Café de Zwetser

Marktplein 1 7811 AM Emmen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Café de Zwetser

Café De Zwetser, een heerlijke plek in hartje centrum van Emmen om af te spreken met vrienden. Je kunt er de hele avond onbeperkt tapas eten. Met vrienden of collega’s genieten van koude tapas en warme tapas, vlees, vis en vegetarisch. Maar ook voor een lekker broodje of warme lunch ben je welkom bij De Zwetser. Er is regelmatig live muziek in het weekend, verzorgd door een band of een dj.

Meer informatie over restaurant Café de Zwetser

Zondag 15.00 - 23.00

• Bar , Engels gesproken
Mirella H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het was heerlijk! Echt een aanrader!
En dat het dessert er ook bij inbegrepen is, is ook heerlijk!
Voor een zeer schappelijke prijs heb je een complete maaltijd incl eventueel drankjes
Peter.haring H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Er was kermis in Emmen, vandaar wat erg luide muziek binnen en buiten. Goede uitleg van het tapassysteem. Naarmate het drukker werd duurde het wat langer voor de gerechten op tafel verschenen. De prijs van het tapasmenu van € 17,50 ( zondag) was exclusief de mogelijkheid om voor € 23,50 ook de drank erbij inclusief te bestellen. De moeite waard om het eens te proberen.
Marja N.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Zeker een aanrader
Francine G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Lekkere tapas, voldoende keuze!
Leuke en vlotte bediening, zowel het eten als de drankjes, die we als arrangement onbeperkt bij het eten in hadden, kwamen vlot.
Gezellige zaak om te zitten op een leuke plek in Emmen.
Gisteren met vriendinnen geweest maar binnenkort kom ik zeker met mijn gezin terug!
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Matige nederlandse borrelhapjes verkocht als tapas. Geen smaak b.v. aan de paella of aioli of gehaktballen, eerste inktvisringen waren redelijk, tweede keer besteld omdat het beviel: toen meer elastiek consistentie. Weinig creativiteit, beperkte menukaart, voor vegetariers nog minder. Toetje na meer dan 30 min niet gekregen, leek ook niet in de maak, wij moesten weg, jammer! wel aardige drankkaart.
Beste tim,

wat jammer om te horen dat we niet aan jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen afgelopen zaterdag. Graag zouden we via de mail (info@dezwetser.nl) uw telefoonnummer ontvangen zodat we contact met u kunnen opnemen over een eventuele passende oplossing.

Vriendelijke groet,
Team Café de Zwetser
TRBO .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Via de AH-restaurantactie voor het eerst gegeten bij de Zwetser.We komen zeker terug!
Ruime keus, smaakvolle gerechtjes, vlotte bediening. Echt een aanrader!
Wilma '.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Vlotte en flexibele bediening. Aandacht voor de gast. Een aanrader. Voldoende personeel om de gasten te bedienen.
Christa S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Na een ontvangst met heerlijk brood, lang moeten wachten op het eerste gerecht, maar na een opmerking werd dit ruimschoots goedgemaakt met gratis drankjes en vlotte bediening. Veel keuze uit lekkere tapas, vooral de garnalen zijn een aanrader. En niet te vergeten de heerlijke nagerechten. Voor herhaling vatbaar.
Mieke J.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wat een leuk en goed restaurant! Erg vriendelijk en gezellige mensen. Als ik ooit weer in de buurt ben kom ik zeker terug!
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijke tapas gegeten voor een mooie prijs. Leuke bediening en kwalitatief goede tapas. Hier komen we zeker nog een keer terug!
Ingrid T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Lekker tapas gegeten, leuke bediening. Aanrader om naar toe te gaan met familie of vrienden. Het terras ligt zeer gunstig
Roelie B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Echt een aanrader voor een gezellige avond. Vlotte bediening , vriendelijk personeel en het eten was ook lekker. Geweldig concept en zeker voor herhaling vatbaar .
Joleen B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, zoveel als we wilden.
En erg afwisselend en een snelle bediening.
Omdat het mooi weer was hebben we op het terras gezeten. Erg gezellig.
Dennis N.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Voldoende keus en vriendelijk personeel.
Zelf eet ik geen varkensvlees en ook hier was prima op ingespeeld.
David L.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Gewoon op een rustige door de weekse dag. Bitterballen, broodje oude kaas en cola. Water voor de hond werd spontaan gebracht. Zeer spontane en oprecht vriendelijke bediening. Geen kunstje. Prima adrest!
Rene M.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Na binnenkomst korte uitleg over het hoe en waarom gehad, ook drankjes konden in arrangement meegenomen worden en daar kun je altijd je voordeel mee doen, want 2 drankjes en een koffie en je zit er al overheen. De tapas zijn goed, niet helemaal op het niveau van Spanje, maar is voor de prijs best goed te noemen. We hebben genoten van de avond en het eten en drinken. De bediening was correct en snel het systeem met kaartjes werkt prima. Ga zo door.
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Na een dag naar Wildlands afgesloten met een drankje....maar we zijn blijven zitten voor het tapas arrangement. Tapas, drankjes, koffie en toetjes inclusief. Heerlijk gegeten en super vriendelijk personeel, een aanrader dus!
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Ontzettend leuk en gezellig kroeg restaurantje. Met lekkere tappas. Niet teveel keuzes dus makkelijker kiezen en nog krijg je niet alles geproeft ???? en van ontzettende goede kwaliteit. Op 1 na ontzettend vriendelijk personeel. Super ga zo door komen zeker xtje terug
lootens.tineke .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Voor de 2e keer gegeten bij het restaurant en weer zeer tevreden over hetgeen ze te bieden hebben.Erg vriendelijk personeel .
Jan Dirk K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gevarieerd gegeten op het gezellige terras. Je hebt een ruime keuze uit voorgerechten, hoofdgerechten en desserts. Voor het onbeperkt drankenpakket werd een erg schappelijke prijs gerekend. Voor herhaling vatbaar omdat het toch een apart concept is voor weinig geld.