Café de Zwetser

Marktplein 1 7811 AM Emmen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Café de Zwetser

Café De Zwetser, een heerlijke plek in hartje centrum van Emmen om af te spreken met vrienden. Je kunt er de hele avond onbeperkt tapas eten. Met vrienden of collega’s genieten van koude tapas en warme tapas, vlees, vis en vegetarisch. Maar ook voor een lekker broodje of warme lunch ben je welkom bij De Zwetser. Er is regelmatig live muziek in het weekend, verzorgd door een band of een dj.

Meer informatie over restaurant Café de Zwetser

• Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Café de Zwetser

Eva E.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Erg lekker gegeten maar het duurde in het begin vrij lang voor de gerechtjes kwamen.
Palmira J.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
We komen er vaker, maar het was dit keer enigszins teleurstellend. Het eten én drinken lieten lang op zich wachten. De smaak van alles was uiteraard gewoon zoals gewoonlijk erg goed!
Elisa O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
We hebben een super avond gehad, het eten was lekker en de bediening was snel, vriendelijk en vrolijk. Het enige puntje wat wij hebben, was het zit comfort. De stoelen zijn wat hard, en als je even zit voor een drankje is dat niet erg, maar als je een paar uur zit met tapas is het minder prettig.
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Het eten was zo als altijd goed voor elkaar. Helaas ging er met de bediening soms wat mis de bestelling van de tapas kwam niet iedere keer door. En wij vinden het jammer dat de toetjes er niet meer bij in zitten. En de vrouwen wc kon netter.Verder was alles prima. En we komen zeker nog een keer weer
Angela Z.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Hele gezellige ambiance, top personeel, geweldig eten. Hele fijne avond gehad. Super bedankt. Enne het toetje crème catalana had ook onbeperkt mogen zijn haha ;-). Mijn vriend vond het heerlijk! Gr Marco & Angela x
M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rosanne T.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Alle gerechtes waren echt heel lekker!
L. M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Eten was erg lekker, veel variatie, aardig personeel. Heel fijn dat je onbeperkte tijd er kan zitten en eten. We hebben er 5 en half uur gezeten, heerlijk bijgekletst en gegeten. Zeker een aanrader en ik kom zeker weer. Tip; een prijs maken voor inclusief drankjes. Ik hoop dat de kaart ook wel eens wisselt.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
De tijd tussen de gerechten duurt te lang. Soms wel een 30 minuten.

Maar verder was alles perfect. leuk en gezelligen top.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Gezellig en ongedwongen heerlijk gegeten.
Wilfred H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Heerlijk gegeten en genoten van het Tapas met kerst, vriendelijke bediening en alles was goed verzorgt. wij komen hier zeker nog een keer weer.
Steffanie I.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Veel dingen waren met brood en gefrituurd dat vonden we persoonlijk iets minder verder is de sfeer en service top! Gezellig personeel
E.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Het is gezellig, vriendelijk personeel leuke kerstsfeer niets op aan te merken. Kunt er gezellig zitten met je partner maar ook als groep zijn de.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Eerste drankje duurde lang en iets comfortabelere stoelen zouden fijn zijn. Verder prima en lekker gegeten. Ik kom nog wel een keer terug.
Albert O.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Goede prijs kwaliteit verhouding
Snelle en goede bediening
Een aanrader
Ellen O.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
We gaan geregeld naar de Zwetser voor de tapas. De nieuwe kaart vond ik minder goed dan de vorige. Ik las een recentie dat het lang duurde voordat zowel het drinken als het eten kwam. Hierin kan ik me enigszins vinden. Maar er is geen tijdslimiet, dus waar maak je je druk om. We hebben weer lekker gegeten en een leuke avond gehad
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Alles helemaal prima en lekker daar maar de stoelen em hoge barkrukken zitten niet prettig! Hier ben ik nietde enige in,na 1 uurkrijg je echt lamme benen.
Dat is mijn enige minpunt....verder top!
Annie D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Gezellig, vlotte bediening en goede kwaliteit van het wat we voorgeschoteld kregen.
Grietje M.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
We hebben hier heerlijk van de tapas genoten, geweldig gewoon. Uitleg en ontvangst uitstekend. Zelfs bij het weggaan kregen we nog een tip over de lunch die ze ook op deze manier gaan doen, top. Wij komen zeker terug.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Lekker gegeten met vrienden, gezellige sfeer. Bediening was goed. Eten was lekker en genoeg keus. jammer dat de toetjes uit het concept zijn gehaald en nu apart afgerekend moeten worden