Café de Oude Stoep

Smalle Havenstraat 5 3131 BS Vlaardingen Nederland Kaart

Over restaurant Café de Oude Stoep

Geliefd bij jong en oud

In hartje Vlaardingen vind je het gezellige eetcafé D’Oude Stoep. De kaart overtreft vast ook jouw verwachtingen. De dagschotel is iedere dag anders, moeilijk te weerstaan als je zelf niet van koken houdt. Daarnaast serveren ze hier tapas en à la carte de lekkerste gerechten uit de internationale keuken. Op de drankenkaart staan verschillende soorten bier, whisky, jenever en wijn. Aangevuld met een muzikale noot op elke donderdag van de maand.

Meer informatie over restaurant Café de Oude Stoep

f.j.h .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Codam .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Allereerst voor het AH menu vind ik het erg karig, 2 voorgerechten waaronder mandje brood met , of een kom soep. Het hoofdgerecht bestaat uit 3 keuze's Vlees Vis Pasta en het nagerecht 2 waaronder kaasplankje , mijn partner en ik hebben voor de varkenshaas gekozen , prima als het ieter wat door was gebakken dan zou ik zeggen zeer goed Helaas de huisgemaakte friet viel bij ons een beetje tegen, te donker en stukjes Het nagerecht IJs , al met al door de kwaliteit goed gegeten, Volgende keer gewoon van de kaart, voldoende keus , dit werd door een derde persoon bij ons aan tafel beaamt .
Hannye .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij kwamen in dit eetcafe terecht via de AH restaurantactie. De ontvangst was vriendelijk, we hadden een heel leuk plekje bij het raam. Zowel voor-, hoofdgerecht en toetje waren voortreffelijk. Met name het kaasplankje is een aanrader! Leuk assortiment en goed op temperatuur.
Wij komen hier zeker nog eens terug.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Eenvoudig maar vreselijk lekker! Bediening was prima, de 3 gangen niet te snel achter elkaar aangeboden waardoor je echt heerlijk kan genieten van het eten en natuurlijk je gezelschap!
Baloevonk .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk drie gangen menu gegeten met de Ah actie. Super gezellig eetcafe, prima ontvangst, zeer gezellige bediening. Midden in het centrum van Vlaardingen.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hadden in het verleden hier ook al eens gegeten (als carte) en dit was al super goed. Maar nu hebben we er gegeten met de AH bonnenaktie (2 voor de prijs van 1). De kwaliteit van het eten was hoog, super lekker gegeten en gezellige bediening. We komen zeker nog eens terug!!!!
Ineke.hilker .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
het eten was wat betreft de prijs goed. Het eten duurde erg lang voor het opgediend werd.
de stoelen is bij zo lange zit hard en wij dachten een klein kussentje wel fijn zal zijn.
Verder een kabaal van je welste een normaal gesprek was niet mogelijk.
Tafeltjes erg dicht bij elkaar.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het eten en de sfeer en het personeel
Niks op aan te merken we waren met z'n tweeën
Zit daar super gezellig echt aan te raden
Jwhuysman .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Wij hebben genoten van de ambiance en het voortreffelijke eten.
Hele vriendelijke en correcte bediening.
Het AH menu was keurig opgezet en lag op tafel zodat je niet moest twijfelen.
Engel951 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Lekker gegeten, ietwat krappe zitplaats. Gezellige ouderwetse eetcafe sfeer.
Vooraf soep en brood, varkenshaas als hoofdgerecht en dame blance toe. Soep origineel, paprikatomaat. Hoofdgerecht was heerlijk, lekkere groenten, had wel iets meer mogen zijn en misschien een sausje erbij.
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Vrijdag 9 september wezen eten. Prima dagschotel. Zeer goede service door enthousiaste medewerker. Was passievol over zijn Wijnand Fokkink producten.
Anita F.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
lekker maar simpel geen culinaire hoogstandjes,patat was wel een beetje donker uitgevallen
Gezellige zaak kom vast nog een keer terug.
Paulinetanis .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het was een erg gezellig en mooi cafe, en het personeel was erg vriendelijk. Wij hebben erg lekker gegeten en zouden het ook zeker aanraden!
Vlaardingen2016 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Na de 2e ronde drankje's afgerekend te hebben bij de ober zijn we toch nog voor een derde ronde gegaan. Helaas geen bon van de eerste betaling gehad en niemand kon zich wat herinneren. Waardoor we ook de eerdere ronde's voor een tweede keer moesten betalen.
Zorg ervoor dat je hier dus je kassabon krijgt of vraagt!

VWB .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Prima eetcafe. Nog nooit een slechte ervaring gehad. Kleine vaste kaart en interessante wisselende gerechten. Lekkere bieren en wijnen. Eten is altijd goed, vlees en vis wordt geserveerd met voldoende groenten (dit is niet overal zo) en lekkere frieten of iets anders. Vriendelijke bediening en goede sfeer.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Cafe de oude stoep is een gezellige lokatie. De service is super. De bediening is gastvrij en behulpzaam, de eigenaar doet er ook nog een schepje bovenop met zijn adviezen over likeurs en de drank die hij in huis heeft. Het eten krijgt een hele dikke voldoende, mooi opgemaakt, met zorg. geserveerd. Kortom krijg je bij Cafe de oude stoep waar voor je geld.
Marjawim .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Gisteren waren wij voor een theatervoorstelling in Vlaardingen en kwamen we voor het eten in de Oude Stoep terecht, het bleek een uitstekende keuze. We hebben hier lekker gegeten voor een nette prijs en een zeer vriendelijke bediening, er heerst hier een gezellige sfeer. Aanrader dus.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Verrassend goed gegeten en een bijzonder attente bediening.
Achter in de zaak staan de tafels opgesteld waar je rustig kan eten. Leuke dagschotels, veel voor weinig.De menu kaart is niet heel uitgebreid maar er staat vast iets wat je lekker vindt.
Aanrader in Vlaardingen als je ongedwongen en gewoon goed wilt eten.
Jane7 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Gezellig café met een ongedwongen sfeer. Vriendelijke bediening. Het menu is niet heel uitgebreid maar er staan genoeg gerechten op om een goede keus te kunnen maken. Heerlijke tomatensoep als voorgerecht gegeten, mijn tafelgenoot een garnalensalade die hij erg lekker vond. Ik had vis als hoofdgerecht, mijn tafelgenoot koos biefstuk en had daarbij keus uit erg veel sauzen. Het smaakte ons goed.
Prima en gezellig gegeten dus, voor een hele redelijke prijs.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2013
Een tijdje terug hier na een dag winkelen geweest om te borrelen en te eten. Diverse bieren op de tap en op fles. Zelf het bier van de maand geprobeerd, een aanrader! Naast de vele biertjes ook een leuke menukaart met een aantal dagschotels. Gekozen voor de dagschotel: rode mul, deze was uitstekend. Klein minpuntje, geen frietjes op tafel. bediening, zoals altijd, weer hartelijk en goed.