Café ED

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 00:00
6,6
Marcus A.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Cafe Ed. Een nieuw bruin cafe aan de IJburgse haven. Malle plek. Chesterfields, biljarttafel, podium. Tafeltjes, nog net zonder kleedjes. Zomaar beland op een zondag. Ja, we kunnen eten. Een tafel bezet. We landen. Blijkt de bezette tafel te bestaan uit enkele rijpere muzikanten die nog een rondje gaan spelen op dat podium. Hilarisch. Levert een - best leuk! - prive concert op met zeventiger jaren muziek. Ondertussen bestellen we t eten. Het is niet best. Een stoofpotje Mauritiaanse kip is lachwekkend. Een magnetron maaltijd met een gebakken ei. Veel te zout, ontraceerbare kip, brrrr. De sate is sate en de hamburger friet een droeve schijf vlees zonder kraak laat staan smaak.
Ach, het wijntje en biertje waren ok, de setting was bizar, de bediening deed haar best. Dus zeker langskomen om te biljarten, drinken, zingen en wat al niet meer, maar eet eerst even ergens anders.
Jopie1937 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Hele leuke gerechten op de menukaart in een typisch Amsterdamse sfeer. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijke bediening. Wij hebben de Javaanse Bami en het Kipstoofpotje op Mauritiaanse wijze gegeten. Erg lekker en verrassende smaken. Zeker voor herhaling vatbaar.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Mooie verzorgde tent op een prachtige locatie...goede gezellige bediening...lekker eten tegen zeer goede prijzen.
Zeker een aanrader!