Café de Tijd

Markt 12 6701 CZ Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant Café de Tijd

Vergeet de Tijd (niet)!

Café de Tijd is een restaurant midden in het centrum van het mooie Wageningen, waar de tijd écht even stil staat. Lekker eten met de familie in de vakantie, of een borrel aan het einde van een drukke dag werken, je kunt hier op elk moment met elke gelegenheid terecht. Met een riant terras op de centrale markt kun je onder het genot van een fris drankje en het uitzicht op de vele langskomende cityhoppers, ook op een zonnige zomerdag fijn terecht. Of je nu kiest voor de simpele dagelijks wisselende daghap of de uitgebreid vis- of vlees 'plates', de chef en zijn keukenbrigade zullen je culinair flink verwennen!

Meer informatie over restaurant Café de Tijd

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Café de Tijd

Renate K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Gisteren, 22-12-17, voor het eerst bij De Tijd gegeten. Het restaurant was redelijk bezet en voorzien van diverse leuke kerstaccenten. Het maakte al met al een gezellige indruk. Het voorafje, breekbrood, was lekker, goed en voldoende. Kwaliteit en kwantiteit van het hoofdgerecht was goed. De groente, inmiddels een saai (en erg makkelijk) toverwoord in de horeca, was redelijk. Snelle en persoonlijke bediening. Al met al voor herhaling vatbaar.
Ankie H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Restaurant de Tijd is voor mij het restaurant waar ik alles vindt wat ik zoek, goede kwaliteit eten, de bediening is perfect en alles is gewoon Top geregeld.
Zeker een aanbeveling !!
Mirella D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Opnieuw gezellig en lekker gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding en vlotte en vriendelijke bediening!
Mirella D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gemoedelijke sfeer, prima eten en vriendelijke bediening!
s.leensma .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima maaltijd. Alleen hebben we er héééél lang op moeten wachten. De bestelling was kennelijk niet goed doorgegeven......
De bediening was alleraardigst. Alleen heb ik wel een glas witte wijn over mij heen gehad, doordat 2 serveersters tegen elkaar aanliepen. Ongelukjes kunnen gebeuren......
Kimberley Z.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Twee keer heerlijk gegeten met mijn partner bij De Tijd. Daarvoor ook al een paar keer een avondje gezellig wat gedronken. Erg fijn en gezellig personeel en een heerlijke sfeer om lekker bij te kunnen ontspannen.
gjveerman01 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben lekker gegeten. Het menu was eenvoudig, d.w.z. geen bijzondere opmaak en geen liflafjes.
De sfeer en ontvangst was gemoedelijk en we zaten comfortabel.
De bediening was prettig en attent.
M V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten!!! We hebben er echt super van genoten. Een voordeel is dat je alles (behalve wat uitzonderingen) van de kaart mag kiezen. Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker nog eens terug
w V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
lekker gegeten , met de ah actie , kiezen uit de hele menu kaart ( op enkele dingen na ) vriendelijke bediening een plek om vaker te komen gemoedelijke sfeer
hanneke-anton .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Prima restaurant , heerlijk gegeten. Bediening kan echter wel beter. b.v. Bestelde extra patat is nooit gekomen en nog wat kleine dingen
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Leuke sfeer,diverse kaart. Voorgerecht wel grote hoeveelheid. Fijn dat je als dessert ook koffie kan kiezen in het menu.
J.J.Th. M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
heerlijk eten. enkele gerechten niet heet genoeg
Daniël L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Sfeervol, gezellig en lekker eten
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Een opmerking is niet nodig, de tijd is en blijft top... En voor mij leukste restaurant van Wageningen.
Enige wat ik misschien kan zeggen dat ik gisteren daar voor het eerst carpaccio gegeten heb, en deze echt heel goed was!
gernel .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijk gegeten met vriendinnen in een gezellige ambiance met vriendelijke bediening!
Iedereen erg tevreden en voldaan naar huis!!
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Gisteren avond 27 september gezellig en heel lekker gegeten in restaurant Café de Tijd in Wageningen ! We konden nog lekker buiten zitten en ondanks de drukte verliep de bediening vlot en netjes ! We waren met 3 personen en we hadden alle 3 iets anders besteld !
Spareribs waren heerlijk mals en goed gekruid , de slibtongetjeswaren netjes opgediend zelfs al enigszins van graad ontdaan , en de varkens saté was lekker gekruid en mals kortom een prima keuze van ons alle drie ! Complimenten voor de bediening ga zo door Klasse hoor ! maar we waren al meer geweest en we zijn nog nooit teleur gesteld !
Bianka V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het was weer gezellig en heerlijk! Fijne avond gehad.
Norbert D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Leuke gevarieerde kaart en vriendelijke bediening. Geen hoogvlieger, maar prima plek voor lekkere lunch op de markt van Wageningen.
L R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben prima op het terras gezeten met heerlijk voor-, hoofd- nagerecht. Zag er netjes uit en smaakte prima. Bediening erg aardig.
Sporty711 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Prima gelegenheid om - zowel binnen als buiten - lekker met vrienden of familie even lekker te gaan eten. Gezellig en vriendelijke sfeer in bediening. Eten is gunstig geprijsd en lekker en de rose was ook lekker. Koffie was ook prima met een lekker koekje. Kortom: ik zou er zo weer heen gaan.