waren met z'n zessen en iedereen nam iets anders, van voor, hoofd en nagerecht en we waren unaniem in ons oordeel: wat een kok!
De bediening was ook prima en we komen vast nog weleens terug!

Bep Odinot.
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Via een kennis bij dit gezellige eetcafé beland. Dat was een aangename verrassing.
Vooraf Franse uiensoep met een heerlijke laag kaas erop. Zoals het hoort loeiheet. Erg goed klaargemaakt. Mijn vriend had vooraf de garnalen- en krabkroket. Ook hartstikke goed. Lekker krokant van buiten en smeuiig van binnen.
Hoofdgerecht was de vis van de dag: tarbotfilet. Ook die was super.
Toetje hebben we overgeslagen, want de porties waren groot genoeg voor ons.
De bediening is heel vriendelijk en komt regelmatig vragen of alles naar wens is.
We zaten buiten in het zonnetje op het terras. Waar je lekker kunt kijken naar de voorbijgangers.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Onlangs weer eens bij dit simpele eetcafé gegeten en wederom niet teleurgesteld.
Wat is dit toch genieten van eten in de ware zin van het woord alles ambachtelijk
bereidt en vriendelijk en attent geserveerd dit ondanks de grote drukte.
Probeer eens de Irish-stew of de heerlijke wild-stoof.
Ook de originele ambiance van Stroop draagt bij aan de evenwichtigheid van het totaal en straalt gemoedelijkheid en vakmanschap uit.
Mooie ambachtelijkheid en vriendelijkheid tegen een uiterst vriendelijke prijsstelling,
hier kan menig zich hoger segmenterend restaurant een voorbeeld aannemen.

Succes Vinnie en brigade.

Sakibo .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Wij gaan met regelmaat hier eten, erg gezellig en laagdrempelig.
Je kunt de voorgerechten ook bestellen als hoofdgerecht, de geitenkaas salade is en echte aanrader ( als hoofdgerecht) als je dan van tafel komt heb je echt geen honger meer.
De gamba's in look, erg goed.

Gezellig terras, waar je kunt genieten van een hapje en een drankje.

Bediening is vriendelijk en correct .
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2014
Deze week met een vriendengroep gegeten bij Café Stroop. In dit van oorsprong oude café kun je lekker eten. Men serveert er gerechten van een eenvoudige kaart. De biefstukken waren mals en goed bereid. Er werd naar wens een sausje bij geserveerd. Verrassend vond ik de salade waarin men ook fruit had verwerkt. Ook de spareribs, verkrijgbaar in 1 smaak, waren lekker. De geserveerde frietjes vond ik wat minder, helaas uit de diepvries. Nagerechten en koffie oké. Even de thee vermelden. Dit was echte losse thee, verschillende varianten in busjes, waaruit je zelf je thee kon zetten. Compleet met uitleg en zandlopertjes om de juiste tijd te bepalen. Erg leuk, en lekkere theesoorten!
Zeker een keertje gaan eten hier, de moeite waard.
Corine W.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Zoek een leuk en gezellig eetcafé, dan moet je hier zijn. We komen al een paar jaar geregeld bij de Stroop eten en altijd vriendelijk. Heel af en toe is het in het weekend wat langer wachten op je eten, maar niet absurd lang. Wanneer wij een snel willen eten, geven we aan hoe laat we klaar willen zijn en dat doen ze zonder problemen.
Het eten is zoals het bij een goed eetcafé hoort te zijn en daarom komen wij hier regelmatig terug. Een aanrader!
dank je wel, altijd leuk om positieve kritiek te lezen of te horen, conny
Louise H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Heerlijke plek om lekker op je gemak ontspannen te eten,lekker natafelen zonder dat ze je bord al half leeg onder je neus vandaan halen. Eten is lekker en gevarieerd, ruime porties en een vlotte bediening. Eetcafe waar wij daarom regelmatig naar terug gaan.