Café de Tijd

Markt 12 6701 CZ Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant Café de Tijd

Vergeet de Tijd (niet)!

Café de Tijd is een restaurant midden in het centrum van het mooie Wageningen, waar de tijd écht even stil staat. Lekker eten met de familie in de vakantie, of een borrel aan het einde van een drukke dag werken, je kunt hier op elk moment met elke gelegenheid terecht. Met een riant terras op de centrale markt kun je onder het genot van een fris drankje en het uitzicht op de vele langskomende cityhoppers, ook op een zonnige zomerdag fijn terecht. Of je nu kiest voor de simpele dagelijks wisselende daghap of de uitgebreid vis- of vlees 'plates', de chef en zijn keukenbrigade zullen je culinair flink verwennen!

Meer informatie over restaurant Café de Tijd

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Job S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij hebben daar met 5 personen gegeten op 12/8. We werden vriendelijk onthaald en mochten direct een tafel uitzoeken. Tijdens het eten was 1 van de gerechten niet naar wens bereid en zou er een nieuwe komen, echter duurde dat bijna 20 minuten(het ging om een biefstuk). Ondertussen hebben wij best gezellig zitten drinken, alleen stond de hele tafel vol met lege glazen. Wanneer er nieuwe drankjes werden gebracht, namen ze de lege glazen niet mee. 2 personen hebben de spareribs genomen waarvan een 3e persoon een beetje heeft mee gegeten. Al die 3 personen zijn daar afgelopen nacht flink ziek van geweest. Misselijk, overgeven en nare steken in de maag. Al met al was dit een eens maar nooit meer ervaring!
wvzoeren .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Vorig jaar hier al eens geweest en toen viel het qua service en kwaliteit van het eten tegen. Toch nog maar eens proberen, een tweede kans als het ware, maar helaas weer geen succes.
De gerookte zalm had een erg vreemde structuur en smaak en de bediening was erg storend.
Een derde kans zit er helaas niet meer in.
Bianka V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Prima gegeten, fijne bediening.
Bedankt maar weer!
Angela W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Goed gegeten, leuke bediening. Inrichting was eenvoudig, maar gezellig.
Anthonie V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We kennen de Brabantse gastvrijheid, maar de Wageningse klantvriendelijkheid mag er ook zijn. Via AH spaaractie hier terecht gekomen en wat een goede keuze. Prima. Uitleg bij en over het eten. Een jong en dynamisch team. Heerlijk eten en een gezellige ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar.
Lucienne V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk avondje uit! Eten en bediening uitstekend! Restaurant heeft heel goed ingespeeld op de AH restaurant actie! Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!
Bauke H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het is een mooi restaurant . Waar je echt heel lekker kan eten. Het leuke is ook dat je via de Ah-actie een 3 gangen menu hebt, waarmee je alle gerechten van de kaart kunt kiezen.
Wat wel echt slecht is is dat ze duidelijk laten merken dat ze de Ah-actie klote vinden en dat merk je aan alles!
Als ze er echt zo van balen doe er dan niet aan mee!
Leolis .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
We hebben met z'n tweetjes (via de AH restautantactie) hier heerlijk gegeten (dankzij het goede weer) op het terras. De bediening was vriendelijk en attent ondanks dat het gezellig druk was. Een echte aanrader als je in Wageningen bent.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
restaurant Cafe de Tijd is een goede gelegenheid om heerlijk te eten, het was prachtig weer dus lekker op het terras gegeten. Prettig personeel en prima eten. Zeker een aanrader.
Mathilde L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Op het terras is het soms een beetje wachten en ze zijn soms ook vergeten wat er besteld is. Bij het hoofdgerecht word je in verlegenheid gebracht als één persoon zijn portie friet helemaal op zijn bord krijgt en de andere drie gasten naast hun bord met vlees het moeten doen met in een apart bakje één portie friet en één portie sla onder het gezegde dat op deze manier verspilling wordt tegengegaan. Wat moet je dan? Uiteraard meteen bij bestellen, maar dan is het weer wachten tot die bestelling komt. Dit kan beter!! Men kan het vragen van tevoren wat en hoe men het wil, zeker omdat dit ongebruikelijk en erg embarrassing is.
bram V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Prima gegeten alles was op smaak en was ruim voldoende. Bediening vriendelijk en behulpzaam wij komen zekker weer. Plus punt ze hebben zeer lekkere koffie
gerda G.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
We waren met vier vriendinnen die elkaar al 50 jaar kennen en we hadden elkaar lang niet gezien. Gezellig bijgekletst aan voor ons gereserveerde rustige tafel. En de rekening viel ons beslist mee, incl wijn en water, voor- en hoofdgerecht € 33,00!
Aartje J.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
wij hebben genoten van een gezellig en lekker eten.
voor herhaling vatbaar.
bediening vriendelijk en attent.
..............
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heerlijk gegeten voor een heel klein prijsje. Super gezellige avond gehad met mijn vrouwtje. Bedankt mensen
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Lekker gegeten voor een goede prijs, en een aardige bediening
mariongorlach .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hebben lekker gegeten echte aanrader. Ga er zeker nog eens terug. Er is voor iedereen wel wat wils. Ook mooi dat ze de ah actie verlengd hebben tot 1 maart.
Alie V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wij waren er met 10 personen ( een vriendenclub die al meer dan 45 jaar samen leuke dingen doet) en hebben heerlijk gegeten.
lisawimp .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
We waren hier nog nooit geweest, maar we zullen hier zeker nog eens terug keren. Lekker gegeten in een gemoedelijke sfeer en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima.
EPVB .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Leuk ingerichte tent met terras met heaters. We waren veel te vroeg maar dit was geen probleem. aardige bediening. Het enige min puntje is dat ze de geluidsboxen moeten maken, er werkt maar 1 box waar wij net onder zaten en dan is de muziek hard, overigens wel leuke muziek. Op ons verzoek werd wel de muziek direct zachter gezet. Zeer voordelige prijs/ kwaliteits- verhouding! En je kunt met de AH actie gewoon uit de kaart kiezen. wij kozen carpaccio en de sliptongen. wij hebben ons dessert ingeruild voor een koffie wat geen probleem was.
Familie_Scherrenburg .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Zeker aan te raden.
Je kan kiezen uit de gehele menukaart en die ziet er fantastisch uit.
Alleen de muziek stond net iets te hard.