Café De Unie - de Bodega

Kardinaal van Rossumplein 15 5211 RV Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Café De Unie - de Bodega

Diner aan de Zuid-Willemsvaart

Loop je door het drukke centrum van Den Bosch. Loop dan nog iets verder, net de stad uit, en kom bij de Zuid-Willemsvaart waar je een overheerlijk koel drankje kunt doen bij restaurant café De Unie. Dit is een restaurant waar altijd, en zeker in het weekend, een feestje te vieren is, waar je kunt genieten van heerlijke daghappen en waar de bediening je verwelkomt alsof je thuiskomt. De geweldige locatie aan het water en vlakbij maar niet midden in het drukke centrum van de stad, is dit een perfecte plek om even uit te rusten. Geniet van rustig en culinair Den Bosch!

Meer informatie over restaurant Café De Unie - de Bodega

Jouw recensie over het restaurant Café De Unie - de Bodega

Cliff (AESB) K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Top locatie, zeer relaxte ambiance, met een meer dan voortreffelijke kok/ keuken! Voor de 7e keer gegeten, 7 'gangen' (gemiddeld) per keer, maakt 49 aangename culinaire ervaringen rijker! Een absolute aanrader ...
André R.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Goed eten in een leuke locatie. Topavond gehad. Kom zeker terug.............................................................................................
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Goede sfeer, goed eten en goede prijs kwaliteitsverhouding. Leuk terras in centrum van de stad. En er wordt goede wijnen geschonken.
nettydielissen .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Super vriendelijk en aan alle wensen kon worden voldaan ondanks dat het erg druk was! Voor herhaling vatbaar.
De gerechtjes waren zeer divers en allemaal van grote kwaliteit en met heel veel zorg bereid!
Cliff (AESB) K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Absolute top, als je van excellente tapas houdt, op een rustige locatie, in een bijzondere stad! Relaxte sfeer & een goede bediening ...
Rosanne J.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Prima gegeten bij Bodega, alleen waren ze niet even transparant over alle kosten. Ze vertelden wel dat elke ronde een bepaald bedrag zou kosten, maar daardoor hadden we gemist dat de eerste ronde al uit 2 borden bestond en dus al 2x die prijs was. Toen we om wijn vroegen, kregen we direct een hele fles waarvan we ook de prijs pas op de rekening zagen. De bediening was verder erg vriendelijk, de gerechten smaakten goed, dus overall hebben we een prima avond gehad.
hildevangaalen .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Jammer , leuke bodega , aardige mensen . We kwamen voor het kippetje van de grill , ze waren gort droog . Ze waren ws wel gegrild , maar naderhand in de oven warmgemaakt . Dat werkt niet .
De frites waren te hard gebakken naar onze smaak . Helaas niet voor herhaling vatbaar .
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Een zakelijke lunch. Ik een Angus hamburger en mijn gesprekspartner nam twee kroketten. Toen ik de kroketten aan zag komen en toen ik ze rook, kreeg ik spijt. De beroemde kroketten van wijlen Toon de Stip, maar nu klaar gemaakt door zijn zoon Jos.
Mijn hamburger was overigens voortreffelijk. Mijn gesprekspartner had volgens eigen zeggen 'nog nooit zulke lekkere kroketten gegeten'. Ja, dank me de koekoek. Van het in Den Bosch beroemde Stip geslacht. Ik had het kunnen weten met Jos in de keuken, maar had niet verwacht dat hij ook meteen het hele oeuvre van pa Toon in zijn vingers had.
Later weer een keer teruggegaan en toen wel kroketten genomen. Hemels. Een droom die uit komt. Binnenkort ook eens de spare ribs proberen. Als die ook van oud-Stip niveau zijn heb ik mijn nieuwe vaste eettent ontdekt.
Heerlijke zaak trouwens. Sfeervol. Rustig publiek en heel vriendelijk personeel.
G E W E L D I GE ervaring.
Ben P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heel gezellig restaurant achter de kroeg. Zeer goed eten, mooi in balans en van uitmuntende kwaliteit. Leuk concept waarbij je voor elke gang 7,50 voor twee personen betaald waarbij je zelf aan kan geven als je genoeg hebt gehad. De keuken heeft goed rekening gehouden met onze (eet) wensen. De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. Een restaurant om zeker nog eens terug te komen.
Bianca R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
We kregen niet de keus wat we konden eten. Tapas was de keus. Geen introductie hoeveel gangen. Typisch Spaans zou het zijn....we kregen andijviestamppot met hazenbout en tonijn op oosterse wijzen (?)
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Bedoeling was om even snel samen een maaltijd en wat biertjes te nuttigen in een losse sfeer. Dat is zeker gelukt. Erg lekker gegeten en ruim assortiment aan bieren; ook van de tap.
Bediening was naar mijn idee -net als in heel veel andere horecagelegenheden- een punt van aandacht. Er was één echt horecamens met lol in z'n werk en met leuk contact met de gasten en verder een aantal studenten die enkel wat wilden bijverdienen. Goed personeel met oog voor detail en echte aandacht voor de gast kan de uitgaansbelefenis zo veel beter maken.
Alles bij elkaar zeker een aanrader en wij komen absoluut terug voor de Bodega-kaart.
Denise M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
We hadden ons erg verheugd op de paella -avond... maar er was ook een BBQ aan de gang met een heel bedrijfsfeest erbij en dat hadden we niet verwacht. Heel veel rumoer daardoor, en er was weinig plaats op het terras. De bediening was ook wat minder. Hij smaakte wel goed, dat dan weer wel! Maar iets meer Spaanse sferen eromheen was leuk geweest.
Marianka K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Prima eetcafe maar met ook een mogelijkheid om in het restaurant te eten. De menukaart van het eetcafe is kleiner maar wij hebben er toch voor gekozen om gezellig in het cafe te blijven eten. De ossestraatpuntjes waren heerlijk mals de frietjes goed gebakken en de kleine salade was smakelijk. Het personeel was gastvrij en vriendelijk, niets te klagen dus voor herhaling vatbaar. Aan te bevelen voor een snelle hap.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Geen menukaart maar het zou allemaal goed komen. €7,50 per gerecht zeiden ze. We schrokken van de rekening, €7,50 per persoon per gerecht. Kleine porties, het ene was lekker het andere flauw. Mooie inrichting dat wel maar niet voor herhaling vatbaar om daar nog eens te gaan eten.
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prijs en kwaliteit zijn compleet uit balans, visverwennerij zijn inktvisringen van de sligro met te veel citroen, verder veel te veel knoflook in alles. Veredelde friettent meer niet.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Sfeervol Ruim café met een groot terras... sympathieke bediening en mooie gerechten, dagschotels met frites & salades.

Allround horecazaak en een echte kroeg met een goede, uitgebreide lunch en diner. Daarnaast kun je ook uitgebreider dineren in de Bodega bij chef-kok Jos van Stiphout... een echte aanrader!!!