Cafe Droog

Staalstraat 7B 1011 JJ Amsterdam Nederland Kaart
31-202170100

Over het restaurant Cafe Droog

Oase van rust in het hart van Amsterdam

In hartje Amsterdam vind je ROOMSERVICE by Droog. Dit is een simpel, maar elegant café dat onderdeel uitmaakt van hotel Droog. Het voornaamste doel is hier dat jij je volledig op je gemak voelt. Plof dus lekker op de sofa, blader door de stapels kranten en tijdschriften en blijf zo lang hangen als je wil. De keuken is gebaseerd op een gezonde lifestyle en de gerechten worden dan ook bereid met duurzame en biologische producten die zoveel mogelijk bij lokale leveranciers vandaan komen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Cafe Droog

Tram: 4 of 9, halte Rembrandtplein - Metro: 53 of 54, halte Waterlooplein
  • : Betaald parkeren in de buurt / Parkeergarage Waterlooplein

Dagelijks van 09:00 tot 19:00 uur.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Cafe Droog

Eline G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Lekker gegeten, prima.
Justine D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
De lekkerste vege salade ooit! De lekkerste vege salade ooit! De lekkerste vege salade ooit! De lekkerste vege salade ooit!
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Lekker gezond en in een heerlijke ambiance. Goed personeel
Alexia W.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Was vroeg bij de café samen met mijn collega. We zochten een rustig plek om even te werken in het ochtend. Toen we binnen kwamen was de café heel rustig. Het was maar 9uur en waren maar een paar klanten. We hebben koffie besteld en gewerkt tot rond 12uur, en lunch gegeten daar. Het werd steeds drukker vanaf 11uur en na lunch bestolen we toch weg te gaan vanwege de lawaai. Maar het is wel een leuk plek.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Verdeeld over enkele zeer oude panden in het centrum van Amsterdam vindt men Droog: hotel Droog, lunchzaak Droog en design- en modewinkel Droog. Laat ik me tot de lunchzaak beperken. Via de winkel is het cafégedeelte dat op de eerste etage ligt, te bereiken. Het is een grote ruimte met een hoog plafond met zwarte balken en verder is alles wit, wit en nog eens wit met hier en daar wat blauwe designvoorwerpen. De service was prima en dat gold ook voor de gerechten. Ik had een overheerlijke soep van tomaat en paprika met chorizo, basilicumolie, voortreffelijk brood en gezouten boter. Verder had ik de sandwich met wilde zalm, dillecrème en groene asperges: ook erg lekker.
Nicole L.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Smaakvolle lunch met goede wijnen. Attente en professionele bediening. Prachtige locatie midden in het centrum.
Betty P.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Heb met een vriendin geluncht. Tevoren wel gereserveerd, want het kan erg druk zijn. Vriendelijke bediening, lekkere open sandwiches en juices.
Annemarijne .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
In 1 woord: geweldig! Wat een aanrader. Ik kom zeker terug. Prachtige aankleding, heerlijk eten, goede bediening, wauw!!
Lisa A.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Voortreffelijke lunch. Kwaliteit eten zeer goed. Service kan iets beter en sneller.
Ekaterina K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
High tea was fantastisch! Hou er wel rekening mee dat er op grote eters gerekend wordt. We hebben zeker 2 uur getafeld.
Juus G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Een tip: Verbeteren van de Akoestiek.
Liz S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Leuke sfeer!
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Fijne oase van rust in toeristoverlopen Amsterdam en nog lekker eten ook. Prima lunchplek!
Tilly B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Relaxte sfeer en prima lunch.
Didi W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijke sandwiches! Vooral leuk als je aan het raam kunt zitten; het restaurant zit op de 1e etage. Boven een winkel, die eveneens zeer de moeite waard is.
Positiv O.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Ja hoor, hier kun je rustig binnenlopen. Helemaal goed. Eerst een hippe winkel in en dan naar boven. Eigenlijk moet je het eerst hebben gehoord van iemand anders zou je er niet zo 1,2,3 terecht komen.
Wij hadden elk een lunch platter groot zoals het wordt genoemd, en daaraan is niets overdreven. Het is een soort "grand-lunch" van wat er op de kaart staat. Allemaal kleine hapjes en allemaal erg goed. Wijnen mag je even voorproeven en zijn allemaal goed. Toch leuk om zo niet alleen je voorkeur maar ook de match met het eten te kunnen optimaliseren.
de prijs is te laag. Niet verder vertellen:)
Ans G.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
mooi gebouw echt mooi
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Erg te spreken over het eten. Gemengde gevoelens over de bediening. Erg fijn ontvangen en goed geholpen totdat haar collega het overnam. De collega die het overnam was erg onoplettend en moeilijk bereikbaar doordat ze constant met haar rug naar de gasten toe stond. Interieur is fantastisch.
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wij waren er zaterdag 25 februari om nog de verjaardagen van mijn dochter en (schoon)zus te vieren met een High tea. Om half elf in de ochtend. Was geen probleem.
Zeer geslaagd. Alles zo vers en redelijk geprijsd. We hebben als extra nog quiche met een kommetje pompoensoep genomen. Twee van ons namen een glas Cava. We kozen voor verse munt en verse gemberthee.
Mooie witte inrichting en lekker ruim. Je zit ontspannen, daar er geen tijdlimiet is. Bovendien namen wij de High tea om 10.30. Geen probleem. Het personeel is heel vriendelijk. Maakt ze niet uit van welke komaf men is.
Je kan er ook brunchen, lunchen en dinneren. Ga er wel weer heen. Zeer geslaagd.
Iris G.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
De high tea was erg lekker. We moesten alleen zelf vragen om meer thee. Het was fijn geweest als dat een paar keer gecontroleerd werd. Verder zeer tevreden en ik kom zeker terug.