Café de Tijd

Markt 12 6701 CZ Wageningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Café de Tijd

Vergeet de Tijd (niet)!

Café de Tijd is een restaurant midden in het centrum van het mooie Wageningen, waar de tijd écht even stil staat. Lekker eten met de familie in de vakantie, of een borrel aan het einde van een drukke dag werken, je kunt hier op elk moment met elke gelegenheid terecht. Met een riant terras op de centrale markt kun je onder het genot van een fris drankje en het uitzicht op de vele langskomende cityhoppers, ook op een zonnige zomerdag fijn terecht. Of je nu kiest voor de simpele dagelijks wisselende daghap of de uitgebreid vis- of vlees 'plates', de chef en zijn keukenbrigade zullen je culinair flink verwennen!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Café de Tijd

goed
  • : Na 18:00 gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt tijdens winkeltijd en zaterdag. Zondag vrij

Maandag 12:00 0 00:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Ankie B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Gisteravond met de AH actie gegeten bij Eetcafé de Tijd. Gelukkig ben je niet gebonden aan een menu maar mag je a la carte bestellen. Super. Voor iedereen wat wils en alles is mogelijk. Het concept van de actie werd ons keurig aan tafel uitgelegd. In het begin was de bediening niet erg vriendelijk maar later ontdooide ze en was het erg gezellig.
Rundercarpaccio en de soep als voorgerecht waren erg smakelijk. Als hoofdgerecht hadden we sliptong (top), varkenshaas met stroganoffsaus (heerlijk), Zalmfilet (super) en Spareribs (veel en lekker). Er was volop vlaamse patat en salade bij. Als toetje hadden we crème brûlée (lekker), Coupe verleden tijd (heerlijk) en Dame blanche (super). Kortom het eten was verrukkelijk. We gaan zeker vaker!
jokesutmuller .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
De carpaccio was heel erg lekker.
Mijn man vond de gamba's als voorgerecht erg lekker. Zelf kies ik alleen voor gamba's als ze
gepeld zijn.
Het hoofdgerecht ( in mijn geval zalm) was lekker maar werd iets te koud opgediend.
De bediening was aardig maar ik kreeg de indruk dat ze het zo druk hadden dat zij er niet aan toekwamen om tussendoor te vragen of alles in orde was.
j.ravenswaaij88 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Het voorgerecht was heerlijk hoofdgerecht was ook heerlijk en het nagerecht ook we gaan zeker weer terug.Een gezellig en prettig restaurant.
gonja.hikspoors .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Heerlijk gegeten; hoofdgerecht met zalm en veel verse groenten. Bediening erg aardig en wist veel over de wijn. we konden er eerste twee uitproberen alvorens te kiezen.
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij café de Tijd!
De service was goed!
Heerlijk ontspannen kunnen genieten van de lekkere gerechten.
Zeker voor herhaling vatbaar!
uadevries .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Een meer dan fijne ervaring met heerlijk eten, vriendelijke bediening en wat een heerlijke diner keuzes!! Dat alles op woensdag middag 20 januari 2016 met 7 personen. Super! dhr. en mw. R.R. de Vries zijn reeds lange tijd vaste gasten bij Café de Tijd. Wij vierden zijn 89ste verjaardag daar met hartelijke service van de bediening!! M.vr.grtn. fam. U.A. de Vries, Nw-Vennep. 2153AN-48.
hildadommershuijzen .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Lekker gegeten. Warme gezellige inrichting. Leuke bediening. De prijs verhouding
prima. De wijn goede prijs smaak verhouding.
roetman .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Vooraf geitenkaas in filodeeg, daarna biefstuk. Heerljk als nagerecht dame blance.
Was echt ruim voldoende. Vlotte bediening
Josien D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
zeer goed eten en vriendelijk geholpen, sfeer is prima, kortom er kan lekker en gezellig gegeten worden bij De Tijd, niks op aan te merken!
petervanelden1978 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
De sfeer was prima en het eten was lekker. We zijb hier nu voor de tweede keer geweest. Als iets niet goed Is kom je er niet voor een tweede keer.
ellen-55km1n .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Alle gerechten smaakten ons goed. Een van ons kan maar weinig producten eten. Er werd goed geluisterd en een mooi gerecht gemaakt met producten die zij wel kan eten. Leuke bediening en goed eten. Wij gaan zeker nog eens hier eten.
kaspi .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Vriendelijke bediening , mooie gereserveerde plaats , gezellig veel mensen in de zaak .
Het eten was prima , kortom een heel geslaagde avond
Maurice E.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gambas als voorgerecht waren een aanrader.
Slibtongetjes als hoofdgerecht en een verassend yogurth dessert na.
Mijn vrouw ging voor de spare ribs. Eveneens heerlijk bereid volgens haar.
marian132 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Gezellig restaurant. We konden gewoon van de kaart eten. Mooie plek bij het raam. Goede bediening en we komen zeker nog eens terug.
kleeuwenhage .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Oud&Nieuw hapje gegeten in een gezellige ambiance met leuke details (stoelen, menukmenukaart. Relaxte sfeer, bediening tijd voor een praatje en supergoed eten.
hspkleijn .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Hartelijk welkom, in Gezellige sfeer
Vriendelijke en kundige bediening
Goede uitleg ivm iens reservering
Lekker gegeten met 4 personen, voor-hoofd- en nagerecht.
Een vernieuwd bezoek zeker de moeite en geld waard
jhelmond .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
We hebben gereserveers met de ah restaurantactie.
De voorwaarden hiervan werden duidelijk uitgelegd......
Eten was heerlijk!
Brenda D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Op tweede kerstavond vrij laat gereserveerd via Iens. Door communicatie fout niet helemaal goed over gekomen. Niettemin super gastvrij ontvangen. Heerlijk ala card gegeten. Absoluut een aanrader
joeleke .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Met 4 personen 1e Kerstdag, 12.00 - 17.00 uur, van de voortreffelijke Brunch genoten.
Koude, warme gerechten en dessert van alles was er (tot het laatst toe) ruim voldoende en heel smakelijk. Een gezellige bediening, gemoedelijke sfeer.
Een aanrader
rafrietman .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Het eten was prima. Voorgerecht van gamba's en geitenkaas was smaakvol. De spareribs en varkenshaas waren erg lekker compleet met sausjes. De ijstoetjes idem. Alleen de (De Tijd) tussen de gerechten was eigenlijk te lang. De sfeer was zeer gezellig.