Café de Toeter

• Bar , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Café de Toeter

Ties R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Leuke plek om wat te en te drinken. Eten is goed maar eenvoudig.. De tapasplank is goed. Het uientaartje en de spareribs zijn een absolute aanrader en wel het beste van de kaart. De entrecote was erg flauw en zeker niet het bestellen waard. De hamburger is ook prima en de frieten zijn echt heel erg lekker.
Tiny D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Gezellig eetcafé. Leuk sfeertje. Heerlijk gegeten en vlotte bediening. Top!!!
Jacolien B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het was erg gezellig en het eten smaakte heerlijk! Wij vonden het alleen een beetje koud. Niet alleen als de deur open en dicht gaat maar in het algemeen. Verder was de service prima en vriendelijk. Een aanrader!
DJ D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Vanavond gegeten bij restaurant café de Toeter, met de 50% Korting actie.
Bediening was voortreffelijk, een vriendelijk aardig meisje.
De zaak was vol en doordat ongeveer 80% van de gasten mannelijk was, was de geluids pegel wel wat rumoerig, maar niet hinderlijk. Het eten was erg lekker. We komen zeker een keertje terug.
Nina B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken! Ook werden we goed geholpen bij het uitzoeken van lekkere en bij ons eten passende biertjes. De bediening was vlot en vriendelijk.
Srivalli V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Nou zeg, de beoordeling was nog niet klaar, verder dan twee rondjes invullen kwam ik niet bij de laatste vraag of hij pompte weg!
Qua inrichting is het gezellig, precies WT je van een biercafe kunt verwachten. Origineel de gerechten met bier erin. Ik vond het om er te eten wel vrij rumoerig en we konden elkaar nauwelijks verstaan.
Joren T.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Perfecte service en goede maaltijd en bieren, akoestiek van een bruin café.
Odile B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten. Personeel was vriendelijk eten was goed en er ging 50% van de rekening af (daar moest ik ze wel even op attenderen). Wat wil je nou nog meer?
Janine B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Ik kreeg 50 procent aktie korting op mijn klassieke rijkgevulde stoofpotje (en dat was maar goed ook!) maar het was alleen een soort waterige saus met stukjes stoofvlees en salade en friet met saus. Er was wel een leeg bakje maar daar zat niks in en ging op mijn verzoek terug naar de keuken. Ik heb 2 keer gevraagd of dit echt alles was maar het personeel zei of dacht van wel. En erg weinig en nog steeds heb ik het gevoel dat het niet klopte. Het voorgerecht uientaartje was lekker en het toetje redelijk behalve de chocolade taart of brownie. Erg rare bijsmaak helaas. Het was volledig vol misschien kon de keuken de drukte niet aan ? Wel gezellig druk !
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Weer prima gegeten. Net als de vorige keer alles zo als je het verwacht. Weer afgesloten met een voor ons onbekend wisky
Chantal J.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Gezellig, heerlijk eten en goede service!
harke Z.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
het geheel was ver boven verwachting, we hebben erg genoten, bijzonder vriendelijke bediening en zeker een aanrader!!!! wij komen zeker terug .....
Carry R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Sfeer prima! De spareribs waren geweldig mals (altijd puntje voor partner, en hij was zeer tevreden!) De frieten van Groningse aardappelen was een feest. Knapperig van buiten en heerlijk zacht van binnen. We hebben van elke hap genoten!
Bijpassend biertje bij het gerecht wordt in elegante bierglaasjes geschonken. We komen zeker weer!
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijke nacho's vooraf gehad alleen onhandig dat ze hier geen vorkjes en servetten bij deden. Hoofdgerecht was een beetje lauw. Dessert was weer heerlijk (Oreo en Nutella cheesecake). Uitgebreide bierkaart en gezellige omgeving!
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Lekker gegeten; gastvrij personeel; gezellig bruincafe; kortom we komen hier nog eens lekker eten.
Nicolette D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Heerlijk, gezellig, fijne prijs, aardige bediening
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Gezellige avond gehad met goed eten en prima bediening!
Marinus V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Een gezellige drukte, vriendelijke bediening en een smakelijke maaltijd. Wij hebben ons er prima vermaakt.

Wel jammer dat er weinig groenten bij het hoofdgerecht werden geserveerd en er geen salade op de kaart staat.
De menukaart op de website komt niet helemaal overeen met de menukaart in het restaurant!?
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Gezellige sfeer, goed eten en vooral een zeer vriendelijke en correcte bediening.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken in een gezellige en prettige Toeter. Eten erg goed verzorgd en ruim voldoende. prima spareribs en een tweetal geweldige tapasplanken.
als afsluiter allemaal nog een whiskyplank (jawel, zonder e) met daarop 5 verschillende whisky's genomen. Helemaal lekker. Het kleine foutje tijdens de bestelling werd uiterst correct en professioneel opgelost.
zeker een aanrader. We komen zeker terug