Café de Manen

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 03:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Sam1903 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijk gegeten! De tournedos was perfect rosé en lekker hoog gebakken. De groentes waren precies goed beetgaar. En ook de bediening was super vriendelijk en ondanks de drukte werden we snel geholpen! Zeker voor herhaling vatbaar.
Evi V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
De kipsalade vond ik echt overheerlijk!
Ik heb daar al vaker gegeten en de service wordt beter net als het decor en de gerechten.
Ik vind het top om te zien hoe ze groeien in alle factoren!
Tot de volgende x.
Jullie zijn mijn favoriet!!!!
Cis P.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Tja... wat zal ik zeggen? Het was niet zo best. De steak was netjes gevraagd hoe hij gebakken moest, alleen maakte het antwoord schijnbaar niet zoveel uit, want hij was veel te lang gebakken. Bij het aanspreken van het personeel kreeg je het gevoel dat je zeurde. Zuchtend werd het bord meegenomen. Ook de vervanger was niet bepaald rare te noemen. Jammer. De slaai was dan wel goed gedaan: wat tomaat, ui en blaadjes groen kan je ook weinig aan verpesten denk ik dan. Voor mij een vervelende ervaring ,naast de niet hele fijne muziek die er speelde. Niet voor herhaling vatbaar en raadt het niemand aan. Zijn betere tenten waar je voor hetzelfde geld beter kan eten
EduardovanGelder .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Lekker relaxt sfeertje. Vooraf gebakken gamba's en als hoofdgerecht voor mij saté van kippendijen, lekker mals en zacht. Mijn tafelgenoot had de bullit steak en die was ook prima.
Leuke bediening. Kortom, prima zaak met een goede prijs kwaliteit verhouding.
Kom zeker nog een terug.
Hans Kees V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Voor een mooie, hoge, rosé gebakken biefstuk, op de menukaart aangeduid als 'bullit steak' , op een bedje van beetgare sperziebonen, peulen en worteltjes met een bakje overheerlijke Franse frietjes, een glas mooie rode wijn in een sfeervolle ambiance en correcte, aardige en snelle bediening naar Café 'De Manen' , Amstelveen-Bovenkerk. Van harte aanbevolen!
Hans K. van Dijk, Amstelveen
Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Na al jaren regelmatig in het café te zitten nu dan eindelijk eens heerlijk gegeten hier! Bij binnenkomst eerst heerlijk een drankje gedaan aan de bar om vervolgens plaats te nemen in het restaurant gedeelte. Lekkere kaart met voor ieder wat, tevens veel gerechten buiten de kaart om dus prima keuze! Vooraf heerlijke huisgemaakte steak tartare, als hoofdgerecht tournedos, echt heerlijk vlees met groenten en patat echt top! En als dessert de soesjes. Als met al heerlijk eten, gezellige ontspannen sfeer en je kan vervolgens gewoon weer heerlijk aanschuiven aan de bar aan de andere kant. Aanrader! Ik kom zeker snel weer eten!
FL1 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
De eetkamer van café de manen, lekker eten voor een schappelijk prijsje
vooral de pepersteak vindt ik fantastisch
ga hier zeker nog een keertje eten
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
we hebben hier weer heerlijk gegeten. Echte een huiskamer met zeer relaxte sfeer en vriendelijke bediening. Het wordt wel steeds ( gezellig) drukker. Prima en lekker eten. Dank.
Irmala .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Gisteravond voor het eerst naar de Eetkamer van Café De Manen.
Prima gegeten. Ons gezelschap had een spies Kippendijen met satésaus, Tournedos en iemand had de Gamba's. Alles was helemaal super en de prijzen héél redelijk. Gezellige ongedwongen sfeer. De kok kwam zelfs even vragen of alles naar wens was. De bediening vriendelijk. Kortom een aanrader. Wij komen zeker nog een keer terug!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2013
Afgelopen zaterdag in de Eetkamer van Café de Manen gegeten. Het restaurant gedeelte was pas een week open en is erg mooi geworden. De kaart is uitgebreider geworden met lekkere aanvullingen, zoals spareribs en gamba's. De bediening is als van ouds vriendelijk en gastvrij. Naast stamkroeg dus nu ook een stamrestaurant. Zeker een aanrader voor goed en gezellig eten !!