Café de Paris

- Bar vanaf 16:00

7,2
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Leuke locatie midden in het centrum van Amsterdam . Personeel is jong, maar wel servicegericht en vriendelijk. Gekozen voor vooraf de charcuterie voor twee personen. Prima, uitstekende keuzes van vlees, portie prima qua grootte. Hoofdgerecht de hamburger. Deze is groot van stuk, maar smaakt uitstekend. Diverse keuzes uit desserts, echter gekozen voor de speciale koffies. Ook deze worden opgediend zoals het hoort. We komen hier zeker nog een keertje terug.
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Hier weer gegeten maar dit keer voor m'n verjaardag. Wel vermeld in de reservering, met deze info werd verder niks gedaan, maar dat is geen kritiek punt. Wat ik jammer vond was dat de leidinggevende een algehele onverschillige impressie achterliet op mij. Een voorbeeld; we hadden 3 Scroppino's besteld die door hem aan tafel werden gemaakt. Omdat het er zo lekker uitzag, gaf ik aan dat als hij genoeg had voor 4, ik er ook wel een wilde. Hij gaf geen reactie. Hij liep naar de dichtstbijzijnde tafel waar een schoon waterglas stond en schonk het restje daarin en schoof dat voor mijn neus. Ook weer zonder reactie. Deze stond later ook op de rekening. Tsja, het was denk ik voor mij een algeheel gevoel van gastronomie dat miste. Hoe leg je zoiets uit?
John O.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Very good food reasonably priced. Friendly attentive staff. Nice relaxed atmosphere.
boerke77 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Verrassend geluncht, prima portionering, goede bediening, leuk ingericht. Steak tartare aan tafel bereid lekkere foi gras en escargots; comme il faut! Wij komen snel weer terug.
Helen H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Afgelopen zondag bij cafe de paris geweest, heerlijk gegeten en super bediend door een lange dame. We komen snel weer terug!
Sabine S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Je krijgt heel moeilijk contact met het personeel, met name bij de bar. Het is daar gewoon complete chaos!! Dat moet mooier kunnen. In het restaurant hadden we een super chick, vriendelijk, eerlijk en begrijpt hoe je met gasten omgaat.. niet iemand die je aankijkt, ziet dat je graag wat wil bestellen en hard doorloopt met een sacherijnig hoofd..
Alexandra C.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Bediening mag wat enthousiaster en vriendelijker. Eten was lekker, alleen de zoete aardappelfrietjes waren 6 stuks, beetje weinig.
Don C.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Brood met boter is wel heel karig. Welgeteld 5 dunne plakjes met een druppeltje olijfolie. Hoofdgerecht werd lauw geserveerd. De patatjes waren wel erg lekker. Helaas sloten we af met een koude cappuccino..
Jorrit W.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Goed eten. De porties zijn niet heel groot, dat was het enige minpunt. De service was top! Interieur ziet er goed uit, sfeervol!
Letticia S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gisteren heb ik hier met mijn vriendin gegeten. Binnenkomst en sfeer waren goed. De ober kwam zich voorstellen en gaf het menukaart. Vervolgens is hij met zijn collega binnen 10 min wel drie keer aan onze tafel gaan staan om ons op te jagen of wij wilden bestellen.
Hierna hebben wij hun helaas steeds moeten roepen omdat zij niet meer aan onze tafel kwamen om te bedienen.

Eten was prima. Wij zagen op het menu staan dat er truffelfrietjes waren met Parmezaanse kaas , dit waren gewoon franse dunne frietjes met parmezaanse kaas erover heen gestrooid. Heel erg slecht.

Eten ok, bediening slecht je wordt erg opgejaagd omdat om 11 uur alles wordt verbouwd in een bar. ook terwijl je nog niet klaar bent met eten.
Annabel N.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Met een actie rond de feestdagen had ik een etentje gewonnen bij Cafe de Paris - er kwam een bonnetje uit mijn fortune cookie voor een 3-gangen diner voor twee personen inclusief fles wijn! Super lekker gegeten en vriendelijke bediening. Kom zeker nog een keer terug!
Thijs D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Met grote groep gegeten, dus moesten vooraf bestellen. De vooraf bestelde steak frites viel erg tegen. Steak was doorgebakken en slechte kwaliteit. Komen hier niet meer terug.
ColindavanVelsen .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Bediening heeft geen verstand van zaken. Noemt een witte wijn in t rijtje van een rode wijn. Portionering is klein tov de prijs en bij het kaasplankje was geen stroop waarbij dit wel op de kaart stond.
Geen aanradern
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Eten en locatie is prima. Fijne combi van bar met apart restaurant. Service is echter bedroevend. Duurt allemaal lang en weinig persoonlijke aandacht. Deel van bediening spreekt geen nederlands. Nogal apart.
Pascal H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Het eten is matig, weinig verfijnd en niet in verhouding tot de prijzen die worden gevraagd. Bediening is ongeinteresseerd en ontbeert de basic etiquette.
Martin F.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Op een vrijdagavond prima gegeten. Zoals verwacht een Frans georiënteerde kaart met goede voorgerechten to share en een klassieke dinerkaart van goede kwaliteit. Alle lof voor de bediening die zeer adequaat reageerde nadat een gast van de bovenverdieping een waterkaraf naar beneden omtikte welke op onze tafel viel. We waren bijna gereed met eten, maar zeer snel werd de tafel volledig afgeruimd en opnieuw gedekt waarna we 'gecompenseerd' werden met nieuwe wijn, een goede pasta om te delen en een dessert. Goed gastheerschap, en gevoel voor service.
Jos N.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Attente bediening. Portie Foie Gras erg karig én smakeloos. Als hoofdgerecht coquilles. Lekker klaargemaakt,, hoewel portie wat klein. (. Zonder verdere bijgerechten)
Emiel W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ai ai ai. Tent ziet er leuk uit, helaas werd het bestelde brood vergeten, werd bij 1 persoon de friet vergeten, was die bij 1 persoon koud en moest de gewenste well-done burger 2 x terug om opnieuw 'op het vuur te worden gegooid', omdat deze knalrood van binnen was. Toen deze na de tweede keer ook niet meer terug kwam, zijn we maar weg gegaan. Jammer, want men bedoeld het vast goed.
Annemieke S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Goede prijs-kwaliteit verhouding. Gevarieerde kaart. Leuke plek. Alleen de bediening kan iets sneller. Zeker een aanrader!
Emile D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst, goede timing gerechten. Voldoende tijd tussen de gangen. Originele kaart met ruime keuze. Wijnkaart voldoende keuze in verschillende prijsklassen.