Café de Tijd

Markt 12 6701 CZ Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant Café de Tijd

Vergeet de Tijd (niet)!

Café de Tijd is een restaurant midden in het centrum van het mooie Wageningen, waar de tijd écht even stil staat. Lekker eten met de familie in de vakantie, of een borrel aan het einde van een drukke dag werken, je kunt hier op elk moment met elke gelegenheid terecht. Met een riant terras op de centrale markt kun je onder het genot van een fris drankje en het uitzicht op de vele langskomende cityhoppers, ook op een zonnige zomerdag fijn terecht. Of je nu kiest voor de simpele dagelijks wisselende daghap of de uitgebreid vis- of vlees 'plates', de chef en zijn keukenbrigade zullen je culinair flink verwennen!

Meer informatie over restaurant Café de Tijd

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
casie .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2014
Lekker gegeten in Café de Tijd. Prijs/kwaliteitsverhouding is prima in orde. Wij hadden een heerlijk biefstukje waar ook nog wat warme groente bij was en uiteraard sla en frites. Zeker een aanrader als je voor niet teveel geld toch goed verzorgd wilt eten. Vriendelijk personeel, leuke sfeer en een goed glas wijn bij een smakelijk etentje. Voor ons een uitschieter naar de goede kant en wij namen met plezier afscheid met in gedachten hier komen we beslist nog een keer als we in de buurt zijn.
mieke V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Goede kwaliteit voor zeer betaalbare prijs. Perfect gebakken biefstuk van de haas! Kunnen vele koks nog een puntje aan zuigen. Zalm royale is echt een royale! Vriendelijk personeel,kortom zeer de moeite waard.
fredjebos .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Het was, zeker voor de prijs, een heerlijk etentje. Het decor is wel aan vernieuwing toe, maar de sfeer en ambiance waren heerlijk ontspannen. Ook erg vriendelijke bediening.
Angela T.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2014
Vorige week voor de tweede keer bij De Tijd gegeten en het beviel goed. Het personeel is aardig en ook het eten zelf is prima. Voor nog geen 9 euro krijg je een 'daghap', waarbij gekozen kan worden tussen vlees en vis. De laatste keer voor de vis gekozen en deze smaakte goed. Wel kan de presentatie misschien iets verbeterd worden; nu ligt het bord vol met patat en valt de vis wat in het niet, terwijl de hoeveelheid op zich prima is.
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2014
Gezellige avond gehad, vriendelijke bediening, lekkere gerechten. Erg lekkere pittige huisgemaakte tomatensoep. Kritiekpunt is het zoutgehalte van het hoofdgerecht: portobello met risotto en pecorini kaas. Buiten de kaas heeft dit gerecht weinig zout nodig.
De witte wijn chardonnay-viognier paste goed bij dit gerecht.
Goed eetcafé op de markt in Wageningen.
Bolle14 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2014
De bediening was goed: snel en vriendelijk. Bruin broodje vooraf zag er niet aantrekkelijk uit maar smaakte erg lekker en was warm. Kruidenboter was (te) hard. De daghap met vis was lekker, het frambozen toetje smaakte erg lekker. Gezellig eetcafé om een hapje te eten.
Marloes200 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2014
Heerlijk eten, ook vegetariërs kunnen hier heel goed terecht. Niet heel veel keuze op de kaart, maar wel goede keuze. Prijs-kwaliteit verhouding heel erg goed. De bediening was vriendelijk en de inrichting is gezellig. Een aanrader wat mij betreft.
aartje1 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Wij komen al jaren bij café de Tijd voor een overheerlijke cappuccino. Samen of met vrienden even een terrasje doen is bij de tijd altijd heel fijn.
Afgelopen jaar hebben we er ook een keer gegeten. Geen uitgebreide kaart maar wel heerlijk gegeten. Ook hebben we er een paar keer een lunch gehad. Dit was goed verzorgd en smaakte uitstekend. We hopen er nog vele malen terug te mogen komen.
DM5 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2013
Het eten is best redelijk, maar niet helemaal in verhouding met de prijs. Wij hadden beide een maaltijdsalade en vonden de porties erg mager met veel sla. Mijn vriendin had zelfs geen dressing en dit werd uiteindelijk nog in een bakje geleverd zodat ze het er zelf overheen kon doen. De locatie van het restaurant op de markt van Wageningen is erg mooi. Helaas moesten wij door de regen vanaf het terras halverwege naar binnen, waar het decor redelijk donker was. Gelukkig zaten wij dicht bij het raam zodat we nog voldoende licht hadden. Wij werden bediend door een jongen die er net werkte. Hij had ons verteld dat er patat bij de maaltijdsalade zou zitten. Wij vonden de patat echter apart terug op de rekening. Die jongen hielp ons vriendelijk en zei dat het niet klopte. Hij vroeg het naar aan de manager die daarop naar ons kwam. Mijn vriendin heeft de situatie toen uitgelegd en hij vond dat we niet moesten zeuren en maakte zelfs de opmerking "ben je zwanger of ongesteld ofzo"! Ik heb toen snel betaald, want ik had geen zin in gedoe, maar ik had achteraf spijt dat ik uberhaupt had betaald. Wij hebben het nummer van de eigenaar achterhaald en hij heeft zijn excuses aangeboden en wij hebben een bon gekregen ter waarde van wat wij die avond hebben uitgegeven om daar weer te komen eten. Wij moeten dit nog verzilveren, maar controleren eerst wel of die betreffende manager dan niet aanwezig is!
Justin M.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
Gisteren hier op het terras gegeten met 2 personen. We hadden allebei de daghap vlees: half haantje met friet en salade. Dit kwam neer op een grote hoop friet, met een droge en weinig smaakvolle halve haan er bovenop en een paar blaadjes sla, 2 sneetjes komkommer en een stukje tomaat. Tot onze verrassing zat er ook nog een toetje bij de daghap, een klein bekertje met mangopudding. Die was wel lekker. Voor €8,95 kregen we dus een flinke hoeveelheid eten, maar de kwaliteit van het hoofdgerecht was niet best.

De serveersters kwamen niet erg vriendelijk over op mij, al deden ze hun werk verder goed. Toen ik naar de wc ging heb ik het café nog van de binnenkant gezien. Heel veel roze. Ook de bediening is in het roze. Wat mij betreft erg lelijk. Verder hangt er een beeldscherm op waarop videoclips te zien zijn, dus niet erg sfeervol allemaal.
b-r- .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
Afrader! Vette daghap ( zonder toetje bij mij), friet vet en met vissige bijsmaak (verontreinigde olie?), en salade met alleen verpieterde sla en uitgedroogde tomaat. We wilden wel een toetje, maar dat is niet gelukt: vragen om de kaart gaf geen reactie, en later kwam het twee keer voor dat personeel bewust langs ons heen keek! Foei!
In de toiletruimte een verwelkte bloem in vaas met vies water.
Ik heb aangegeven wat me dwars zat; alleen een lauw:"Sorry"
Het uitzicht op de markt is mooi, maar dat heb je gelukkig ook buiten het café.
Lodewijk1941 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2012
Hier kom ik niet meer. Wat een waardeloze eettent. Menu: minieme hoeveelheden, overigens niet slecht van kwaliteit, maar in geen verhouding tot de prijs. Er leek voldoende personeel te zijn, maar de wachttijden voor servering waren lang. Na 40 minuten wachten op een kopje koffie als nagerecht zijn we maar gegaan. Thuis nog maar een boterham gegeten, bij een kop koffie.
everlaan .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2012
Kwaliteit eten was slecht.Prijs kwaliteit verhouding klopt niet.
Tapenade bij voorgerecht was erg gepeperd.
Kerriesaus bij de vis was smakeloos.
Sla was minimale portie voor 2 personen; bestaande uit paar blaadjes sla en een fijn gesneden augurk met een beetje slasaus.
Frites voor 2 personen was amper een halve schaal. Na bijbestelling, wat extra betaald moest worden, een goede portie frites.