Café de Zwetser

Marktplein 1 7811 AM Emmen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Café de Zwetser

Café De Zwetser, een heerlijke plek in hartje centrum van Emmen om af te spreken met vrienden. Je kunt er de hele avond onbeperkt tapas eten. Met vrienden of collega’s genieten van koude tapas en warme tapas, vlees, vis en vegetarisch. Maar ook voor een lekker broodje of warme lunch ben je welkom bij De Zwetser. Er is regelmatig live muziek in het weekend, verzorgd door een band of een dj.

Meer informatie over restaurant Café de Zwetser

Zondag 11.00 - 23.00

• Bar , Engels gesproken
Arina K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Voor het eerst hier tapas gegeten. Iens aanbieding. Lekker eten, acceptabele wachttijd tussen de tapas rondes, vriendelijke en vlotte bediening. Bij het afrekenen werd de Iens korting meteen verrekend, zonder het aan te hoeven geven. Wij komen zeker nog eens terug.
Chantal P.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een relaxte omgeving. Gezellig. Vriendelijke bediening.
Gerda W.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Kort en eerlijk? Oké....het was verrukkelijk en geweldig gastvrij. Dank jullie wel.
robin B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Op zondag voor 17,50 onbeperkt tapas gegeten inclusief onbeperkt toetjes! Het eten was kwalitatief erg goed en heel erg lekker en bediening was vriendelijk en we hoefden niet te lang te wachten op het eten. Daarnaast is het gezellig zitten hier. Zeker voor herhaling vatbaar !
Mieneke M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijke tapas van de nieuwe kaart geprobeerd. Het was best druk maar de service was daarom wel goed! Bij het afrekenen moesten we helaas wel zeggen dat we via iens hadden gereserveerd want dit was niet op de kassabon verekend. Dit was de vorige keer ook zo...dus let op
B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Bediening en eten was top!!! We hebben een gezellige avond gehad.
Tip: vraag of er bezwaar is om aan een hoge tafel te zitten.
Jo B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Na een teleurstellend bezoek aan een ander restaurant naar de zwetser gegaan voor een positieve afsluiting. Ondanks het tapasarrangement was het geen probleem om enkel een nagerecht en een drankje te nuttigen (we hadden immers al gegeten ergens anders). Het restaurant zat bijna vol en de sfeer was erg gezellig. De volgende keer maar gewoon weer naar de Zwetser voor het diner.
Nick S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Na het eerste uur hadden we nog maar 1 gerecht gehad. Toch hadden wij al een tijdje het volgende kaartje met gerechten klaar staan. De bediening liet hier te wensen over. Ondanks het feit dat de bediening ongeveer 6 keer langs is gelopen werd ons kaartje niet mee genomen. Ook zaten wij een poos zonder drinken.
Nadat wij 2 kaartjes met gerechten hadden neer gezet, ook als signaal dat het té lang duurde, ging het sneller en werd er vaker gekeken of wij een kaartje hadden staan. Het uitserveren van het eten duurde enigszins lang (maar niet storend lang). Dit werd naar mate de avond vorderde sneller. Dit natuurlijk ook doordat het rustiger werd in het restaurant.
Het eten zelf was goed. Lekker eten met veel en ruim keus. Ook waren de gerechten niet te groot maar ook zeker niet te klein.
Rienie B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Goed en gezellige bediening.
Lekkere tapas , leuk systeem
Fabienne H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Erg lekker gegeten. Bediening was aan het begin van de avond goed. Aan het einde moesten we wel erg lang wachten voordat er iemand kwam.
Ina D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Goede sfeer. lekker eten en aardige bediening.
Silla P.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Tapas waren super lekker!
Jo B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Prijs kwaliteit is erg goed. Geen culinaire hoogstans maar mag je dat verwachten voor deze prijs? Erg gezellige avond gehad en prima gegeten.
Francine G.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Wederom heerlijk en gezellig gegeten. Met zijn tweeën vier uur aan tafel gezeten. Super!
Leroy P.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
22-02-18
geweldige avond uit gehad. eten was verrukkelijk. bediening was vrolijk en enthousiast. wij komen zeker nog een x terug!!
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Gisteren met vriendinnen voor het eerst tapas gegeten... vond het erg lekker....
geen haast om te eten.... lekker uren genieten van lekker vingerfood.
TOP
De tafel van Leroy P.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
22-02-18
we werden erg leuk en vriendelijk ontvangen en alles werdt netjes uitgelegd. bediening was vrolijk enthousiast en top! eten was erg lekker en elk gerecht op zich een meesterwerk van de kok! we hebben echt heerlijk genoten van de avond lekkere muziek op de achtergrond. wij komen zeker nog een x terug!!
Ellen T.
wij hebben gisteren een heerlijke avond gehad! we hebben tapas gegeten met de aanbieding van iens. een dikke pluim voor de kok elk gerechtje was onwijs lekker! het personeel was ontzettend vriendelijk en gezellig. kort om heel veel complimenten en een hele fijne aangename sfeer!! Wij komen zeker nog een keer langs.
Ellen O.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Wederom héérlijk gegeten, 4 uur lang en bijna alles van de ( voor ons nieuwe) kaart geprobeerd. Gewéldige avond gehad. Vriendelijk personeel, niet lang wachten ondanks dat het druk was. Een toptent
Rudy S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Erg vriendelijk en attent peroneel met oog voor de bezoeker. Uitgrbreide en gevarieerde menukaart voor elk wat wils. Echt een aanrader.
Mariska P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Wij hebben genoten van de bubbels vooraf, de hele avond tapas en van een grandioos grand dessert na! De bediening was snel, vriendelijk en behulpzaam! Wij hebben een heerlijke valentijn gehad!