Café de Tijd

Markt 12 6701 CZ Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant Café de Tijd

Vergeet de Tijd (niet)!

Café de Tijd is een restaurant midden in het centrum van het mooie Wageningen, waar de tijd écht even stil staat. Lekker eten met de familie in de vakantie, of een borrel aan het einde van een drukke dag werken, je kunt hier op elk moment met elke gelegenheid terecht. Met een riant terras op de centrale markt kun je onder het genot van een fris drankje en het uitzicht op de vele langskomende cityhoppers, ook op een zonnige zomerdag fijn terecht. Of je nu kiest voor de simpele dagelijks wisselende daghap of de uitgebreid vis- of vlees 'plates', de chef en zijn keukenbrigade zullen je culinair flink verwennen!

Meer informatie over restaurant Café de Tijd

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
ineketijssen .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Gezellig warm restaurant.vriendelijke bediening.je zit er heel gezellig en rustig warm.met openhaardje.het eten was heerlijk .de porties zijn erg groot.maar perfect van kwaliteit.
Hilma S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Vandaag met de AH-restaurantsctie met het hele gezin bij café "De Tijd" gegeten. Voor iedereen is er wel iets te vinden op de kaart. Alle gerechten smaakten prima. Daarnaast een giede toegankelijke sfeer net vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar. Hier gaan we vaker komen.
RiaBobo .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Met een vriendin via de AH-actie geweest. Zij is dol op de hier klaargemaakte gamba's en vis en komt regelmatig terug , waarbij ze een afstempelkaart bijhoudt voor korting od. Voor mij als vegetariër was het beperkter kiezen uit de kaart, al mochten we dat uit het hele menu (met evt. bijbetalen bij duurdere gerechten). Het waren ruime porties. Mijn vriendin had er ook nog lekkere Vlaamse frites en rauwkost bij die ze nauwelijks at. Ik nam als voorgerecht geitenkaas in filo en dat was heel lekker. Doordat ik als hoofdgerecht gebakken camembert nam werd de hoeveelheid kaas bij elkaar wat teveel. Vooral omdat er nauwelijks salade bij zat, meer garnering. Een kwart bal camembert minder en wat meer van óf dezelfde salade of misschien bietensalade lijkt me qua smaakbeleving beter. Ik nam nu wat rauwkost. De crëme brulée was goed. Goede stoelen en vriendelijk personeel. Mijn vriendin nam koffie toe en dat was geen probleem. Die wordt met een heerlijk glaasje erbij geserveerd.
johanenmajo .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
We hebben er heel erg lekker gegeten, sommige porties waren misschien een beetje te groot. Het was er heel gezellig en de aankleding was perfect, de bediening was heel erg gezellig en alles werd goed uitgelegd wat we met de bon van AH mochten nemen, bijna alles. We komen zeker nog een keer terug.
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Gezellige accommodatie gelegen aan de Markt in Wageningen. Meerder keren nu gegeten en elke keer tot volle tevredenheid. Vlotte bediening eten prima in vergelijking met de prijzen. Aanrader.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Toevallig met de aan-actie hier terecht gekomen. Prima eetcafe! Gezellige huiselijke sfeer en een goede, snelle en gezellige bediening.
fred.folkerts .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Afgelopen zondag daar gegeten. Een aanrader! Gastvrij personeel. Duidelijke uitleg spelregels AH-restaurantactie. Geen onderscheid gemerkt t.o.v. andere (niet "AH") gasten.
Rundercarpaccio/zalm/schnitzel de tijd smaakten heerlijk, ruim voldoende eten. Gezellige sfeer.
margo335 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Goede ontvangst, uitgebreide uitleg over de AH actie, fijne leuke bediening , met 4 meiden gegeten, allemaal iets verschillend, was erg goed...zeker voor herhaling vatbaar!
Harry En Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Mijn partner vond het breek brood als voorgerecht lekker en mijn carpaccio deed daar niet voor onder. De schnitzel leek gefrituurd en de sliptong smaakte enigszins flauw, vandaar de 6. Ons nagerecht ijs met aardbeien en slagroom smaakte goed. De 8 voor het decor kwam mede door het goede weer zodat we buiten op het terras konden eten. De service viel dit keer laag uit omdat men kennelijk niet door had dat we wat wilden bestellen. De keuze was ruim en daar werd voor de AHklant niet moeilijk over gedaan.
Mloosman .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Met een groep van 8 dames heerlijk gegeten. Veel keus en goede porties.
Bij aankomstt stond de tafel buiten al klaar. Bediening was erg goed. Leuk terras en binnen ook sfeervol.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Voor de 2de keer gegeten met de a.h actie was weer heel goed , genoeg tijd tussen de gangen . Niet opdringerig qua drankjes . En fijn dat ze flexibel zijn. Ik wissel altijd mijn dessert voor een Irish coffee ,geen probleem.
Sterre V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Prima ontvangst, we konden een tafeltje op het terras uitzoeken, waar nog voldoende plaats was. Er werd helder uitgelegd wat de voorwaarden waren voor de AH-actie. Op verzoek een glas water bij onze glazen wijn was geen probleem. Carpaccio smaakte goed, voorgerecht met geitenkaas was erg veel. Biefstuk was naar mijn smaak iets te doorbakken, maar nog goed te doen. Garnituur dat erbij werd geserveerd wat mager (klein bakje sla, klein bakje friet voor 2 personen). Dessert was prima. Door diverse grote groepen op het terras werd het erg druk, maar dat kan gebeuren. Afrekenen ging vlot. Als ik weer in Wageningen ben, zal ik hier zeker naar terug gaan.
wilmeeuwenoord .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Gisteren gegeten bij De Tijd. Heerlijk terrasweer met heerlijk eten voor een hele goede prijs.
3 gangen zelf te kiezen van de kaart voor n hele mooie prijs. Keuze genoeg!!
Spareribs heerlijk evenals de schnitsel De Tijd.
Panna cotta ......super, niet te vergeten voorgerecht de gerookte zalm. Erg vriendelijke bediening.
Komen uit de Randstad, maar als we in de buurt zijn, zullen we zeker teruggaan.
Nadine-P .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We waren er in het kader van de AH restaurantactie. We mochten kiezen uit bijna alles van de kaart, alleen voor de duurdere gerechten zouden we moeten bijbetalen. Maar voldoende keus, dus dat was niet nodig. Voorgerecht nachos met kaas en jalapeno, dit was erg lekker. De rundercarpaccio was prima. Hoofdgerecht Oosters gemarineerde kip vond ik wat minder omdat ik niet van kokos houd en de saus was met kokosmelk. Gelukkig wilde mijn man graag ruilen en heb ik smakelijk gegeten van de schnitzel. Hij vond de kip wel lekker. Toetje coupe aardbei was prima en de creme brulee misschien iets dun maar wel smakelijk. Alleen de slagroom was een beetje smakeloos; spuitslagroom zakt zo snel in en is niet onze favoriet. Al met al niet bijzonder maar gewoon lekker eten. De service was op zich niet veel op aan te merken, maar tijdens de wisseling van de wacht liep de communicatie even wat minder. Het decor buiten is super, uitzicht op de kerk en de markt, gezellig. Maar binnen is een beetje te studentikoos. Niet verwonderlijk in een studentenstad, maar niet helemaal onze smaak. Conclusie: als we weer eens in de buurt zijn zullen we er best nog eens teruggaan, maar we gaan er niet voor om rijden.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
We mochten van heel de kaart kiezen voor een nette prijs. We hebben lekker op het terras gezeten en het personeel was erg vriendelijk ondanks dat ze het erg druk hadden. De wachttijd was wat lang maar het was ook erg druk. Verder zeker een aanrader.
hanneke-anton .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten. we mochten bijna alles van de kaart bestellen voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht.
De bediening was super.
Hier komen we zeker terug.
ferry3 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Zaterdag een hapje bij De Tijd gegeten. Op de spareribs van mijn gezelschap was niets aan te merken, alleen ontbrak een "vingerwaskommetje". Mijn XXL Schnitzel smaakte niet slecht maar was wel een beetje taai en aan de randen wat te hard gebakken. Niettemin een goede ervaring, mede dankzij de prettige en vlotte service.
cafe1 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Eten was lekker! Maar de bediening was ons een paar keer vergeten voor drinken wat we besteld hadden en voor het toetje. Maar goed dat 1 vriendelijke dame het in de gaten hield
wilma.kaal .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Lekker gegeten in een gezellige ambiance. Vriendelijk personeel.
Soms kleine dingen vergeten zoals een karaf water op tafel. Werd later opgelost door 2 glazen met zelfs schijfje citroen
flipendiny.bron .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
We hebben lekker gegeten en op wat toestanden ivm het AH menu na was het gezellig

Het zou handiger zijn wanneer er hiervoor een aparte kaart wordt gehanteerd en ik vond het raar dat er reserveringskosten werden (door)berekend, nog vervelender vond ik het dat de bediening luidkeels bij de kassa aan elkaar uit stonden te leggen hoe dat nu precies moest worden aangeslagen.

Maar zoals gezegd, na een wat moeilijke start hebben we lekker gegeten en ons prima geamuseerd.
Beste Gasten, dank voor uw feedback.
We wilden graag transparant zijn in de kosten aangezien een gewoon menu bij ons 27,50 kost, vorig jaar kostte dit nog 29,50. Anders krijg je weer "ja maar op de kaart staat" aangezien u, in tegenstelling tot vele andere restaurants/ eetcafe's, van de gehele kaart kunt kiezen!!! en niet uit een beperkt menu. hebben wij besloten de kosten die iens van ons vraagt (2 euro p.p.!!!) op een menu dit te berekenen. Dit staat ook in onze spelregels zoals vermeld op de site. U krijgt nb het 2de menu gratis. Wat betreft het luidkeels, daar kunnen wij ons niet in vinden, enfin...zoveel mensen, zoveel meningen. We zullen er op letten.
Gelukkig heeft u het eten wel goed ervaren en zich toch geamuseerd, dus heeft het gelukkig de pret niet mogen drukken.
Nogmaals dank en wellicht tot ziens. Mvg Team Cafe de Tijd