Café De Vlist eten & drinken

• ...

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Café De Vlist eten & drinken

ja

woensdag t/m zaterdag vanaf 11.00 uur . Op Zondag vanaf 10.00 uur ( met uitzondering van de feestdagen)

Love2Eat2 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Leuk eetcafé. Het personeel was attent en vriendelijke. In de serre was het helaas vrij koud ondanks de verwarming. Prijs kwaliteit vinden wij goed. Voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Op deze zonnige dag hadden we ruim 10km wandelen achter de kiezen en waren wel toe een een rustpauze. Dit café met oudhollandse uitstraling in het groene hart van Nederland was daar perfect voor. Een ontspannen sfeer, zeer vriendelijk personeel, snelle bediening en prima eten. We waren er snel uit, mijn vrouw nam de vissers salade en ik de `Lunch de Vlist'. Beide gerechten zagen er prima uit en waren als sneeuw voor de zon verdwenen. Na even rustig uitbuiken vertrokken wij monter voor de rest van de tocht.
JoosD .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Gezellig eetcafe met een goede hap eten. Het eten is altijd van een constante kwaliteit, niets op aan te merken. Door het wisselende maandmenu toch ook enige variatie t.o.v. de vaste kaart. Bediening vriendelijk en alert. Interieur donker zoals een eetcafe hoort te zijn, gezellig dus!
Jeanette B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Hier met een groep van 23 personen gegeten, keuzemenu hadden we .
Voor ieder wat wils. Het eten was super en ook de hele groep werd tergelijker
tijd uit geserveerd, dit is vaak lastig in de meeste restaurants, was toppie.
Kortom een geslaagde avond met heerlijk eten.
Proever700619 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Gisteren weer een keer gaan eten met kinderen. De aandacht voor de klant is van nature geïnteresseerd. Gewoon vriendelijk en niet overdreven. Daarnaast een goed hap eten.
Simon1976 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Weer eens een keer gegeten in Cafe De Vlist! Wat blijft dit toch consequent een zeer prettige gelegenheid! Prima eten, zeer vlotte en vriendelijke bediening en een gezellige entourage! Absoluut een aanrader voor iedereen die ongedwongen een avondje uit wil gaan!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Uiterst vriendelijke bediening. Vis-maaltijd was erg lekker. Frietjes aan de karige kant. Ook andere gasten bestelden een extra portie friet, uiteraard tegen bijbetaling. Maar dat wisten we al van de vorige keer. Vanwege de gezellige uitstraling de moeite waard, zeker na een fietstocht door het Groene Hart.
Simon1976 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Heerlijk eten voor een redelijke prijs. Royale en zeer malse biefstuk. Zeer vlotte en vriendelijke bediening. Prachtig gelegen te midden van de Hollandse polders. Café de Vlist is een absolute aanrader!
Iensdejong .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Wij komen al jaren bij Cafe de Vlist en het is er altijd gezelllig druk. Een heel ontspannen sfeer en lekker eten. Je zult niet met een honger gevoel de deur uitstappen, want de porties zijn altijd ruim voldoende. Als je echt op zoek bent naar een restaurant waar je ongedwongen kunt eten, dan zit je hier goed. Aanrader is het stroopwafelijs!