Café De Waal

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,2
Tuinpad .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Als je een keertje geen zin en/of tijd hebt om te koken, is dit een eetcafé waar je gewoon lekker kunt eten voor een schappelijke prijs en bediend wordt door vriendelijk personeel. De porties zijn voldoende, bijbestellen is (voor ons) niet nodig.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Vanwege het mooie weer besloten we toch maar op pad te gaan en een hapje buiten de deur te eten.
Nadat we eerst erg onvriendelijk werden geholpen in een ander eetcafe dicht in de buurt besloten we te googlen en te kijken wat er in de buurt was.
Op deze datum was er het Loggerfestival en dus overal wat te doen en optredens.
Eenmaal aangekomen bij dit cafe was het dan ook druk en stond er een band buiten behoorlijk herrie te maken:-)
Maar we wisten van te voren wat ons te wachten stond dus dat is een eigen keuze.
Hier werden we wel vriendelijk geholpen en ons verteld dat het eerst volgende tafeltje wat vrij zou komen voor ons zou zijn.
Na enkele minuten was dit ook het geval.
Het is een oud (eet)cafe met een niet bijzondere kaart of hoogstaand niveau..maaaar wat ze hebben is prima. We bestelden beide een sate en onze verwachtingen waren niet heel hoog...
echter deze smaakte beter dan we hadden verwacht. Nou denk je wat valt er te verpesten aan een sate met friet/ aardappelen..nou geloof mij dat kunnen sommige eetcafe's. Maar hier was alles goed aan. Eigenlijk meer een mooie 7,5 (maar ja dat kan niet op deze site) .Even later kwamen we bekenden tegen en zijn we nog een hele tijd in dit cafe binnen en buiten blijven hangen. Ondanks dat het een klein en iets oud cafe is was het namelijk reuze gezellig.
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Prima locatie midden in de stad. Als je de (niet) service van de bediening naast je neerlegt, is het prima toeven en goed eten voor relatief weinig geld!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Prima eetcafe, gewoon een hoofdgerecht genomen, altijd goed: asperges met zalm dit keer.
Asperges: 8 stuks ga er maar aan staan..
Zalm: wat een moot zeg!
Aardappeltjes: in de schil maar niet voor mij, ik ga voor de friet.
Bediening: perfect. Ruime keuze uit bieren en wijnen
Aanrader als je goed en snel even wat wilt eten
Nathalie E.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Ons favoriete plekje voor een lekkere daghap, we komen hier bijna elke donderdag en elke week smaakt het ons weer prima. Een daghap koet zo'n 9 euro en dan krijg je echt wel iets aparts, ze durven ook gewoon gerechten uit de wereldkeuken te serveren ( bijv Roti, couscous ) top!
De bediening is snel en accuraat en de sfeer in het café gemoedelijk.
Gerald19 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Afgelopen week bij Cafe de Waal gaan eten met een vriendin. dichtbij de bioscoop dit
was een goede combi met 50 tinten grijs.
Op zich een leuke tent maar aan de kleine ronde tafels mag niet gegeten worden.
Even wachten op een plaatsje aan de grotere tafels dus.
Bediening is wel oke maar straalt niet echt. Dames lopen met mooie lange haren maar zouden deze wel in een staart mogen dragen. Niet echt fris.
Eten is eenvoudig maar oke en de prijs staat wat dat betreft goed in verhouding.
Darek W.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Gezellige plek in hartje centrum Vlaardingen, mooi buiten terras echter als je binnenkomt ziet de zaak er vies en gedateerd uit, alles is hummelig en slordig , bedrading en kabels slordig langs de muren getimmerd, kapotte ruitjes van de verlichting achter de bar. Het wordt totaal niet onderhouden. Wij namen de tomatensoep dit was zonder balletjes of verse tomaten gewoon beetje rood gekleurd opgewarmd fantasieloos water. De eerste de beste tomatensoep "uit zak" van de supermarkt is 10x lekkerder. Omdat de soep al zo'n miskleun was hebben we de rest maar niet geprobeerd.
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
wat een heerlijke plek toch in Vlaardingen. We hebben alle 3 een dagschotel genomen. Heerlijk klaargemaakt en als een schilderijtje op je bord . Goed betaalbaar.
Evt. buiten koffie drinken kan zelfs in november nog. Onder de overkapping en de warme lamp. Super gezellig. De akoestiek is wel zo, dat je altijd midden in het geluid zit. Daar moet je van houden. Het is daardoor o.a. wel levendig. Altijd druk, dus je moet soms wel even wachten, maar aan de bar of buiten of aan de zijkant met alvast een glaasje is dat goed te doen. Ze houden goed in de gaten wanneer je aan tafel kunt. Prima adres waar we regelmatig komen
Esthervuijk .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Had vandaag geen zin om te koken dus lekker iets simpels eten. Bij de waal kan dat prima lekker eten voor weinig geld. Stokbroodje vooraf en een sateje als hoofdgerecht. Prima te doen.
A B.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Lamstajine! Heel goed te eten, lekker met knoflookbrood. Prima wijntjes, goede koffie en aardige bediening. En als je niet in het weekend gaat is het gewoon gezellig druk in plaats van stampvol.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2013
Na hier meerdere malen voorbij te zijn gelopen nu maar eens bij café de Waal gaan eten. Leuke kroeg/ eetcafé met een ongedwongen sfeer. Bediening is vriendelijk en er is volop keuze aan verschillende bieren en wijnen. Dinerkaart is klein maar heeft genoeg te bieden. Ik koos voor de gamba's, een werkje maar het was het waard. Na nog een stuk appeltaart en een kop koffie. Prijs/ kwaliteit zeer goed!
Marjan Z.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Gezellig bruin cafe. Lekker eten van de kaart, maar ook elke dag een ander dagmenu voor 9 euro, waar je niet al te lang op hoeft te wachten. Je kan kiezen uit vlees/vis/vegetarisch dagmenu. Ruim voldoende porties en ongedwongen bediening. Je kan binnen en buiten zitten. Vrijdag en zaterdagavond is het druk en rumoerig, je kan dan ook niet reserveren. Kom er regelmatig en is zeker een aanrader.
Marnix A.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Leuk eetcafe met een leuke kaart, letterlijk en figuurlijk.
De kaart is namelijk een krant/magazine met allerlei leuke artikelen en wat advertenties. De hamburger die ze aan mij serveerden was heerlijk en de service prima, je kan lekker buiten zitten al is er niet altijd plek. De andere tafel gasten kregen ook heerlijke gerechten, zij hadden gekozen voor de dagschotel, een heerlijk visgerecht.

Zeer aan te raden als je een lekker gerecht wilt voor een eerlijke prijs!
Rob .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
Via groupon wezen eten bij Cafe de Waal. Lekker buiten op het terras gegeten Biefstuk was super lekker. deze werd gereserveerd met champignonsaus patat en salade. Bediening is goed en vriendelijk. midden in het gezelige centrum van Vlaardingen. Prijzen van de drank waren netjes 1,80 voor een glas cola geserveerd uit een flesje. Al met al lekker gegeten voor een nette prijs
F1976 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
Heb hier heerlijk gegeten. Zeebaars uit de oven was perfect. Personeel is attent en vriendelijk. Kom hier zeker nog een keer.
A B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Altijd druk, reserveren niet mogelijk maar dat maakt niet uit: je meld je bij aankomst en je komt netjes op de wachtlijst. Voldoende tijd om wat wijnen te proeven. Of de Chouffe van de tap.

Daghap van een tientje, elke dag iets speciaals, leuke kaart met voldoende keuze voor vegatiers (lekkere noodles!), alles rond de 15 euro. Super patat trouwens!

En ja: het is wat rumoerig. Maar de bediening is vriendelijk!
Jacob O.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Indien je geen regelmatige klant bent ben je blijkbaar niet interessant genoeg om zo nu en dan aan te vragen of het allemaal naar je zin is. De biefstuk en lamskotelet waren doorbakken en we moesten zelf naar de bar om de rekening te vragen. Nooit heen gaan als je niet tot de Vlaardingse 'bekenden club' hoort.