Café De Roeter

31-206253775

Meer informatie over restaurant Café De Roeter

Juliette J.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
We hadden hier steak met frites. De steak, lekker op een bedje van goeie hoeveelheid groenten in een lekkere saus (champignons, sugarsnaps, paprika, etc. (Sugarsnaps hadden dradige vezels aan de zijkanten, dus dat heb ik niet opgegeten). Friet in een apart bakje met frietsaus ook apart. Goed gegeten. Hele aardige en snelle bediening ondanks dat het vol zat.
Prijs kwaliteit verhouding goed. Niets mis mee. Veel twintigers en dertigers wat het heel gezellig maakt. Super goeie muziek, I love James Brown. Binnen 45 minuten stonden we weer buiten, wat voor ons perfect was. Decor geef ik een 8, niet omdat het zo mooi is, maar meer omdat het past in het concept bruine kroeg.
Maroeska B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Heb hier goed gegeten: een vegetarische tortilla. Ik vond het erg fijn dat de guacamole en creme fraiche er los bij werden geserveerd, zodat ik zelf de dosering kon bepalen. Het eten was prima bereid. De menukaart is eenvoudig, maar voldoet. De prijs/kwaliteit verhouding is ok. De bediening is ook in orde, niet bijzonder goed of slecht. Hetzelfde geldt eigenlijk voor de sfeer. Ik zou hier niet voor een romantisch avondje uit heen gaan, maar het is een prima plek om even wat met vrienden te gaan eten.
Bram_vd_L .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Tijdens studie (middag/avond) in Amsterdam hebben we een uurtje om te dineren. Eén van deze uurtjes bij De Roeter doorgebracht: een studentencafé vlakbij. We aten hier met een aantal groepjes (totaal 12 personen).

Het personeel is gewend aan dergelijke groepen (wij waren 'de nieuwe lichting') en zorgde ervoor dat we niet lang hoefden te wachten op ons eten. Service daarom een 8.

De menukaart is redelijk divers met prima, eenvoudig eten. Naast de kaart is er een weekhap en uiteraard een keuze uit diverse bieren (en de gebruikelijke frisdranken etc.).

Decor is niet bijzonder. Een zesje, omdat het niet veel maar wel verzorgd is.

Het is een prima locatie om even een snelle (studenten)hap te doen tussen college door.
Ingrid N.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2013
Hoewel mijn verwachtingen niet al te hoog waren, omdat het een (studenten) eetcafé betreft, vond ik dit toch wel erg tegenvallen. Mijn vriendin en ik houden van hamburgers, dus dat die op de (sowieso toch wel erg karige) kaart stonden, vonden we leuk. We bestelden beiden een cheeseburger. Zelfs in een eetcafé moet dat meer zijn dan een broodje met vlees en kaas. Natuurlijk kregen we er friet en een ontzettend saaie salade bij, maar dit was echt te gek voor woorden. Zeker aangezien het bijna het duurste gerecht op de kaart was. De kaas was ook nog eens te ver doorgebakken. Twee schijfjes tomaat in een salde, die je dan zelf op je burger kunt doen, kan ook echt niet. Over de service kan ik niets slechts zeggen, die was op zich aardig. We moesten wel zelf om een nieuw drankje vragen, maar goed. Vrolijke koppen, leuke grapjes, passend bij het eetcafé. Aan het decor is niet bijster veel aandacht besteed en ik geef een 5 omdat de wc ongelofelijk smerig was. Een sterke, oude, in de stenen getrokken urinegeur, haar en andere viezigheid op de bril, te vies voor woorden. Dat is werkelijk nergens voor nodig. Hier kom ik niet meer.
Henk234 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Hier gegeten voordat ik naar Kriterion ging. Heerlijke tonijnsteak met cous-cous en de lamskoteletjes vielen zeer in de smaak bij mijn tafelgenoot. Service was ook erg goed, had dat niet verwacht in een studentenzaak als de Roeter! Verder gezellige borrel van studenten tussen 5 en 7. De inrichting is ook prima met een lange bar en prima tafels. Leuke zaak!
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2012
Na jaren weer eens bij de Roeter gegeten. Ruime keus uit o.a. maaltijdsalades, pastagerechten, vegetarisch etc. Niks spannenders dan 'eetcafe-gerechten' maar dat past ook prima bij deze studententent. Detail, een maaltijdsalade met vooral groen en maar twee stukjes brood vult niet optimaal. En de wc kan inderdaad wel een opknapbeurt gebruiken. De bediening was buitengewoon vriendelijk, behulpzaam en vlot.
Prijs-kwaliteitverhouding prima in orde.