Café de Paris

- Bar vanaf 16:00

7,2
Don C.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Brood met boter is wel heel karig. Welgeteld 5 dunne plakjes met een druppeltje olijfolie. Hoofdgerecht werd lauw geserveerd. De patatjes waren wel erg lekker. Helaas sloten we af met een koude cappuccino..
Jorrit W.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Goed eten. De porties zijn niet heel groot, dat was het enige minpunt. De service was top! Interieur ziet er goed uit, sfeervol!
Letticia S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gisteren heb ik hier met mijn vriendin gegeten. Binnenkomst en sfeer waren goed. De ober kwam zich voorstellen en gaf het menukaart. Vervolgens is hij met zijn collega binnen 10 min wel drie keer aan onze tafel gaan staan om ons op te jagen of wij wilden bestellen.
Hierna hebben wij hun helaas steeds moeten roepen omdat zij niet meer aan onze tafel kwamen om te bedienen.

Eten was prima. Wij zagen op het menu staan dat er truffelfrietjes waren met Parmezaanse kaas , dit waren gewoon franse dunne frietjes met parmezaanse kaas erover heen gestrooid. Heel erg slecht.

Eten ok, bediening slecht je wordt erg opgejaagd omdat om 11 uur alles wordt verbouwd in een bar. ook terwijl je nog niet klaar bent met eten.
Annabel N.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Met een actie rond de feestdagen had ik een etentje gewonnen bij Cafe de Paris - er kwam een bonnetje uit mijn fortune cookie voor een 3-gangen diner voor twee personen inclusief fles wijn! Super lekker gegeten en vriendelijke bediening. Kom zeker nog een keer terug!
Thijs D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Met grote groep gegeten, dus moesten vooraf bestellen. De vooraf bestelde steak frites viel erg tegen. Steak was doorgebakken en slechte kwaliteit. Komen hier niet meer terug.
ColindavanVelsen .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Bediening heeft geen verstand van zaken. Noemt een witte wijn in t rijtje van een rode wijn. Portionering is klein tov de prijs en bij het kaasplankje was geen stroop waarbij dit wel op de kaart stond.
Geen aanradern
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Eten en locatie is prima. Fijne combi van bar met apart restaurant. Service is echter bedroevend. Duurt allemaal lang en weinig persoonlijke aandacht. Deel van bediening spreekt geen nederlands. Nogal apart.
pascal H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Het eten is matig, weinig verfijnd en niet in verhouding tot de prijzen die worden gevraagd. Bediening is ongeinteresseerd en ontbeert de basic etiquette.
Martin F.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Op een vrijdagavond prima gegeten. Zoals verwacht een Frans georiënteerde kaart met goede voorgerechten to share en een klassieke dinerkaart van goede kwaliteit. Alle lof voor de bediening die zeer adequaat reageerde nadat een gast van de bovenverdieping een waterkaraf naar beneden omtikte welke op onze tafel viel. We waren bijna gereed met eten, maar zeer snel werd de tafel volledig afgeruimd en opnieuw gedekt waarna we 'gecompenseerd' werden met nieuwe wijn, een goede pasta om te delen en een dessert. Goed gastheerschap, en gevoel voor service.
Jos N.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Attente bediening. Portie Foie Gras erg karig én smakeloos. Als hoofdgerecht coquilles. Lekker klaargemaakt,, hoewel portie wat klein. (. Zonder verdere bijgerechten)
Emiel W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ai ai ai. Tent ziet er leuk uit, helaas werd het bestelde brood vergeten, werd bij 1 persoon de friet vergeten, was die bij 1 persoon koud en moest de gewenste well-done burger 2 x terug om opnieuw 'op het vuur te worden gegooid', omdat deze knalrood van binnen was. Toen deze na de tweede keer ook niet meer terug kwam, zijn we maar weg gegaan. Jammer, want men bedoeld het vast goed.
Annemieke S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Goede prijs-kwaliteit verhouding. Gevarieerde kaart. Leuke plek. Alleen de bediening kan iets sneller. Zeker een aanrader!
Emile D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst, goede timing gerechten. Voldoende tijd tussen de gangen. Originele kaart met ruime keuze. Wijnkaart voldoende keuze in verschillende prijsklassen.
Pascale V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Zeer positief verrast. Wij aten met studentenkorting, een erg voordelige deal. De artisjok was heerlijk. De steak tartaar en de black angus steak waren beiden erg goed, alleen de black angus wat aan de koude kant. Bediening was erg beleefd en prettig. Wij komen hier zeker terug.
Jal94 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten! De steak was perfect, heerlijk mals. Leuke sfeer en aardig/behulpzaam personeel. Enige minpuntje is dat onze tafel een beetje in een hoekje gepropt was dicht op dr tafel naast ons.
Madelief Roosmarijn F.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Een medewerkster had haar eerste dag en deed super haar best, erg vriendelijk en behulpzaam. Heel prettig, complimenten voor haar. Sfeer en eten zijn ook erg goed!
Richarda L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij hebben een fijne avond gehad in Cafe de Paris.
Minpunten:
- veel pretenties
- geen Nederlandse bediening
- eten bleef lang weg
- het is rumoerig
- de kaart is veel gericht op vis
Pluspunten:
- lekker eten
- aardige bediening.
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Tijdens de sunday market op het vernieuwde Rokin op terras beland bij Café de Paris / Metropolitain. Behoefte aan een combi ontbijt/brunch/diner. De Croque Burger bleek daartoe een perfecte keuze. Origineel lekker eten! Tafelgenote had de Croque Madame, niet op de kaart, wel mogelijk. Ook de wijn (rood) sloot prima aan. Inrichting eigentijds en metropool. Prijs/kwaliteit prima. Sluit om 17u dan kun je naar boven in de bar, daar was het echter nog rustig.
pieterdeboer1990 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heel leuk restaurant! Mooi ingericht, super lekker eten en heel vriendelijke bediening. Mijn complimenten :) Zeker een aanrader.
Stijn B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Goed gegeten, mooi interrieur en vriendelijke bediening. Op een maandagavond gegeten, reserveren was niet nodig geweest.