Café De Pijp

Zaterdag 14:00 - 03:00

Voordelig
Koen1985 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten in cafe de Pijp. Het was druk, dus we moesten even wachten op een tafeltje. Dat was geen probleem, want aan de bar was nog plaats. We waren al een poosje niet in dit cafe geweest en we waren verrast door de gezellige nieuwe inrichting. Fijne muziek, heel vriendelijk personeel, snelle bediening en lekker eten. Wij komen beslist terug.
Mokumboy .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Het was binnen erg rustig voor een donderdagavond. Vooraf gamba's die waren prima. Hoofdgerecht was qua portie wat aan de kleine kant en dit gold ook voor de frietjes. Het eten zelf was qua smaak goed, maar zeker niet bijzonder.
Debora J.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Een restaurant met zo'n gave naam en na een blik op de kaart moest ik er dan toch echt heen. Door wat slechte recensies twijfelde ik, maar ben toch blij dat ik gegaan ben. De beach-inrichting is tot en met het toilet helemaal doorgevoerd en ziet er leuk uit. Ook hebben ze nog een lekker terras waar je nog even de laatste uren zon kunt pakken. Het mooie van deze kaart is dat je niet hoeft te kiezen, je kunt ook het beste uit twee werelden nemen! Er zijn drie gerechten die je met iemand kunt delen. De wijn sauvignon blanc is geen topper, kraanwater erbij bestellen is geen probleem. Wij deelden een hamburger en een kreeft. Vooraf krijg je lekker een broodje een heerlijke knoflookmayo. Het eten wordt leuk op een houten plank geserveerd, de hamburger en kreeft is al doorgesneden. Erbij krijg je een kom frites, salade met witte kaas, mayo, citroenmayo, tomatensalsa en chilimayonaise. De kreeft is aan de kleine kant en smaakt niet heel bijzonder, de hamburger heeft geen toevoegingen van al die sausjes nodig en was echt heel lekker. Bediening is erg vriendelijk maar niet altijd even alert waardoor je soms net even langer moet wachten. Conclusie: gezellig, lekker en relaxed hier gegeten voor een goede prijs.
Stefanie M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Gisteren bij Crazy Kreeft gegeten. Als voorgerecht voor de Kreeftenkroketjes met citroenmayonaise gekozen, de mayonaise echter was ietwat smakeloos. Als hoofdgerecht de Burger en kreeft besteld. De burger was goed van smaak en goed gebakken. De kreeft was voor de prijs-kwaliteitverhouding oke maar wederom vond ik de bijbehorende sausjes smakeloos. Frietjes waren lekker en krokant maar de salade die als bijgerecht werd geserveerd daarentegen slecht. De blaadjes van de sla waren namelijk al bruin en verlept. De bediening bij Crazy Kreeft was echt top! Super vriendelijk en behulpzaam en het interieur past goed bij het concept.
-T- .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2015
Surf & Turf kreeft & ribeye met salade, krokante frietjes en lekkere mayo voor 2 personen was wel erg weinig, maar leuk gepresenteerd en smaakte goed. Het werd snel geserveerd door een zeer gastvrije bediening. Prijs-kwaliteitverhouding is goed. Kwantiteit voor het hoofdgerecht wel minder. Vandaar ook een 7 en geen 8. Interieur is wat krapjes.
BoudewijnVB .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Afgelopen zondag geborreld en gegeten bij de Crazy Kreeft. Van veel vrienden gehoord dat het een echte aanrader is dus probeerden wij het ook! Inderdaad, het was geweldig! De service was perfect. Van het begin tot het eind uitstekend bediend door ober en bediende. Wij waren met vier personen. Wij bestelden de Surf & Turf van Rib Eye met Kreeft en Tournedos met Kreeft. Beiden perfect bereid. Het interieur deed erg Amerikaans aan wat het allemaal eigenlijk compleet maakte. Bedankt voor deze geweldige avond. Wij raden dit aan iedereen aan! MVG Boudewijn Vollebregt
LaHu .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
De sfeer van het restaurant is erg leuk, ze hebben echt geprobeerd het strandsfeertje neer te zetten. Erg veel hout verwerkt in het interieur. Ze hebben verschillende soorten tafels, hoge en lage. Bij de hoge tafels heb je stoelen zonder rugleuning, wat ik niet prettig vind. Gelukkig hadden wij een lage tafel. De tafels staan wel redelijk dicht op elkaar, maar wij hadden een ronde tafel in het midden, dus we hoefden gelukkig niet mee te luisteren met de gesprekken van onze buren.
De bediening was vlot. Er was één meisje wat niet zo goed Nederlands sprak en ons de groenten niet in het Nederlands kon vertellen, wel in het Engels.
Wij hadden allemaal gekozen voor de kreeft met daarbij patat en salade of groenten, waar je apart voor betaald. De kreeft was niet heel erg groot, maar wel goed bereid. Bij de friet zat een heerlijke huisgemaakte mayonaise, dit kon je echt proeven. De groentes waren onder andere pompoen, pastinaak en aubergine. Weer eens wat anders dan de standaard groentes!
Als dessert hadden wij allemaal een kaasplankje, we waren met z'n vieren. Er waren twee soorten kaasplank, wat niet op de kaart vermeld stond. We hadden dus niet alle vier dezelfde kazen gekregen. Voor ons was dit precies goed, omdat ik persoonlijk niet van de hele sterke kazen hou en deze lagen ook niet op mijn plankje. We vonden het wel een beetje vreemd dat het niet allemaal hetzelfde was. Bij de kaasplank zaten walnoten, roggebrood, dadels en een aardbei.
Hierna zaten we allemaal wel vol, maar ik zou wel aanraden om niet alleen een hoofdgerecht te nemen, maar ook een voor- of nagerecht, anders is het wat weinig.
We hadden ook nog stokbrood met aioli voor het hoofdgerecht, dit smaakte ook goed.
Al met al een positieve ervaring, maar verwacht niet dat je een mega kreeft krijgt.
Juriaan C.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Gegeten zondagavond 15-02-2015.
Wat een geweldige avond. De 2 prachtige blonde dame en heer in de bediening waren ontzettend vriendelijk en uitermate goed op elkaar ingewerkt, we werden geholpen met veel plezier. Het eten was erg lekker en goed betaalbaar. Zeker een aanrader voor elke doelgroep. Mijn vriendin en ik komen zeker terug!
Nesrin .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Afgelopen weekend voor het eerst bij de Crazy Kreeft gegeten. Toen we gingen zitten, kwam er meteen iemand langs of we wat wilden drinken en met wat brood. Als hoofdgerecht deelden mijn partner en ik een surf&turf van kreeft en rib-eye. Heerlijk! Als 'toetje' nog een kan scroppino's die absoluut naar meer smaakte. We komen hier zeker vaker terug, lekker eten voor een goede prijs. Ook de bediening was attent en snel, ondanks dat het een drukke avond was.
Bianca- .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Ik had er al veel over gehoord en met Valentijnsdag besloten om hier een hapje te gaan eten. Bij binnenkomst al direct een warm onthaal door het interieur en het personeel. Vooraf gingen we voor de kreeftencocktail en de bisque; Erg lekker. Als hoofdgerecht namen we de Surf en Turf Tournedos. Het vlees smolt letterlijk op je tong. Ook erg leuk waren de roosjes op de cocktails. Heerlijk avondje uit hier gehad, we komen gauw weer terug!
Nihau .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Heerlijk gegeten en een fantastische sfeer. Je waande je op een tropisch eiland midden in de Pijp! Leuke vlotte bediening die je van het begin tot het eind genoeg aandacht geeft. Wij begonnen met een plank met allemaal lekkere hapjes en als hoofdgerecht een surf & turf met kreeft en een rib-eye. Als toetje een brownie & scroppino's. Wat een topavond zeker een aanrader!!!
Avanberkel .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Ondanks dat het vrijdag de 13e was hebben wij daar niks van gemerkt! Heerlijke avond gehad bij de Crazy Kreeft. Er hangt binnen een gezellige en relaxte sfeer en het strandachtige decor geeft je het gevoel alsof je daadwerkelijk in een zomerse strandtent bent beland. De kreeft smaakte goed voor een niet al te dure prijs en het personeel was vriendelijk. Zeker een aanrader!
K.Y Y.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Na veel goede recensies te hebben gelezen hebben we besloten hier op een vrijdagavond te komen eten. Helaas klopt er niks van de afgegeven recensies. De tournedos was taai en frites waren te zoutig. De kreeft was letterlijk 5 sec op de grill gelegd en was dus ook niet bijzonder. Wij zullen er niet meer komen.
Shaniqua .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Een heerlijke avond gehad bij de Crazy Kreeft. Bij aankomst hartelijk ontvangen door het personeel en er werd ons een hoge tafel bij het raam toegewezen. Aangezien mijn moeder niet zo goed meer kan lopen vroegen wij aan de ober of we een andere tafel konden krijgen. Hoewel de tent vol zat werd hier meteen op geanticipeerd en we kregen een lage tafel, wat erg fijn was! Het eten was heerlijk. We kozen voor een plank met verschillende soorten hapjes, een soort tapas. Daarna kozen we voor een surf en turf van Kreeft in combinatie met Tournedos. Super lekker! Het personeel was erg attent en vlot en zorgden ervoor dat het ons aan niets ontbrak. Echt een aanrader. Oh en bijna vergeten.. De scroppino! Een hele goede afsluiter van een fantastische avond.
Quinten D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Afgelopen vrijdag gegeten in dit pop-up restaurant. Vooraf gebeld of er nog er nog een tafel beschikbaar was voor twee personen, helaas waren alle tafels bezet. Toch zijn wij naar binnen gegaan om van te voren een aperitiefje te doen waarna (hopelijk) een tafel vrij kwam. Dit was gelukkig het geval! Personeel was hiervan op de hoogte en reageerde attent toen de tafel vrij kwam. Om het weekend goed te beginnen zijn wij gestart met een flesje champagne á €70,- en een broodplankje (van het huis).

Naderhand de 'crazy plank' (Variatie van verschillende fingerfoodhapjes) als voorafje besteld. Gedeeld met z'n tweeën en dit was prima al duurde het erg lang voor het op tafel stond. Naarmate de avond vorderde zakte de service naar een dramatisch niveau. De aandacht was volledig verdwenen; bediening vroeg niet of het had gesmaakt, de champagne en het water werden niet meer bijgeschonken. De ober vervolgens geattendeerd dat wij klaar waren voor het doorgeven van ons hoofdgerecht..

Als hoofdgerecht beide een halve kreeft besteld en dit smaakte prima, maar dit duurde opnieuw ontzettend lang. Eenmaal klaar vroeg de serveerster opnieuw niet of het had gesmaakt en nam de borden mee zonder te vragen of wij nog behoefte hadden aan een dessert. Als afsluiter namen wij de scroppino, wat wij beter niet hadden kunnen doen. De verfrissende limoen en munt smaak was ver te zoeken. Wat er daadwerkelijk in zat mag joost weten.

Al met al vonden wij dit wel een heel leuk concept en een gezellig restaurant maar de service/bediening laat nog te wensen over. Naarmate de avond drukker wordt lijkt de bediening het overzicht kwijt te raken en is de aandacht volledig verdwenen. Ondanks het lange wachten is het leuk om hier voor een keer gegeten te hebben, maar daar blijft het ook bij.
Eru .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Dit restaurant is zeker geen aanrader! Wij hebben meer dan 2,5 uur op ons hoofdgerecht moeten wachten en in de tussentijd kwam er totaal geen informatie vanuit bediening. Op de moment dat we vroegen hoe lang het nog ging duren kregen we een antwoord dat er eigenlijk op neerkwam dat we blij mochten zijn dat we in deze hippe tent uberhaupt een tafel konden krijgen. Ook het aanvullen van de drank was totaal geen prio voor de bediening! Kwaliteit van het eten was onder de maat en de scroppino die we als "goedmakertje" kregen was niet te drinken. Gaan hier nooit meer naartoe!
Icebaby .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Uiteraard een Kreeft gegeten bij crazy Kreeft, helaas vond ik deze van zeer slechte kwaliteit; weinig vlees en taai. Hierbij kon je kiezen tussen frietjes en een salade. De frietjes waren echt verschrikkelijk zout en de salade stelde weinig voor (blaadje sla met dressing). Wij waren met een groep van 8 en hebben ruim 2 uur op ons eten moeten wachten, op excuses van de bediening hoefden wij niet te rekenen. We hadden een tafel bij de deur en dat was heel koud. Al met al geen aanrader wat bij betreft.
Eduard D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
De crazy kreeft valt meteen erg op in de febostraat. De gerechten zijn heerlijk (kreeft salade en kreeft). Een halve kreeft niet genoeg voor een volwassen man. Erg lachen met zo'n tang er bij. Verder was het dessert (brownie) prima. De bediening let goed op en vraagt ook of alles naar wens is. De inrichting is erg leuk (beach gevoel).
Aznlover .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2015
Heerlijk gegeten bij Crazy Kreeft. Café De Pijp is omgetoverd tot een soort strandtent, inclusief hier en daar wat zand verwerkt in de vloer en luifel over de bar. Echt een gezellige uitstraling die heel toegankelijk aandoet, zeker niet pretentieus of ballerig. Normaal gesproken zou je mogelijk vanwege de prijs geen kreeft gaan eten in een restaurant maar deze is hier zeer betaalbaar. Ik had geen idee dat er zoveel variaties mogelijk waren met kreeft. Overigens zijn er ook nog andere keuzes mogelijk zonder kreeft als je er niet van houdt. Leuk om met een groep collega's te eten, een date te hebben, of gewoon met vrienden of familie. Weer eens wat anders! Vriendelijk personeel, lekker eten, en een aangename sfeer.
Koen1985 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2015
Weer eens iets anders in de Pijp. Erg leuk concept! Voor een hele redelijke prijs kreeft gegeten, kreeftkroketjes voor en als nagerecht scropino. Het eten was goed, evenals de gezellige sfeer. Minpuntje was dat we lang op onze gerechten moesten wachten, al maakte de vrolijke serveerster veel goed. Hele vriendelijke bediening en relaxe sfeer. Leuk om naartoe te gaan.