Café de Paris

Meer informatie over restaurant Café de Paris

- Bar vanaf 16:00

ColindavanVelsen .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Bediening heeft geen verstand van zaken. Noemt een witte wijn in t rijtje van een rode wijn. Portionering is klein tov de prijs en bij het kaasplankje was geen stroop waarbij dit wel op de kaart stond.
Geen aanradern
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Eten en locatie is prima. Fijne combi van bar met apart restaurant. Service is echter bedroevend. Duurt allemaal lang en weinig persoonlijke aandacht. Deel van bediening spreekt geen nederlands. Nogal apart.
pascal H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Het eten is matig, weinig verfijnd en niet in verhouding tot de prijzen die worden gevraagd. Bediening is ongeinteresseerd en ontbeert de basic etiquette.
Martin F.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Op een vrijdagavond prima gegeten. Zoals verwacht een Frans georiënteerde kaart met goede voorgerechten to share en een klassieke dinerkaart van goede kwaliteit. Alle lof voor de bediening die zeer adequaat reageerde nadat een gast van de bovenverdieping een waterkaraf naar beneden omtikte welke op onze tafel viel. We waren bijna gereed met eten, maar zeer snel werd de tafel volledig afgeruimd en opnieuw gedekt waarna we 'gecompenseerd' werden met nieuwe wijn, een goede pasta om te delen en een dessert. Goed gastheerschap, en gevoel voor service.
Jos N.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Attente bediening. Portie Foie Gras erg karig én smakeloos. Als hoofdgerecht coquilles. Lekker klaargemaakt,, hoewel portie wat klein. (. Zonder verdere bijgerechten)
Emiel W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ai ai ai. Tent ziet er leuk uit, helaas werd het bestelde brood vergeten, werd bij 1 persoon de friet vergeten, was die bij 1 persoon koud en moest de gewenste well-done burger 2 x terug om opnieuw 'op het vuur te worden gegooid', omdat deze knalrood van binnen was. Toen deze na de tweede keer ook niet meer terug kwam, zijn we maar weg gegaan. Jammer, want men bedoeld het vast goed.
Annemieke S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Goede prijs-kwaliteit verhouding. Gevarieerde kaart. Leuke plek. Alleen de bediening kan iets sneller. Zeker een aanrader!
Emile D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst, goede timing gerechten. Voldoende tijd tussen de gangen. Originele kaart met ruime keuze. Wijnkaart voldoende keuze in verschillende prijsklassen.
Pascale V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Zeer positief verrast. Wij aten met studentenkorting, een erg voordelige deal. De artisjok was heerlijk. De steak tartaar en de black angus steak waren beiden erg goed, alleen de black angus wat aan de koude kant. Bediening was erg beleefd en prettig. Wij komen hier zeker terug.
Jal94 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten! De steak was perfect, heerlijk mals. Leuke sfeer en aardig/behulpzaam personeel. Enige minpuntje is dat onze tafel een beetje in een hoekje gepropt was dicht op dr tafel naast ons.
Madelief Roosmarijn F.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Een medewerkster had haar eerste dag en deed super haar best, erg vriendelijk en behulpzaam. Heel prettig, complimenten voor haar. Sfeer en eten zijn ook erg goed!
Richarda L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij hebben een fijne avond gehad in Cafe de Paris.
Minpunten:
- veel pretenties
- geen Nederlandse bediening
- eten bleef lang weg
- het is rumoerig
- de kaart is veel gericht op vis
Pluspunten:
- lekker eten
- aardige bediening.
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Tijdens de sunday market op het vernieuwde Rokin op terras beland bij Café de Paris / Metropolitain. Behoefte aan een combi ontbijt/brunch/diner. De Croque Burger bleek daartoe een perfecte keuze. Origineel lekker eten! Tafelgenote had de Croque Madame, niet op de kaart, wel mogelijk. Ook de wijn (rood) sloot prima aan. Inrichting eigentijds en metropool. Prijs/kwaliteit prima. Sluit om 17u dan kun je naar boven in de bar, daar was het echter nog rustig.
pieterdeboer1990 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heel leuk restaurant! Mooi ingericht, super lekker eten en heel vriendelijke bediening. Mijn complimenten :) Zeker een aanrader.
Stijn B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Goed gegeten, mooi interrieur en vriendelijke bediening. Op een maandagavond gegeten, reserveren was niet nodig geweest.
Roxana K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
De bediening vooral was top. Ik kreeg heel lief een glaasje wijn, omdat ik gestresst binnen zeilde. Dan versta je echt je vak. De zalm en mosselen waren heerlijk. Het vegetarisch gerecht had nog wat extra's mogen gebruiken volgens mijn tafelgenoot.
Philip M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Dit is de derde keer dat we met een klein groepje bij Café de Paris eten. Vooral de tapas waren erg lekker, evenals de wijn. De hoofdgerechten waren prima. De service oké. We hebben een erg gezellige avond gehad in een mooie, gezellige omgeving met erg lekker eten. Het enige minpuntje was dat het behoorlijk warm binnen was. Een echte aanrader in de binnenstad van Amsterdam.
noortje1809 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Het eten was heerlijk en had een paar goede vegetarische en veganistische opties. Bediening was niet bijzonder hartelijk maar prima. Decor was prachtig, aan beide kanten van het restaurant.
Eefke H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij Cafe de Paris! Entourage ziet er goed uit en bediening was prettig.
Alleen de olijven die we vooraf kregen van het huis waren behoorlijk pittig.
We komen zeker een keer terug!
Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Deze week met een Internationale groep van maar liefst 78 man komen eten. Een flinke uitdaging omdat iedereen tegelijkertijd te eten moest krijgen en er ook nog eens veel gedronken werd. De service die we echter hebben gekregen kon niet beter!
De bediening was heel erg netjes en secuur, we werden heel vriendelijk ontvangen en de glazen werden continue netjes bijgevuld. Daarnaast was het eten hartstikke goed van kwaliteit.

Ook de locatie is erg sfeervol. We hadden de hele bovenverdieping voor onszelf wat erg prettig was. Enige mindere was dat het nogal warm en benauwd was, maar dat lag vooral aan het benauwde weer van dat moment.

Ook extra services zoals het printen van naamkaartjes etc was netjes geregeld en ook aan bandjes voor het krijgen van drank was gedacht.

Echt een aanrader voor als je met een grote groep komt eten!