Café de Zwetser

Marktplein 1 7811 AM Emmen Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Café de Zwetser

Café De Zwetser, een heerlijke plek in hartje centrum van Emmen om af te spreken met vrienden. Je kunt er de hele avond onbeperkt tapas eten. Met vrienden of collega’s genieten van koude tapas en warme tapas, vlees, vis en vegetarisch. Maar ook voor een lekker broodje of warme lunch ben je welkom bij De Zwetser. Er is regelmatig live muziek in het weekend, verzorgd door een band of een dj.

Meer informatie over restaurant Café de Zwetser

Zaterdag 10.00 - 05.00
Zondag 11.00 - 23.00

• Bar , Engels gesproken
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Prima eten, leuke sfeer en goede , snelle bediening. Een aanrader als je op een informele manier uit eten wilt gaan. Wij gaan vast nog wel een keer terug.
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
heerlijk gegeten met de albert heijn aktie
vriendelijk personeel leuke lokatie en gezellig
het was redelijk druk maar toch was er alle aandacht voor je
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Gezellig restaurant midden in het centrum van Emmen. Wij hebben hier gegeten met de AH actie, we konden gewoon alles kiezen het duurste moest dan betaald worden. Service is goed personeel is vriendelijk en de tapas waren lekker. We hebben een zeer geslaagde avond gehad.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
sfeervol terras met vermakelijk personeel, je kunt er heerlijk lunchen en 's avonds all in tapas eten. een absolute aanrader.
Mw. S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijke tapas en zeer goede kwaliteit/prijs verhouding
carla5556 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Prima gegeten. Op het terras.
Genoeg keus. Bediening soms wat rommelig, wel heel vriendelijk.
Dus wel een aanrader. Voor een zeer redelikke prijs.
Sylvia C.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Vriendelijk personeel, kleine kaart, maar wel goed. Bij de AH zegelsactie stond dat je er een onbeperkt drankarrangement bij kon nemen voor €6, maar dit was niet mogelijk.
Angélique H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Was super, goede bediening, heerlijke tapas en geweldige avond gehad!
jos O.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We zaten door het mooie weer buiten te eten. Toen het wat frisser werd mochten we naar een tafel verhuizen welke in het midden van de tafel voorzien was met vlammetjes. Een romantische afsluiting van het etentje.
Hier gaan we zeker nog eens heen als we in de buurt zijn.
Ilona E.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Snel naar de gereserveerde tafel gebracht, duidelijk uitleg over werkwijze tapas arrangement, leuke eenvoudige inrichting, lekkere gevarieerde tapas, goede service, gerechten kwamen in een vlot, vragen om de rekening duurt lang. Samenvattend: leuke avond, lekker gegeten.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Vrijdag met vrienden bij Café de Zwetser gegeten. We hebben een perfecte avond gehad. De gerechten zijn lekker, de bediening uiterst vriendelijk en snel. Een prima prijs-kwaliteitverhouding!
Corrie G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gezellige uitstraling, heel vriendelijk personeel. Tapas gegeten en er werd rustig de tijd voor genomen niks gehaast. Ook met de AH bon geen onderscheid gemaakt heerlijk uit diverse tapas kunnen kiezen. Kortom een aanrader om een keer gezellig en lekker te eten. Toppie
Mirella H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het was heerlijk! Echt een aanrader!
En dat het dessert er ook bij inbegrepen is, is ook heerlijk!
Voor een zeer schappelijke prijs heb je een complete maaltijd incl eventueel drankjes
peter.haring .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Er was kermis in Emmen, vandaar wat erg luide muziek binnen en buiten. Goede uitleg van het tapassysteem. Naarmate het drukker werd duurde het wat langer voor de gerechten op tafel verschenen. De prijs van het tapasmenu van € 17,50 ( zondag) was exclusief de mogelijkheid om voor € 23,50 ook de drank erbij inclusief te bestellen. De moeite waard om het eens te proberen.
Marja N.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Zeker een aanrader
Francine G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Lekkere tapas, voldoende keuze!
Leuke en vlotte bediening, zowel het eten als de drankjes, die we als arrangement onbeperkt bij het eten in hadden, kwamen vlot.
Gezellige zaak om te zitten op een leuke plek in Emmen.
Gisteren met vriendinnen geweest maar binnenkort kom ik zeker met mijn gezin terug!
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Matige nederlandse borrelhapjes verkocht als tapas. Geen smaak b.v. aan de paella of aioli of gehaktballen, eerste inktvisringen waren redelijk, tweede keer besteld omdat het beviel: toen meer elastiek consistentie. Weinig creativiteit, beperkte menukaart, voor vegetariers nog minder. Toetje na meer dan 30 min niet gekregen, leek ook niet in de maak, wij moesten weg, jammer! wel aardige drankkaart.
Beste tim,

wat jammer om te horen dat we niet aan jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen afgelopen zaterdag. Graag zouden we via de mail (info@dezwetser.nl) uw telefoonnummer ontvangen zodat we contact met u kunnen opnemen over een eventuele passende oplossing.

Vriendelijke groet,
Team Café de Zwetser
TRBO .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Via de AH-restaurantactie voor het eerst gegeten bij de Zwetser.We komen zeker terug!
Ruime keus, smaakvolle gerechtjes, vlotte bediening. Echt een aanrader!
Wilma '.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Vlotte en flexibele bediening. Aandacht voor de gast. Een aanrader. Voldoende personeel om de gasten te bedienen.
christas1 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Na een ontvangst met heerlijk brood, lang moeten wachten op het eerste gerecht, maar na een opmerking werd dit ruimschoots goedgemaakt met gratis drankjes en vlotte bediening. Veel keuze uit lekkere tapas, vooral de garnalen zijn een aanrader. En niet te vergeten de heerlijke nagerechten. Voor herhaling vatbaar.