Café de Paris

6,9

Jouw recensie over het restaurant Café de Paris

Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gezellige avond gehad met goede service en prima eten. Het eerste tafeltje zaten wij recht onder een lamp, maar na een andere tafel gevraagd te hebben was dit geen probleem.
Pat R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Een uitgebreide kaart en goede lekkere gerechten. De service daartegen was erg ondermaats. Er liep bijna niemand rond en als je drankjes had besteld vroeg je je na een kwartier af waar je biertje nou bleef....Er komt niemand langs om te vragen of alles naar wens is en of je nog iets wilt drinken of een dessert wil. Het is net een schoolklas. Continue je hand opsteken. Voor de rest mooie tent en een gezellige bar aan de voorzijde waar ze ook goede cocktails serveren.
Carina D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Topinrichting van de ruimte, een verrassende vernieuwende invulling van gerechten die je dacht al te kennen en zeer vriendelijke medewerkers. Ik kom hier zeker terug!
Allard A.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Lekker eten, maar het uitserveren liep echt niet. Paar keer kwam het verkeerde eten op tafel.
Fenny L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Relatief duur p.p., maar lekker eten. Mooie restaurant. Te lang wachten voor gerechten. Ik kom daar niet meer terug hierdoor.
Coby P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
heerlijk gegeten met zes senioren. Ook was het mogelijk gezellig met elkaar te praten!
De bediening was prima. We hebben een leuke avond gehad.
pleunieterbrugge .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Prettige locatie en leuke inrichting. Echter de bediening is erg langzaam en maakt een ongeinteresseerde indruk. Tip: bestel NIET de kaasplank als je iets meer wil dan een kruimel voor 14 euro. Wel een huizelijke sfeer met aangename achtergrondmuziek.
Sjoerd C.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goed eten, fijne sfeer en prima bediening. Het enige jammere vind ik dat restaurants de reservering notitie niet goed lezen. Buiten dat hebben we fijn gegeten en kom zeker nog eens terug.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Vorige week in dit Horecabedrijf op het terras gegeten..
De tafel werd schoongemaakt met een vaatdoekje dat overal al was geweest.
Eerst kwam er een foutieve bestelling naar onze tafel, na enige heen en weer gepraat kwam dan toch de juiste bestelling.
De toast van mijn clubsandwich was koud dus taai. de sandwich was beleg met gerookte zal en wat compote van rode uien.
Doordat de sandwich uit vier lagen bestond was het wat rommelig met eten.
Al bij al een mooie plek maar qua culinaire prestaties en de houding van de bediening, verre van geweldig.
Liset V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Wat een prachtige ambiance en geweldige bediening. Wij moesten helaas op tijd weg wat anders waren we zeker de hele avond gebleven. Goede communicatie met de mensen van het restaurant omdat we vantevoren wilde bestellen. Ik vind dit een van de toptenten van Amsterdam!
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Goed en sfeervol restaurant. Alleen prijzen zijn voor hetgeen je krijgt wat aan de hoge kant.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Leuke locatie midden in het centrum van Amsterdam . Personeel is jong, maar wel servicegericht en vriendelijk. Gekozen voor vooraf de charcuterie voor twee personen. Prima, uitstekende keuzes van vlees, portie prima qua grootte. Hoofdgerecht de hamburger. Deze is groot van stuk, maar smaakt uitstekend. Diverse keuzes uit desserts, echter gekozen voor de speciale koffies. Ook deze worden opgediend zoals het hoort. We komen hier zeker nog een keertje terug.
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Hier weer gegeten maar dit keer voor m'n verjaardag. Wel vermeld in de reservering, met deze info werd verder niks gedaan, maar dat is geen kritiek punt. Wat ik jammer vond was dat de leidinggevende een algehele onverschillige impressie achterliet op mij. Een voorbeeld; we hadden 3 Scroppino's besteld die door hem aan tafel werden gemaakt. Omdat het er zo lekker uitzag, gaf ik aan dat als hij genoeg had voor 4, ik er ook wel een wilde. Hij gaf geen reactie. Hij liep naar de dichtstbijzijnde tafel waar een schoon waterglas stond en schonk het restje daarin en schoof dat voor mijn neus. Ook weer zonder reactie. Deze stond later ook op de rekening. Tsja, het was denk ik voor mij een algeheel gevoel van gastronomie dat miste. Hoe leg je zoiets uit?
John O.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Very good food reasonably priced. Friendly attentive staff. Nice relaxed atmosphere.
boerke77 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Verrassend geluncht, prima portionering, goede bediening, leuk ingericht. Steak tartare aan tafel bereid lekkere foi gras en escargots; comme il faut! Wij komen snel weer terug.
Helen H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Afgelopen zondag bij cafe de paris geweest, heerlijk gegeten en super bediend door een lange dame. We komen snel weer terug!
Sabine S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Je krijgt heel moeilijk contact met het personeel, met name bij de bar. Het is daar gewoon complete chaos!! Dat moet mooier kunnen. In het restaurant hadden we een super chick, vriendelijk, eerlijk en begrijpt hoe je met gasten omgaat.. niet iemand die je aankijkt, ziet dat je graag wat wil bestellen en hard doorloopt met een sacherijnig hoofd..
Alexandra C.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Bediening mag wat enthousiaster en vriendelijker. Eten was lekker, alleen de zoete aardappelfrietjes waren 6 stuks, beetje weinig.
Don C.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Brood met boter is wel heel karig. Welgeteld 5 dunne plakjes met een druppeltje olijfolie. Hoofdgerecht werd lauw geserveerd. De patatjes waren wel erg lekker. Helaas sloten we af met een koude cappuccino..
Jorrit W.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Goed eten. De porties zijn niet heel groot, dat was het enige minpunt. De service was top! Interieur ziet er goed uit, sfeervol!