Café de Zuid

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Café de Zuid

Netty S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Prima tent met niet al te ingewikkelde kaart, keuze uit vlees, vis en vegetarisch, De witte wijn was ook goed. Heerlijk op het terras kunnen eten. Vriendelijke bediening
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Weer lekker gegeten bij De Zuid. We kregen twee tafels op het heerlijke terras want we waren dit keer met z’n vijven. De rendang was heerlijk en goed pittig en ook de asperges Flamande vielen goed in de smaak. De bediening door Robin en Zoe was prima. Een grapje tussendoor maakt het altijd extra gezellig.
Monique T.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Ik kom hier al jaren. Altijd goede sfeer. Nieuwe menu vond ik niet zo bijzonder. Weinig keuze en de leuke gerechten staan er niet meer op. Nu is het meer van hetzelfde. Kipsate enzovoort. Tja... dat kun je overal wel eten...
Thomas H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Ga regelmatig bij de Zuid eten. Onder meer gisterenavond heerlijke kabeljouw. Alleen deze keer kreeg ik maar de helft van normale portie. Ik had zelfde menu naar genoegen al drie keer eerder gehad. Enige reactie van serveerster was, de visboer heeft minder geleverd daar kunnen we ook niks aan doen. Wonderlijk en voelt zeer onterecht om zo met vaste gasten om te gaan. Biedt iets extra's aan maar geef niet anderen de schuld.
Ienspaulinecees W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Als voorgerecht de carpaccio en de dagsoep. Allebei erg lekker. Als hoofdgerecht de dag coq au vin en de dag pastaschotel. Erg lekker. Kortom heerlijk gegeten. Beiden 2 glazen wijn gedronken en bij de afrekening zag ik dat de Merlot 6,50 per glas was. Dat is veel. Kortom lekker en gezellig, maar de wijn maakte de rekening toch weer een beetje duur.
Denise N.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Altijd geweldig. Lokaal, fijne sfeer en het eten voorspelbaar heerlijk. Zeer nette prijzen.
Niet te grote kaart maar wisselend. Kwaliteit boven kwantiteit. Goed concept
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
De prijs-kwaliteit verhouding is een reden om niet meer te gaan eten bij Cafe De Zuid. Verder een gezellig plek voor een drankje.
Jan-Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Eenvoudige maar wel lekkere gerechten. De inrichting is sfeervol en het personeel is vriendelijk. We keren hier steeds terug.
henk O.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Erg keuk eetcafé
Kekker gegeten
Ginger V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Altijd gezellig, aardige bediening en lekker eten.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Lekker informeel . De kipsate was top
Marijke W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Gezellig buurtcafé waar ik regelmatig kom. Het eten is altijd goed. Er heeft een prettige, informele sfeer, aardige mensen in de bediening.
Court V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijke low-profile eet-cafe met heerlijke gerechten op de kaart. Zeker aan te bevelen de gerechten van de dag. Vriendelijke bediening, heerlijke koffie. Ben hier vaker geweest en zeker aan te bevelen.
Court V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Prima restaurant en top deal met 50% korting. Voorgerecht top - anti pasta della casa - ook het hoofdgerecht vol smaak, wijn ook lekker. vriendelijke bediening. Kortom nogmaals gereserveerd.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Het eten ( kaasfondue, in mijn geval) was lekker, wel wat zout. Sfeer was goed, alleen is de akoestiek behoorlijk belabberd. Ik vermoed dat er wat betreft personeel onderbezetting was want we moesten lang wachten: op de kaart, het eerste glas, het tweede glas en het eten.
Ienspaulinecees W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gezellig eetcafe-eten. Lekkere sate en heerlijke entrecote.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk gegeten , een gezellig eet café waar de producten lekker vers zijn en van uitstekende kwaliteit .
De bediening vriendelijk , en de kok komt af en toe de zaak in een gerecht brengen .. (dan kan je zien wie er je eten bereid en hoe hij er bij loopt .. ( If your shoes look like shit ….you look like shit ! ) uitspraak van Al Bundy .
groet uit het mooie Ilpendam. Jan Wals
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Prima plek...vriendelijke mensen. Zeer de moeite waard. Vaak gegeten bij Café de Zuid. Nooit teleurgesteld weggegaan. Zoek je een plek om te eten, vriendelijke mensen, en zeer levendig? Dan moet je Café de Zuid zeker bezoeken. Ook goed te bereiken met openbaar vervoer (Tram lijn 10).
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Die Bont en Blauw salade is overheerlijk! Wij waren hier weer met zijn vieren. Over het eten van de anderen zeg ik even niets (Roti, Sateh en....).maar ik moet echt even kwijt dat de Salade Bont en Blauw zowel qua uiterlijk als qua ingrediënten en smaak echt top was. Niets meer aan doen. Dan blijf ik hem bestellen!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Prettige bediening in een sfeervolle omgeving met prima eten.