Café de Toeter

Turfsingel 6 9712 KP Groningen Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

Nicolette D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Gezellige avond gehad met goed eten en prima bediening!
Marinus V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Een gezellige drukte, vriendelijke bediening en een smakelijke maaltijd. Wij hebben ons er prima vermaakt.

Wel jammer dat er weinig groenten bij het hoofdgerecht werden geserveerd en er geen salade op de kaart staat.
De menukaart op de website komt niet helemaal overeen met de menukaart in het restaurant!?
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Gezellige sfeer, goed eten en vooral een zeer vriendelijke en correcte bediening.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken in een gezellige en prettige Toeter. Eten erg goed verzorgd en ruim voldoende. prima spareribs en een tweetal geweldige tapasplanken.
als afsluiter allemaal nog een whiskyplank (jawel, zonder e) met daarop 5 verschillende whisky's genomen. Helemaal lekker. Het kleine foutje tijdens de bestelling werd uiterst correct en professioneel opgelost.
zeker een aanrader. We komen zeker terug
Lenneke J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Gezellige bar, lekkere friet, goed vlees, humor met de serveerders en grote keuze aan whiskey! Top avond gehad!
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Vriendelijke bediening, lekker eten, gezellige sfeer.
anke D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Tafeltjes vorin oke, maar verder zit je niet leuk. Zeker niet bij de wc.... eten was niet gaar.
Wel vriendelijk personeel. Volgende keer wel drankje, maar eten niet weer.
Adam B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Top tent, goede selectie bier en fijne medewerkers.
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Wat een heerlijke locatie om te eten en te drinken! Heel vriendelijk personeel. Wel een beetje donker, maar dat is ook afhankelijk van waar je zit. Wij hebben genoten van een mals en smakelijk hoofdgerecht (stoofschotel) en dessert (toetje van De Toeter en proeverij van Rockin' Ludina ijs). Daarbij heerlijke (bijpassende) speciaalbieren, dus het was erg fijn. Wel even opletten bij het toilet: daar is een afstapje!
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker gegeten in zeer gezellige omgeving met vriendelijke bediening. De zalmcarpaccio was top. Het runderstoofpotje, de botervis en de entrecote prima. Kortom we komen zeker een keer terug!
Harry R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Zijn hier 4/11 met vrienden geweest te eten,
Dit nav de actie 50% korting op de gehele rekening.
We Hadden gereserveerd maar Aan tafel werd ons al zeer snel verteld dat we niet in aanmerking kwamen voor de korting omdat Dit voor de eerste 10 bezoekers telde.
Op de site staat Daar niets over vermeld.
Na veel over en weer te praten toch kunnen eten met een korting van 50%.
De dame die Dit heeft geregeld Prima.
Jammer dat de chef zelf niet bij ons Aan de tafel Kwam om ons te woord te staan.
Tip, maak de voorwaarden op de IENS site Bekend, Dit voorkomt discusie ter plaatse.
martin H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Beetje luidruchtig maar gezellig
Itamar K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Erg lekker, goede sfeer, leuke bediening. Er wordt veel met bier gedaan, zowel met het eten als met het drinken; en dat doen ze heel goed!