Café de Zwetser

Marktplein 1 7811 AM Emmen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Café de Zwetser

Café De Zwetser, een heerlijke plek in hartje centrum van Emmen om af te spreken met vrienden. Je kunt er de hele avond onbeperkt tapas eten. Met vrienden of collega’s genieten van koude tapas en warme tapas, vlees, vis en vegetarisch. Maar ook voor een lekker broodje of warme lunch ben je welkom bij De Zwetser. Er is regelmatig live muziek in het weekend, verzorgd door een band of een dj.

Meer informatie over restaurant Café de Zwetser

Zondag 11.00 - 23.00

• Bar , Engels gesproken
lootens.tineke .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Voor de 2e keer gegeten bij het restaurant en weer zeer tevreden over hetgeen ze te bieden hebben.Erg vriendelijk personeel .
Jan Dirk K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gevarieerd gegeten op het gezellige terras. Je hebt een ruime keuze uit voorgerechten, hoofdgerechten en desserts. Voor het onbeperkt drankenpakket werd een erg schappelijke prijs gerekend. Voor herhaling vatbaar omdat het toch een apart concept is voor weinig geld.
Ellen N.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Geweldig leuk ontvangen en hele goede service. Eten was ook heel goed. Een echte aanrader. Leuke locatie midden in het centrum van Emmen
Bé W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
fortjejanssen .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
gezellig restaurant niet te duur lekkere hapjes .

Antoon M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Ga er niet eten als het druk is. En de tapas kan wel beter. Goedkope formule, maar dat merk je dan ook.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Jammer dat wij zover weg wonen anders kwamen wij vaak terug. Het eten/tapas zijn heerlijk. De bediening is netjes, zeer vriendelijk en belangstellend. Prijs/kwaliteit is prima. Wil je een trappist met grenadine dan wordt de grenadine snel in een winkel voor je gehaald. Nu nog even Aperol Spritz op de kaart dan is het compleet.
Ook voor een drankje met een bittergarnituur/nacho's met kaas ben je hier aan het juiste adres.
John W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Wat een gezellige tent en wat een toffe bediening. Het is dat het zo ver rijden is vanuit Schiedam, anders kwam ik hier beslist vaker. Maar dat ik nog een keer terug kom staat voor mij vast. Eten was super lekker, er loopt heel veel personeel, zijn allemaal heel attent en snel en als je het arrangement incl. drank neemt hoef je niet bang te zijn lang op je wijntje of biertje te moeten wachten.
Kortom een hele vette en verdiende voldoende
Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Sfeervol ingericht pand aan een heel gezellig plein met veel terrasjes!
Friedel E.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Wij kenden de Zwetser alleen van naam. Het was behoorlijk druk, maar de reservering was prima geregeld. De ontvangst en uitleg reuze vriendelijk en volledig. Door de drukte zakte het tempo van bediening halverwege iets af, maar aan het eind had men dat weer prima onder controle. Het afsluitende gesprek met de uitbater was erg leuk en informatief. Hier komen we nog eens terug.
Mariette Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Lekker tapas gegeten. Geen heel bijzondere gerechten, maar wel lekker. Fijn dat we in een rustige hoek van de zaak mochten zitten, want het was best rumoerig (radio stond vrij hard). Wachttijd tussen de tapasronden was wel erg lang (20-25 min). Daarom gaan we niet nog eens hier eten.
Tineke L.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Een goed en vooral een betaalbaar restaurant .erg vriendelijk en behulpzaam personeel Wij hebben heerlijk gegeten en vindt het zeker een aanrader om nog eens te gaan eten.
Rudolf P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Dit was onze eerste keer dat we bij De Zwetser gingen eten. Wij gaan zeker vaker terugkomen! Heerlijke tapas, goede service en prima prijs.
Danique S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Ondanks we in het begin een tijd moesten wachten voor dat jullie langs kwamen om drinken te vragen. Zijn we daarna super geholpen en hebben ze het weer goed gemaakt! Heerlijk gegeten!! :)
Joopbuursma B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Beslist voor herhaling vatbaar. Leuk de keuze uit veel gerechten. Wij hebben hier goed gegeten en best vermaakt. De medewerkers deden hun best.
Beet .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
De porties zijn niet heel groot, maar voldoende en qua smaak erg lekker. Ook fijn dat er voor onze dochter een kinderstoel klaar stond en dat er was ingedekt met alleen een vork. Maakte de ontvangst zeer welkom, net als de entousiaste uitleg van het personeel.
Annelien H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Het personeel erg leuk en vriendelijk. We komen zeker nog een keer terug! Het liefst vanavond nog haha :p