Café de Tijd

Markt 12 6701 CZ Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant Café de Tijd

Vergeet de Tijd (niet)!

Café de Tijd is een restaurant midden in het centrum van het mooie Wageningen, waar de tijd écht even stil staat. Lekker eten met de familie in de vakantie, of een borrel aan het einde van een drukke dag werken, je kunt hier op elk moment met elke gelegenheid terecht. Met een riant terras op de centrale markt kun je onder het genot van een fris drankje en het uitzicht op de vele langskomende cityhoppers, ook op een zonnige zomerdag fijn terecht. Of je nu kiest voor de simpele dagelijks wisselende daghap of de uitgebreid vis- of vlees 'plates', de chef en zijn keukenbrigade zullen je culinair flink verwennen!

Meer informatie over restaurant Café de Tijd

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
uadevries .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Een meer dan fijne ervaring met heerlijk eten, vriendelijke bediening en wat een heerlijke diner keuzes!! Dat alles op woensdag middag 20 januari 2016 met 7 personen. Super! dhr. en mw. R.R. de Vries zijn reeds lange tijd vaste gasten bij Café de Tijd. Wij vierden zijn 89ste verjaardag daar met hartelijke service van de bediening!! M.vr.grtn. fam. U.A. de Vries, Nw-Vennep. 2153AN-48.
hildadommershuijzen .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Lekker gegeten. Warme gezellige inrichting. Leuke bediening. De prijs verhouding
prima. De wijn goede prijs smaak verhouding.
roetman .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Vooraf geitenkaas in filodeeg, daarna biefstuk. Heerljk als nagerecht dame blance.
Was echt ruim voldoende. Vlotte bediening
josien8 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
zeer goed eten en vriendelijk geholpen, sfeer is prima, kortom er kan lekker en gezellig gegeten worden bij De Tijd, niks op aan te merken!
petervanelden1978 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
De sfeer was prima en het eten was lekker. We zijb hier nu voor de tweede keer geweest. Als iets niet goed Is kom je er niet voor een tweede keer.
gebruiker500 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
We hebben een plezierige avond gehad en lekker gegeten (de biefstuk had toch wel iets roder gekund, zoals besteld, maar was goed te eten); de bediening was ontspannen en er werd geregeld geinformeerd of alles naar wens was, goed dus (al werd er wel een keer inhoudelijk commentaar geleverd op ons gesprek, maar dat werd ter plekke recht gezet). Thuisgekomen bleken de 4 desserts 2x op de rekening te staan; apart en als onderdeel van de menu's en dus ook dubbel betaald. Na een mailtje hierover werd er nogal vervelend gereageerd en na het desgevraagd opsturen van de bon werd niet alles van het dubbel betaalde terug betaald. Toen hier iets over werd gezegd kwam er een bizar mailtje retour dat dit intussen besproken was met de 'raadsman' van het cafe......Jammer van een leuke avond, die op deze manier na afloop vervelend is geeindigd; reden voor ons om hier niet meer naar toe te gaan. Er zijn per slot meerdere eetcafe's in Wageningen en omgeving
Beste Sven, dank voor je feedback, gelukkig vallen de cijfers nog mee ; ) echter blijf ik er bij dat het op een misverstand berust, de desbetreffende medewerker is aangesproken, maar heeft dit zoals gezegd niet expres gedaan, bij het afrekenen wordt u tenslotte gevraagd naar de rekening te kijken en wordt gevraagd of alles klopt en naar wens is geweest. Dat was het! Gelukkig, Dat achteraf dan blijkt dat er iets fout is gegaan is vervelend, maar menselijk, het blijft tenslotte mensenwerk, we hebben meerdere malen excuus gemaakt en de fout zsm herstelt, telefonisch bent u niet bereikbaar.
Wederom gemiste kans voor ons. Gelukkig gezien alle positieve reacties kan het ook wel goed gaan!! Voor ons weer een leermoment....
ellen-55km1n .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Alle gerechten smaakten ons goed. Een van ons kan maar weinig producten eten. Er werd goed geluisterd en een mooi gerecht gemaakt met producten die zij wel kan eten. Leuke bediening en goed eten. Wij gaan zeker nog eens hier eten.
kaspi .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Vriendelijke bediening , mooie gereserveerde plaats , gezellig veel mensen in de zaak .
Het eten was prima , kortom een heel geslaagde avond
Maurice E.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gambas als voorgerecht waren een aanrader.
Slibtongetjes als hoofdgerecht en een verassend yogurth dessert na.
Mijn vrouw ging voor de spare ribs. Eveneens heerlijk bereid volgens haar.
marian132 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Gezellig restaurant. We konden gewoon van de kaart eten. Mooie plek bij het raam. Goede bediening en we komen zeker nog eens terug.
kleeuwenhage .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Oud&Nieuw hapje gegeten in een gezellige ambiance met leuke details (stoelen, menukmenukaart. Relaxte sfeer, bediening tijd voor een praatje en supergoed eten.
hspkleijn .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Hartelijk welkom, in Gezellige sfeer
Vriendelijke en kundige bediening
Goede uitleg ivm iens reservering
Lekker gegeten met 4 personen, voor-hoofd- en nagerecht.
Een vernieuwd bezoek zeker de moeite en geld waard
jhelmond .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
We hebben gereserveers met de ah restaurantactie.
De voorwaarden hiervan werden duidelijk uitgelegd......
Eten was heerlijk!
Brenda D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Op tweede kerstavond vrij laat gereserveerd via Iens. Door communicatie fout niet helemaal goed over gekomen. Niettemin super gastvrij ontvangen. Heerlijk ala card gegeten. Absoluut een aanrader
joeleke .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Met 4 personen 1e Kerstdag, 12.00 - 17.00 uur, van de voortreffelijke Brunch genoten.
Koude, warme gerechten en dessert van alles was er (tot het laatst toe) ruim voldoende en heel smakelijk. Een gezellige bediening, gemoedelijke sfeer.
Een aanrader
rafrietman .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Het eten was prima. Voorgerecht van gamba's en geitenkaas was smaakvol. De spareribs en varkenshaas waren erg lekker compleet met sausjes. De ijstoetjes idem. Alleen de (De Tijd) tussen de gerechten was eigenlijk te lang. De sfeer was zeer gezellig.
maicovaneck .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Bij binnenkomst was het al meteen....gereseveerd?? oh van de Albert Heijn actie...Dit werd meerdere malen herhaald. Snap niet dat een restaurant mee doet met de actie, wanneer ze het eigenlijk liever niet hebben. In januari staat nog een reservering deze zeg ik af. Prijs kwaliteit is wel prima.
Beste Maico, jammer dat u het zo ervaren heeft ik heb beide heren even nagevraagd en ze gaven aan inderdaad te hebben genoemd 'oh Albert Heijn' de interpretatie erachter is echter niet zo als u hem op heeft gevangen. Wij administreren dit namelijk op een aparte manier vandaar dus 'oh iens of AH menu. Jammer dat u daardoor annuleert we hadden de uitdaging wel aan willen gaan te laten zien dat het ook anders is echter blijven we allen gelukkig mensen en bent u hier vrij in. Gemiste kans voor ons. Met vriendelijke groet Team Cafe de Tijd
Jgc F.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Op di.1 dec. al zo heerlijk gegeten bij jullie en daarom op vrij.18 dec. weer met veel plezier aangeschoven aan de 'stamtafel' met weer een ander gezelschap.
Bediening is vriendelijk,voorkomend en zeker oplettend....iemand bij de deur als je binnenkomt!
Eten was wederom prima zowel voor- als hoofdgerechten smaakten ons goed.
Voor mij sprong bij de nagerechten de 'Trifle' er ver boven uit!
Wij komen zeker terug...
Ersamaja .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Lekker gegeten in een gemoedelijke sfeer. Vooral het voorgerecht met geitenkaas en filo was heerlijk. De Tijd is een aanrader voor een informeel etentje.
a3laurens .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Heerlijk gegeten met zijn vieren. Voorgerechten carpaccio en nacho's heel lekker. 2 X pittige spareribs. Heerlijk, mals en veel. Had wel wat pittiger mogen zijn. Biefstuk erg lekker, iets te gaar. Pasta olio prima voorzien. Alles ruim voldoende. Toetjes; Wagenings kwartiertje aanrader, leuk en lekker met zijn tweeën aan een groot bord vol. Stroopwafel ijs ook heerlijk.
Verrassend dat op de rekening niets extra werd gerekend voor gerechten die iets boven de ah aktieprijs waren.