Café De Sigaar & Espressobar Miss Blanche

Dinsdag t/m Donderdag 11:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 00:00
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Na het winkelen een hapje eten in de Sigaar was geen goede beslissing. Weinig gevarieerde kaart, dagmenu werd niet bekend gemaakt. Uiteindelijk een geitenkaassalade besteld en ook dat viel tegen: voor 12,50 euro een bord sla met stukjes biet en komkommer en wat geitenkaas. Geen broodje of toast, dressing heb ik niet geproefd en pijnboompitten waren vergeten.
Bediening was weinig geïnteresseerd en stond graag met elkaar te praten.
In het vervolg alleen een drankje doen in dit etablissement want eten kun je veel beter op andere plekken.
Eetbeter2 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Eenvoudig gerechten bij De Sigaar. We namen eerst een portie garnalenkroketjes en daarna elk de Steak Frites. Correct gebakken, goed van smaak. Aardige dame in de bediening, relaxed. Bij mooi weer heerlijk aan het water bootjes kijken.
Elisabeth77 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Heel erg lekker gegeten voor een zeer scherpe prijs! De burgers smaakte fantastisch en ook de risotto en gamba salade waren erg lekker. Het enige minpuntje was dat het erg lang duurde voor het eten kwam. De borrelhapjes volgden een half uur na de drankjes. Personeel was ook lastig aan te spreken en we moesten telkens hiervoor naar de bar lopen.
Alidalia .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Met mijn familie gegeten waarbij de ene helft de tonijnsteak en de andere helft de rundersteak nam. Mijn tonijn smaakte heerlijk, hoewel sommige happen behoorlijk gekruid bleken. De salade bij de rundersteak (die ik even mocht proeven) was zo lekker dat zelfs een tegendraadse dertienjarige het opeet. We kregen bij het eten een aanzienlijke hoeveelheid frites geserveerd en dat was een traktatie, want ook die smaakten heerlijk. Dit allemaal voor een prima prijs.
De bediening was uitstekend. We hoefden maar kort te wachten op een plekje en het eten was snel geserveerd. Zeer beleefd en alles op orde.
Sfeervolle inrichting met grote bar, glas-in-lood, donkerpaars, bordeaux tinten en oud hout.

Een aanrader, ik kom hier graag nog eens terug.
Marianne .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Tijdens onze trip naar Groningen hier heerlijk gegeten! Wat een leuke tent is dit!! We aten de dagschotel vlees en één vis, en die is heel goed voor de prijs die je betaalt. Echt een aanrader!
John V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Onze favoriet om na een dagje stad voor een wijntje en een eenvoudige en toch smaakvolle hap.
Eten: we eten hier regelmatig een smaakvolle runderburger, prima prijs kwaliteit verhouding.
Service: zeer vriendelijk personeel, die vlot en attent bediend.
Decor: een café met een eigen smoel en uitstraling. Wij vinden het prachtig :-)
Zazi .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Vandaag geluncht bij Miss Blanche: maïsbrood met carpaccio en een croque monsieur. Op de te dik gesneden plakken maïsbrood zat een enorme laag boter en de carpaccio was van slechte kwaliteit. De 'croque monsieur' bleek een uitgedroogde tosti met ham en kaas uit de oven; geen bechamelsaus te bekennen. Daarbij moesten we erg lang wachten. Op onze opmerkingen hierover werd buitengewoon onbeschoft gereageerd. Afrader!
WG S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Vandaag tijdens een bezoek aan Groningen een heerlijke lunch bij Miss Blanche genoten. De koffie is altijd een feestje. Een heerlijk, feestelijk en smakelijk fairtrade"bakje".
De broodjes die we vandaag besteld hebben zijn een heerlijke mix van mooie verse produkten. Smakelijk en voor een goede redelijke prijs.
De sfeer bij Miss Blanche is bijzonder. Een fraai en verzorgt interieur die een huiselijke en prettige sfeer geven. De bediening is, evenals bij de het naast gelegen cafe de Sigaar, vriendelijk en snel.
Al met al een fijne plek om je lunch te nuttigen.,
Jaap E.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Toch in de buurt zijnde dit eetcafé het voordeel van de twijfel gegund (we hadden er nooit van gehoord en er waren op die zondagavond ook opmerkelijk weinig klanten) maar dat is goed uitgevallen. Het is een echt eetcafé (met de nadruk op café, evenals het aangeschakelde en net zo smaakvol en 'rustig' ingerichte Miss Blanche) en de menukeuzemogelijkheden en de prijzen zijn daarbij passend (meer cafetaria dan restaurant, zeg maar). Misschien omdat er ook een hotel bij hoort weet men in de keuken toch wel van koken: de kabeljauw was van prima kwaliteit (het haasje) en voortreffelijk (op de huid) gebakken, met minimale toevoegingen, en de aardappelpuree mocht er ook wezen; de lamskoteletten vielen ook in de smaak, en de rode en witte huiswijn waren ook bepaald van niveau (tot en met de temperatuur). Meer ervaring hebben we niet opgedaan, maar het is voor herhaling vatbaar.
nomdejeu
Nico E.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Op leuke lokatie aan kanaaal, lekker wat gedronken.Huisgemaakte borrelhap (gehaktballetjes van rund en lam) en daarna een lekkere salade met 3 soorten koude vis. Vriendelijke bediening
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Prima broodjes Forel en oude kaas gecombineerd met uitstekende bediening op een gezellig terras aan het water. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Feiko J.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2013
Heerlijk op het terras aan het water van het Hoge der A de lunch gebruikt. Een heerlijke Focaccia met gerookte zalm en daarbij een vers geperste jus d' orange. Vlotte en vriendelijke bediening.