Café De Unie - de Bodega

Kardinaal van Rossumplein 15 5211 RV Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Café De Unie - de Bodega

Diner aan de Zuid-Willemsvaart

Loop je door het drukke centrum van Den Bosch. Loop dan nog iets verder, net de stad uit, en kom bij de Zuid-Willemsvaart waar je een overheerlijk koel drankje kunt doen bij restaurant café De Unie. Dit is een restaurant waar altijd, en zeker in het weekend, een feestje te vieren is, waar je kunt genieten van heerlijke daghappen en waar de bediening je verwelkomt alsof je thuiskomt. De geweldige locatie aan het water en vlakbij maar niet midden in het drukke centrum van de stad, is dit een perfecte plek om even uit te rusten. Geniet van rustig en culinair Den Bosch!

Meer informatie over restaurant Café De Unie - de Bodega

7,1
7,2
7,2
Denise M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
We hadden ons erg verheugd op de paella -avond... maar er was ook een BBQ aan de gang met een heel bedrijfsfeest erbij en dat hadden we niet verwacht. Heel veel rumoer daardoor, en er was weinig plaats op het terras. De bediening was ook wat minder. Hij smaakte wel goed, dat dan weer wel! Maar iets meer Spaanse sferen eromheen was leuk geweest.
Marianka K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Prima eetcafe maar met ook een mogelijkheid om in het restaurant te eten. De menukaart van het eetcafe is kleiner maar wij hebben er toch voor gekozen om gezellig in het cafe te blijven eten. De ossestraatpuntjes waren heerlijk mals de frietjes goed gebakken en de kleine salade was smakelijk. Het personeel was gastvrij en vriendelijk, niets te klagen dus voor herhaling vatbaar. Aan te bevelen voor een snelle hap.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Geen menukaart maar het zou allemaal goed komen. €7,50 per gerecht zeiden ze. We schrokken van de rekening, €7,50 per persoon per gerecht. Kleine porties, het ene was lekker het andere flauw. Mooie inrichting dat wel maar niet voor herhaling vatbaar om daar nog eens te gaan eten.
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prijs en kwaliteit zijn compleet uit balans, visverwennerij zijn inktvisringen van de sligro met te veel citroen, verder veel te veel knoflook in alles. Veredelde friettent meer niet.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Sfeervol Ruim café met een groot terras... sympathieke bediening en mooie gerechten, dagschotels met frites & salades.

Allround horecazaak en een echte kroeg met een goede, uitgebreide lunch en diner. Daarnaast kun je ook uitgebreider dineren in de Bodega bij chef-kok Jos van Stiphout... een echte aanrader!!!