Café de Oude Stoep

Smalle Havenstraat 5 3131 BS Vlaardingen Nederland Kaart

Over het restaurant Café de Oude Stoep

Geliefd bij jong en oud

In hartje Vlaardingen vind je het gezellige eetcafé D’Oude Stoep. De kaart overtreft vast ook jouw verwachtingen. De dagschotel is iedere dag anders, moeilijk te weerstaan als je zelf niet van koken houdt. Daarnaast serveren ze hier tapas en à la carte de lekkerste gerechten uit de internationale keuken. Op de drankenkaart staan verschillende soorten bier, whisky, jenever en wijn. Aangevuld met een muzikale noot op elke donderdag van de maand.

Meer informatie over restaurant Café de Oude Stoep

• Per boot te bereiken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Café de Oude Stoep

ronmardan .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Met drie personen hier prima gegeten. Ik had zelf de rump steak en die was prima gebakken. De rode poon van mijn tafelgenoot was prima op maak. Beide gerechten met warme groenten. De bijgeleverde salade en patat waren heerlijk vers en knapperig.
Je merkt dat hier een nieuwe chef-kok is.
Een absolute aanrader om hier te gaan eten!
trudyvanderboom V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We wisten niet dat je hier gewoon lekker en betaalbaar kon eten. Gewoon lekker met verse ingrediënten. Aardige bediening.
AM V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Lekker gegeten, de hoofdgerechten, zowel de vis als het vlees waren top! Voorgerecht en nagerecht niet zo interessant. Goede bediening, rustige sfeer met fijne achtergrondmuziek. Gezellig tafeltje aan het raam met uitzicht op het plein.
Bert N.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
tot 20:00 speelde er een bandje, daardoor was het erg rumoerig tot 20:00. Jammer dat dit niet vooraf gecommuniceerd was. Eten was perfect, mooie verse spullen wat ook nog zeer goed smaakte.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het was heerlijk
Nu voor de 2e keer van AH actie gegeten
Voor herhaling vatbaar
We komen weer terug ook als er geen actie is
denisehofman .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Bediening was slecht. Kwamen niks vragen mbt drinken. 1 iemand zei ik sla ronde over maar ze kwamen niet meer terug. Wilde de stokbrood al meenemen ook al zat mandje nog vol want anders zou eten niet komen???
Ook niet gevraagd hoe we onze varkenshaas wilde waardoor dit teveel was doorgebroken..
1 iemand vroeg saus erbij dit werd meteen in 4voud op rekening gezet.
Dit kan duidelijk beter!
Henka van Wijk V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij zijn er erg vriendelijk ontvangen, het eten was heerlijk en we hebben er van genoten.
De bediening was ook erg goed, Zeker voor herhaling vatbaar!
Sabrina D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Fijne locatie, eerst lekker een hapje gegeten en vervolgens naar de bios. Heerlijk avondje weg! Wij hebben gegeten met de actie 2e 3 gangen menu gratis. Genoeg keuze, eten was top!
Gerrit A.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Het was wel wat rumoeriger dan normaal maar dat komt door de feestdagen. Ik had niet verwacht dat Eetcafé de Oude Stoep kwalitatief zo goed zou zijn. Erg lekker gegeten Top!
f.j.h .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Beperkte keuze met A&H actie maar het eten voor hoofd en nagerecht was erg heerlijk ! ( enige nadeel ( heel persoonlijk) houten stoelen misschien een kussentje dan had ik het langer volgehouden! ) verder top
codam .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Allereerst voor het AH menu vind ik het erg karig, 2 voorgerechten waaronder mandje brood met , of een kom soep. Het hoofdgerecht bestaat uit 3 keuze's Vlees Vis Pasta en het nagerecht 2 waaronder kaasplankje , mijn partner en ik hebben voor de varkenshaas gekozen , prima als het ieter wat door was gebakken dan zou ik zeggen zeer goed Helaas de huisgemaakte friet viel bij ons een beetje tegen, te donker en stukjes Het nagerecht IJs , al met al door de kwaliteit goed gegeten, Volgende keer gewoon van de kaart, voldoende keus , dit werd door een derde persoon bij ons aan tafel beaamt .
hannye .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij kwamen in dit eetcafe terecht via de AH restaurantactie. De ontvangst was vriendelijk, we hadden een heel leuk plekje bij het raam. Zowel voor-, hoofdgerecht en toetje waren voortreffelijk. Met name het kaasplankje is een aanrader! Leuk assortiment en goed op temperatuur.
Wij komen hier zeker nog eens terug.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Eenvoudig maar vreselijk lekker! Bediening was prima, de 3 gangen niet te snel achter elkaar aangeboden waardoor je echt heerlijk kan genieten van het eten en natuurlijk je gezelschap!
baloevonk .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk drie gangen menu gegeten met de Ah actie. Super gezellig eetcafe, prima ontvangst, zeer gezellige bediening. Midden in het centrum van Vlaardingen.
Lola P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Alles redelijk. We hadden albert Heijn bonnen menu was goed te doen. We zaten gezellig bij het raam. We moesten best wel even wachten op t dessert
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hadden in het verleden hier ook al eens gegeten (als carte) en dit was al super goed. Maar nu hebben we er gegeten met de AH bonnenaktie (2 voor de prijs van 1). De kwaliteit van het eten was hoog, super lekker gegeten en gezellige bediening. We komen zeker nog eens terug!!!!
ineke.hilker .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
het eten was wat betreft de prijs goed. Het eten duurde erg lang voor het opgediend werd.
de stoelen is bij zo lange zit hard en wij dachten een klein kussentje wel fijn zal zijn.
Verder een kabaal van je welste een normaal gesprek was niet mogelijk.
Tafeltjes erg dicht bij elkaar.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het eten en de sfeer en het personeel
Niks op aan te merken we waren met z'n tweeën
Zit daar super gezellig echt aan te raden
jwhuysman H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Wij hebben genoten van de ambiance en het voortreffelijke eten.
Hele vriendelijke en correcte bediening.
Het AH menu was keurig opgezet en lag op tafel zodat je niet moest twijfelen.
engel951 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Lekker gegeten, ietwat krappe zitplaats. Gezellige ouderwetse eetcafe sfeer.
Vooraf soep en brood, varkenshaas als hoofdgerecht en dame blance toe. Soep origineel, paprikatomaat. Hoofdgerecht was heerlijk, lekkere groenten, had wel iets meer mogen zijn en misschien een sausje erbij.