Café De Prins

Prinsengracht 124 1015 EA Amsterdam Nederland Kaart
31-206249382

Over het restaurant Café De Prins

Wij van de Prins Eten, Drinken & Slapen in Buren, zijn , zoals onze naam al zegt, van alle markten thuis. Onze wekelijks wisselende dinerkaart bevat gerechten om uitgebreid te tafelen, maar u kunt ook bij ons terecht voor een snelle daghap of dagspecial, een lekker lunch, een borrel en in het weekend natuurlijk voor een kopje koffie met taart. Bovendien beschikken wij over drie prachtige hotelkamers.

We werken zoveel mogelijk met streekproducten. Zo hebben we jam uit de Betuwe en ons sap komt van fruitbedrijf de Hoenderik uit Tricht.

Meer informatie over restaurant Café De Prins

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 10:00 - 15:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Café De Prins

Sharon H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heel goed personeel, gezellig eetcafé, eten meer dan prima. Wij hadden de pech dat er een hele grote groep ging eten. Zij maakten zoveel herrie dat we weg zijn gegaan. We komen zeker terug!
Ineke P.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Eten smakeloos, zachte patat dreef in de saus. Garnalenkroketten leken nergens op. Moesten om een karaf water vragen. Brood droog.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Een gezellig café waar je smakelijk en prima kan eten !
Hele goede en zeer vriendelijke bediening .
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Leuke sfeer, maar kleine kaart met weinig keus. Het menu was weinig verrassend en ook niet bijzonder van smaak. Wij gaan hier voorlopig niet meer eten
RobinEngelschman .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Dit is gewoon een rechttoe rechtaan eetcafé. Heerlijk nuchter Amsterdams. Ik ben er geweest net na de kerst, omdat ik niet van drukte houd. Het menu bestaat uit lekker simpele dingen; wat burgers, een aantal vissoorten en een steak frites menu. Niet veel keuze, maar genoeg en daardoor betaalbaar! Bij het raam keken we uit over de gracht richting het Anne Frank Huis. Ik koos voor de steak met frites. Ik kreeg een wonderbaarlijk groot stuk vlees: ‘de verlengde Kerstgedachte’, vertelde de ober mij met een lach. De ober had een behoorlijk Amsterdams accent, wat heb ik kunnen lachen om zijn grapjes. Daardoor duurde het soms wel even voor ik mijn drankjes had, maar elk voordeel, heb z’n nadeel. Het eten was over het algemeen gewoon lekker, medium gebakken, wat ik altijd erg lekker vind. De uitstraling van het eetcafé kan wel iets beter. Het interieur is verouderd: tafels zijn versleten en de stoelen wankelen een beetje. Een echt bruin eetcafé dus, waar je op een toplocatie redelijk goed kunt eten voor een normale prijs.
Buikie .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Met zijn vijven gegeten zonder reservering. Eten is prima, gerechten zijn redelijk simpel en over het algemeen goed bereid. Klacht over doorgebakken biefstuk werd snel en netjes opgelost.
Angela F.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Gezellig eetcafé waar je nog een beetje de tijd gegund wordt voordat je moet bestellen. We waren met z'n 3 en en bestelden alleen een hoofdgerecht omdat we vooraf al genoten hadden van de warme bittergarnituur. 2 maal de fish and chips besteld die op het bord stonden. Dit gerecht was erg lekker en onze tafelgenoot had de Prins Burger en genoot daar ook van. De biertjes waren ook lekker en de bediening was prima.
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
De voorgaande recensies doen m.i. aan de Prins niet echt recht. Bij eetcafé de Prins kom je niet voor de nieuwste culinaire brouwsels. Kijk om je heen en constateer dat de meeste mensen als diner de kaasfondue of de steak met friet of de daghap nuttigen. Tips: Wees wijs en bestel een van deze gerechten en je avond kan niet meer stuk. Dompel je onder in deze gezellige Jordaanse locatie - populair bij oud, jong, (non)trendy Amsterdam - dat blauw staat van de etenswalm in de winter. Geniet met zonnige dagen van een prima salade met wijn op een afgeladen terras met een spectaculair uitzicht op de Westertoren en verbaas je al etende over de ellenlange rij bezoekers voor het Anne Frankhuis. Stel geen vragen aan het aardige personeel over het interieur en dan komt alles goed!
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Wisselende kunst aan de muur en toch een bruin eetcafé in hart en nieren. Een knappe combinatie. Ik blijf hier terugkomen, want ik krijg altijd wat ik verwacht: lekker eten, schappelijke rekening, warmte, no nonsense bediening met een (klein) rauw randje. Alleen de humeurige poes ontbrak dit keer, jammer. De spaghetti Carbonara was gewoon goed, het kan me niet schelen of het authentiek Italiaans is. De Black Angus was ook prima. Alles was zoals altijd prima. Fijn!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2012
Geluncht in dit Amsterdamse bruine cafe. Goede sfeer, aardige bediening, goede prijs-kwaliteit verhouding. We kregen een lekkere tosti brie/chorizo en een prima en royaal belegd broodje tonijnsalade. Het zou jammer zijn om de authenticiteit aan te tasten, maar dit cafe is wel aan een opknapbeurt toe, een lik verf zou geen kwaad kunnen en de toegang naar de toiletten zou wat verbeterd kunnen worden.
Jan Harmen D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2012
Leuk cafe met goede en uitgebreide lunchkaart. De prijzen zijn prima, zeker wanneer je het afzet tegen de centrale locatie. Echte Amsterdamse/Jordanese sfeer met een kordate (ietwat botte) bediening die niet iedereen zal bekoren.