Café de Zuid

• Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Lekker informeel . De kipsate was top
Marijke W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Gezellig buurtcafé waar ik regelmatig kom. Het eten is altijd goed. Er heeft een prettige, informele sfeer, aardige mensen in de bediening.
Court V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijke low-profile eet-cafe met heerlijke gerechten op de kaart. Zeker aan te bevelen de gerechten van de dag. Vriendelijke bediening, heerlijke koffie. Ben hier vaker geweest en zeker aan te bevelen.
Court V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Prima restaurant en top deal met 50% korting. Voorgerecht top - anti pasta della casa - ook het hoofdgerecht vol smaak, wijn ook lekker. vriendelijke bediening. Kortom nogmaals gereserveerd.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Het eten ( kaasfondue, in mijn geval) was lekker, wel wat zout. Sfeer was goed, alleen is de akoestiek behoorlijk belabberd. Ik vermoed dat er wat betreft personeel onderbezetting was want we moesten lang wachten: op de kaart, het eerste glas, het tweede glas en het eten.
Ienspaulinecees W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gezellig eetcafe-eten. Lekkere sate en heerlijke entrecote.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk gegeten , een gezellig eet café waar de producten lekker vers zijn en van uitstekende kwaliteit .
De bediening vriendelijk , en de kok komt af en toe de zaak in een gerecht brengen .. (dan kan je zien wie er je eten bereid en hoe hij er bij loopt .. ( If your shoes look like shit ….you look like shit ! ) uitspraak van Al Bundy .
groet uit het mooie Ilpendam. Jan Wals
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Prima plek...vriendelijke mensen. Zeer de moeite waard. Vaak gegeten bij Café de Zuid. Nooit teleurgesteld weggegaan. Zoek je een plek om te eten, vriendelijke mensen, en zeer levendig? Dan moet je Café de Zuid zeker bezoeken. Ook goed te bereiken met openbaar vervoer (Tram lijn 10).
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Die Bont en Blauw salade is overheerlijk! Wij waren hier weer met zijn vieren. Over het eten van de anderen zeg ik even niets (Roti, Sateh en....).maar ik moet echt even kwijt dat de Salade Bont en Blauw zowel qua uiterlijk als qua ingrediënten en smaak echt top was. Niets meer aan doen. Dan blijf ik hem bestellen!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Prettige bediening in een sfeervolle omgeving met prima eten.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Ik kon het weer niet laten: de schol gegeten, hoewel de spanakopita ook wel erg lonkte. De vrienden hadden de dagschotel, mosselen en.... de laatste weet ik niet meer. We komen hier vaak met z'n vieren, dus zijn we ook wat gewend aan de kwaliteit en de service. Maar het is echt lekker en makkelijk bereikbaar. Er is maar een minpuntje te vermelden: a.s. vrijdag werkt Amanda voor het laatst bij de Zuid. Ik hoop dat veel vaste klanten haar uit zullen zwaaien, want wat een kanjer is dat. Altijd een vriendelijk woord en geïnteresseerd in de mens achter de klant zonder opdringerig te worden. Wij zullen haar in ieder geval missen.
dirkvisseramsterdam .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Koffie in de Zuid

Rome heeft koffiebars waar meer dan dertig soorten koffie worden geserveerd. Je drinkt er staande aan een metalen toog. Het is weinig bekend, maar Italië is een koffieland pur sang.

Niet minder lekker is de koffie in café de Zuid aan het Azartplein op het KNSM-eiland. Daar drink je het niet staande, maar aan een tafeltje, binnen of op het terras met een prachtig uitzicht. De koffie is er excellent, de bediening charmant en attent.

Overigens kun je bij de Zuid ook heerlijke wijnen drinken en van een smakelijke maaltijd genieten. Dat alles op het noordelijkste puntje van de Oostelijke Eilanden, waarvandaan vroeger de oceaanstomers naar 'de Zuid' vertrokken.

Amsterdam, Dirk Visser
martin R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk eten voor een goede prijs. Superlekker garnalen kroketjes. Zeer vriendelijke bediening. Aanrader met uitzicht op water en vrij rustig gelegen.
Rose A.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Leuke sfeer, heerlijk in de zon gezeten op het terras. Goede prijs-kwaliteit verhouding. We vonden het echter erg jammer dat we voor álles zelf naar de bar moesten lopen/aandacht moesten vragen: de menukaart, elk drankje, de rekening, etc. Geen enkele keer kwam de bediening uit zichzelf, dus daar is flink wat verbetering mogelijk. We komen vanwege de andere positieve aspecten zeker nog eens terug (maar trekken er dan wel ruim voldoende tijd voor uit).
Roussa H.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Lekker steak gegeten met groene en witte asperges. Heerlijk terras met fraai uitzicht en zonder veel verkeer.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Goed gezelschap. Heerlijk gegeten: Roti, vish and chips en voor mij de Thai beef salade. De laatste kwam wat laat, maar dat werd goedgemaakt door de kwaliteit en door de lieve attente medewerkster Morgan. Kortom: blij bij de Zuid.
mark-jorn T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
yo....weer prima gegeten en favoriete sissling steak die lkkr mals was..andere familie leden hebben ook lgesmikkeld....alleen weinig gb wifi ontvangst..maar ik kom ook niet om te appen lol
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Bij de Zuid is het goed toeven. Aardige bediening en koks, een voldoende gevarieerde kaart, dagschotels, kortom een echt fijn eetcafé. Er is ook net een nieuw gestyled terras geplaatst. Nu nog even voldoende zomertemperatuur. De zeebaars zou ik in het bijzonder willen aanbevelen; maar ik bendan ook een visfan. Ook de frisse salade erbij is lekker. Mijn tafelgenoten aten ook zonder klagen. Dat betekent in hun geval dat de dagschotels ook gewaardeerd werden.
angela L.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Vriendelijk personeel en lekker geeten.
Marjolijn S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prima plek.
Bediening na voorgerecht wat te traag