Café de Oude Wacht

Meer informatie over restaurant Café de Oude Wacht

Jouw recensie over het restaurant Café de Oude Wacht

L B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wat een super tent met super personeel. Hapjes zijn fantastisch en super dat je ze apart kan kiezen per hoeveel. Hier komen wij geregeld. Aan te bevelen bij ieders.
J F.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Super gezellig "cult" cafe zeer geliefd bij veel stadjers, uitstekende bediening, gezellig terras met zicht op het Gedempte Zuiderdiep, zeer uitgebreide drankenkaart en lekkere snacks. Maaltijden voor redelijke prijzen vanaf € 11,00 biefstuk, snitzels, varkenshaas, sate ed. Alles lekker. Zelfs mijn nat geregende fiets werd door de ober droog gemaakt. Waar vind je dat nog?
stevenschaalma .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Leuk cafe, waar het eigenlijk altijd gezellig druk is. Jong en oud zit er doorelkaar wat zorgt voor een gezellige sfeer. Het terras aan de voorzijde zit altijd vol, ook in de winterperiode kun je het onder de luifels met terrasverwarming prima uithouden. Lekkere biertjes en prima huiswijn. De borrelhap is uitgebreid, met warme en koude hapjes tegen een redelijke prijs. Onze serveerster was vrolijk en was prima bestand tegen onze plagende opmerkingen. Dus: prima plek om even te gaan zitten!