Café de Tijd

Markt 12 6701 CZ Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant Café de Tijd

Vergeet de Tijd (niet)!

Café de Tijd is een restaurant midden in het centrum van het mooie Wageningen, waar de tijd écht even stil staat. Lekker eten met de familie in de vakantie, of een borrel aan het einde van een drukke dag werken, je kunt hier op elk moment met elke gelegenheid terecht. Met een riant terras op de centrale markt kun je onder het genot van een fris drankje en het uitzicht op de vele langskomende cityhoppers, ook op een zonnige zomerdag fijn terecht. Of je nu kiest voor de simpele dagelijks wisselende daghap of de uitgebreid vis- of vlees 'plates', de chef en zijn keukenbrigade zullen je culinair flink verwennen!

Meer informatie over restaurant Café de Tijd

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Brenda D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Op tweede kerstavond vrij laat gereserveerd via Iens. Door communicatie fout niet helemaal goed over gekomen. Niettemin super gastvrij ontvangen. Heerlijk ala card gegeten. Absoluut een aanrader
joeleke .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Met 4 personen 1e Kerstdag, 12.00 - 17.00 uur, van de voortreffelijke Brunch genoten.
Koude, warme gerechten en dessert van alles was er (tot het laatst toe) ruim voldoende en heel smakelijk. Een gezellige bediening, gemoedelijke sfeer.
Een aanrader
rafrietman .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Het eten was prima. Voorgerecht van gamba's en geitenkaas was smaakvol. De spareribs en varkenshaas waren erg lekker compleet met sausjes. De ijstoetjes idem. Alleen de (De Tijd) tussen de gerechten was eigenlijk te lang. De sfeer was zeer gezellig.
maicovaneck .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Bij binnenkomst was het al meteen....gereseveerd?? oh van de Albert Heijn actie...Dit werd meerdere malen herhaald. Snap niet dat een restaurant mee doet met de actie, wanneer ze het eigenlijk liever niet hebben. In januari staat nog een reservering deze zeg ik af. Prijs kwaliteit is wel prima.
Beste Maico, jammer dat u het zo ervaren heeft ik heb beide heren even nagevraagd en ze gaven aan inderdaad te hebben genoemd 'oh Albert Heijn' de interpretatie erachter is echter niet zo als u hem op heeft gevangen. Wij administreren dit namelijk op een aparte manier vandaar dus 'oh iens of AH menu. Jammer dat u daardoor annuleert we hadden de uitdaging wel aan willen gaan te laten zien dat het ook anders is echter blijven we allen gelukkig mensen en bent u hier vrij in. Gemiste kans voor ons. Met vriendelijke groet Team Cafe de Tijd
Jgc F.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Op di.1 dec. al zo heerlijk gegeten bij jullie en daarom op vrij.18 dec. weer met veel plezier aangeschoven aan de 'stamtafel' met weer een ander gezelschap.
Bediening is vriendelijk,voorkomend en zeker oplettend....iemand bij de deur als je binnenkomt!
Eten was wederom prima zowel voor- als hoofdgerechten smaakten ons goed.
Voor mij sprong bij de nagerechten de 'Trifle' er ver boven uit!
Wij komen zeker terug...
Ersamaja .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Lekker gegeten in een gemoedelijke sfeer. Vooral het voorgerecht met geitenkaas en filo was heerlijk. De Tijd is een aanrader voor een informeel etentje.
a3laurens .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Heerlijk gegeten met zijn vieren. Voorgerechten carpaccio en nacho's heel lekker. 2 X pittige spareribs. Heerlijk, mals en veel. Had wel wat pittiger mogen zijn. Biefstuk erg lekker, iets te gaar. Pasta olio prima voorzien. Alles ruim voldoende. Toetjes; Wagenings kwartiertje aanrader, leuk en lekker met zijn tweeën aan een groot bord vol. Stroopwafel ijs ook heerlijk.
Verrassend dat op de rekening niets extra werd gerekend voor gerechten die iets boven de ah aktieprijs waren.
Huiberd .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
In gezinsverband zondagavond eten bij Cafe de Tijd is prima bevallen. De kerst-aankleding van Cafe de Tijd gaf mij een heerlijk welkomgevoel. De tafelopstelling is ruim en de bediening is prima passend voor ons familie-uitje. De diner-samenstelling in de AH-actie was top: uit de standaard menukaart met enkele aanpassingen, voor jong en ouder voldoende keuze. De gerechten worden met zorg gepresenteerd en zijn van goede smaak en kwaliteit. Na afloop waren we het allemaal eens: een gezellige plek waar het goed eten is.
anne_v_blij .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Je mocht uit de hele kaart kiezen. Alleen bij XXL gerechten moest je wat bij betalen. De bediening was goed en het eten verrukkelijk.
marionboelhouwer .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Lekker warm, gezellig met lichtjes en versiering, aardige bediening en heeeeeeeeel lekker eten. Er hangt een goede sfeer
sanne210013 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
ze hebben op de kaart alleen saaie gerechten, niks bijzonders. de quiche was een nat prutje zonder herkenbaar bladerdeeg. het personeel heeft vier keer gevraagd of het smaakt, over het hoofdgerecht, waarvan 1 persoon 2x. heel vervelend zo vaak gestoord te worden. een van de bieding leek niet graag om wat uit te leggen over de ah actie. ging met tegenzin alsof hij ons verweet dat we niet meer op de site hadden gekeken. beetje rare jongen was het ook die telkens opmerkingen maakte als ie langs liep , die ongepast en vervelend waren. we worden liever met rust gelaten tijdens uit eten gaan behalve met het opnemen van bestellingen natuurlijk. het restaurant had overal ook een raar uitzicht. op de nooduitgang, een felle lamp bij de koffiehoek, de deuren naar de keuken of de wc's. als een gerecht klaar was hoorde je door het hele restaurant een irritante harde bel. qua eten niet bijzonder, qua personeel slecht en vervelend en qua sfeer matig.
Gezien al onze positieve reacties snappen wij niet waar dit vandaan komt uiteindelijk heeft u bij afrekenen aangegeven dat alles naar wens was. (nb bij de eigenaar )Dat was ook zo toen meneer kwam afrekenen aan tafel. Gezien de nieuwe recensie hierboven en het feit dat u zegt 'weinig sfeer' bent u niet veel gewend.
heppycrystal .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
We hebben er met z'n 5en heerlijk gegeten, fijn dat je met de AH bonnen uit de hele menukaart mocht kiezen. De bediening was weer gezellig. Tot een volgende x
hhuibers.1 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
alles was lekker en veel , maar het dessert Wagenings kwartiertje was heerlijk . ik wil wel even melden dat het er ontzettend warm was kan wel paar graden minder. gr fam. huibers
ankenpeetbijker .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Je kunt bij"De Tijd" lekker eten voor een heel redelijke prijs. Alles ziet er verzorgd uit en smaakt goed. De bediening is los,gezellig en je voelt je er thuis.
corineke .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Gezellig restaurant. We hebben er lekker gegeten. Hoewel het heel. Druk was door een hele grote groep had de bediening toch veel tijd voor je. Compliment
Johan C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
voorgerecht [geitenkaas/filodeeg]wat mager aangekleed, hoofdgerecht met varkenshaas spies erg lekker met de garnering, nagerecht Wagenings kwartiertje leek zo uit een verpakking op een bordje gelegd.....jammer. Verder was de bediening [grote groep aan tafel] uitermate plezierig en en decor gewoon gezellig. Feitelijk het voor- en nagerecht wat meer aandacht en je gaat snel naar een 9. Het 3-gangen menu kostte 29,50 zonder drankjes en dus is dat niet echt goedkoop voor een eetcafé of je verwacht in deze ambiance meer aandacht voor de gerechten.
Jammer dat u het zo ervaren heeft we werken alleen met verse producten zo ook het Wagenings kwartiertje!! Verder krijgt u het 2 de menu voor niets en geven wij dit weg. Maar hartelijk dank voor de feedback dan zullen wij dit meenemen u had het ook ter plekke mogen aangeven. Hadden we dit misschien nog toekunnen lichten. Maar bij deze via deze weg. Hoop dat u verder wel een prettige avond heeft gehad. Team Cafe de Tijd
Roswitha Peter G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Vanuit Kerkrade (zuid Limburg) 4dgn cursus in Wageningen incl overnachting en waar ga je dan savonds een hapje eten met je medecursisten? Precies... bij (eet)cafe de Tijd!!! Vandaag al voor de 2e avond achter elkaar geweest!! "Leuke" kaart met zeer smakelijke gerechten en niet onbelangrijk ... Niet duur!! . Heerlijke zoete witte wijn,gezellige sfeer,fantastische bediening, snelle service en uitleg waar nodig! De zalm en surf & Turf waren heerlijk, veel en vers!
Wat mij betreft een top restaurant! En dus echt een aanrader.. Net als hun verwenkoffie! Wij gaan morgen gewoon weer (gewoon omdat het kan )
jwvanstroe .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Eten was heerlijk, goed bereid en borden leuk opgemaakt
Bediening vriendelijk, behulpzaam en gezellig
Sfeervolle aankleding
Carla E.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Gisteravond met groepsgenoten van cursus heerlijk gegeten. Geweldige service was meteen aanwezig doordat één van onze groepsgenoten op initiatief van de medewerker uitleg kreeg over de gerechten m.b.t. waar wel/geen varkensvlees in zit.
De hele avond bleven de medewerkers uiters vriendelijk en behulpzaam. We konden ook zonder problemen ieder apart afrekenen.
Een echte aanrader! Wij zijn er vanavond weer. De grimbergen blond van de tap wordt vast klaargezet ????????
mariettevdmeulen .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Het eten was heerlijk. De bediening was goed. De ambiance was sfeervol.
We hebben heerlijk gegeten en rustig gezeten en genoten van de mooie muziek.