Café De Punt

Rijksstraatweg 12-14 1396 JM Baambrugge Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Café De Punt

Vera V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk restaurant met sinds oktober een nieuwe eigenaar! Een goede service en heerlijk eten staan duidelijk voorop.
Voor ieder wat wils, van vele biertjes tot goede wijnen en kwaliteitsvlees. Komen graag nog eens terug.
CBL .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Op het terras aan het water met uitzicht over de weilanden; beter kan bijna niet.
Het broodje de Punt was rijkelijk belegd en erg lekker en ook het broodje met mozzarella, rucola, kappertjes en ansjovis was heerlijk.
Mooie locatie met lekker eten; voor herhaling vatbaar!
Mokumboy .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Al jaren een begrip in de omgeving: Café de Punt. Eenvoudig maar zeer goed eten. Van een lekkere tournedos of kreeft tot een simpel balletje gehakt of stamppotje. Het smaakt altijd zeer goed. In de keuken wordt gekookt met de zogenaamde big-green egg. De kreeft (die overigens niet duur is €25,-) wordt hierop gebakken wat een hele lekkere aparte smaak geeft.

Het kan soms ontzettend druk zijn, waardoor het soms wat gehaast over kan komen. Dit doet echter niets af aan de mogelijkheden die er kunnen. Allergie? Speciale wensen? Even overleggen met de keuken en vaak passen ze zich hieraan aan.
France89390 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Eetcafe met een leuke kaart en no nonsense bediening. Hier kun je prima terecht voor een snelle hap (bv de sate) maar er staan ook uitdagender gerechten op de kaart. Het is over het algemeen gezellig druk, maar dat doet niets af aan de snelheid van keuken en bediening. Een echt dorpscafe met een goede kaart.
Janhuizen .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Heerlijk gegeten. Een plek waar je waar voor je geld krijg. Mooie uitgebreide menu kaart lekkere wijnen. Genoeg tijd tussen de gangen door , top leuke en gezellige bediening
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Deze zomer een paar keer bij De Punt gegeten. Met de fiets, de boot en de auto. Iedere keer een hartelijke ontvangst. Het leukst vind ik het terras aan de zijkant bij het water. Dit is zelfbediening maar dat is ook wel weer leuk en apart. Ook iedere keer heerlijk gegeten en tevreden en voldaan weer weggegaan.
Rstolker .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Heerlijk gegeten met een prachtige zonsondergang, met uitzicht over het weiland. Eenvoudige maar goede kaart (salade en varkenshaas-sate van de kleine kaart), die goed vulde voor een zomeravond. Aan het water is het zelf bestellen en afhalen, en dat werkte prima op een vol terras. Kortom, fantastisch en gezellige plek voor zomeravond buiten!
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Vandaag hier geluncht met een vriend: het is gezellig dorpscafé waar je ook kunt eten, zonder moeilijk culinair gefrutsel (al zag ik ook kreeft op de kaart). Ik had een twaalfuurtje: brood met huzarensalade, een spiegelei en een kroket. Keurig in orde. In de zomer zal hun terras aan het water zeker een lekkere plek zijn om even de ankers te laten vallen, maar daar was het weer nu niet naar.
Marina W.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Lekker gegeten in het gezellige eetcafé. Meer dan genoeg en genoeg keuze. Koffie van het huis toe! Hoewel afkomstig uit het hoge noorden voelden wij ons echt thuis.
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2014
Prachtig uitzicht over de weilanden onder de rook van Amsterdam in het pittoreske dorpje Baambrugge. Eten altijd prima, 3 soorten groenten, prima vlees. Kortom erg complete maaltijd en prijs-kwaliteit in verhouding.
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Heerlijk echt eetcafe. De bediening is snel en to the point. De keuze is niet groot maar wat ze serveren is lekker. Vlees komt van de Lindenhoff, een begrip in de omgeving! Het zit er bijna altijd stampend vol, dus als je zeker wilt zijn dat je binnen kunt zitten dan moet je reserveren. Het buitenterras is groot en gezellig. Kinderen vinden de pannenkoeken heerlijk. in de winter ligt de punt t.o. de IJsbaan van Baambrugge dus dan kun je daar heerlijk opwarmen.
wzeldenrust .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2013
Wij komen weleens vaker als we op de route zijn. Hier is het bijna altijd druk, een goed teken! De sfeer is er gewoon goed,endat merk je. Goede snelle en vriendelijke bediening, er kan altijd van alles anders als je dat wil. Goede wijntjes en vele soorten bier op de tap. Er wordt met verse vis en heel goed vlees gewoon eersteklas gekookt. Leuke ongedwongen sfeer, prachtig terras en geweldig uitzicht! Hier hebben ze het goed begrepen en voor de juiste prijs. We komen gauw weer!!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Gisteren binnengekomen, een gezellig eetcafe, eten was voortreffelijk, de bedieng zeer alert en erg vriendelijk, de tournedos is zeer aan te raden was heerlijk!
Patrick-S .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Heerlijk vis gegeten. De bediening is attent en vriendelijk. Ook wanneer het restaurant druk is kan de keuken het goed bijhouden. Gezellige huiskamer om tussendoor lekker en gezellig uit eten te gaan.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Op vrijdag 7 juni 2013 na een kort fietstochtje hier neergestreken voor het nuttigen van een simpele maar smaakvolle maaltijd.
Op het met zon overgoten terras, achter glas, uit de wind, met uitzicht op de weilanden hebben we genoten van een goed glas wijn en daarbij overheerlijke kalfslever met uien en spek, gegarneerd met 2 soorten groente en 2 soorten aardappelen. Kalfslever heerlijk gebakken en precies goed. Dit is niet het makkelijkste vlees om te bereiden, maar deze was juist prima. Mijn disgenote had een heerlijke biefstuk.
Bediening is snel en oplettend en daarbij ook nog uitermate vriendelijk.
Een simpele plaats voor een simpele maar goede maaltijd. De prijs voor het eten is iets wat aan de hoge kant, maar bedenk dan dat dit de prijs is voor ze zon en het uitzicht.
Jeroen .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2013
Lunch gedaan met 3 collega's. Zeer goede maaltijd salades alleen mag er van mij wat minder dressing op. Ook als je een pannenkoek wilt eten ben je hier op het juiste adres. Voor een lunch, was dit een welkome afwisseling