Cafe de Luifel

Dr. Weitjeslaan 28 2685 VZ Poeldijk Nederland Kaart

Over het restaurant Cafe de Luifel

De bruine kroeg van 2015

Café De Luifel is een van de oudste café’s van Poeldijk. De eerste hapjes en drankjes gingen hier namelijk in 1933 al als zoete broodjes over de toonbank. Ondanks het veranderen van de tijd - en daarmee ook het interieur - is het karakteristieke uiterlijk van het pand behouden gebleven. Eigenaren Henk en Elly Hazewinkel koppelen het idee van een bruine kroeg aan dat van de moderne tijd. En laat dat nou een schot in de roos zijn! Strijk hier neer voor simpele maar smaakvolle gerechten met een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant Cafe de Luifel

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 01:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Ingrid G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prima gegeten en zeer vriendelijke bediening. Fijne ruimte tussen de tafels zodat je rustig kan praten zonder overige gasten te storen.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gezellig gemoedelijk "eet café" Hier heerlijk gegeten met Iens AH actie. Vriendelijk personeel en heerlijk eten. De gestoofde varkenswangetjes was een heel goede keus. Een heel lekker stukje vlees. Je proefde de aandacht en de zorg. En het flesje rode wijn uit Spanje smaakte meer dan prima. We waren er 18.30 uur en gingen pas om 21.30 uur weg. Een hele avond heerlijk tafelen. Als je echt van goed lekker eten houdt, ben je De Luifel aan het goede adres. Een verborgen schat aan de Dr Weitjenslaan . Wij komen zeker terug. Onze complimenten, Ben en Marijke
proever0301 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Via de AH actie zijn we hier terecht gekomen.Uiterst vriendelijk en attent personeel.We werden welkom geheten met onze naam, er werd bij de wijn een glas (kraan)water aangeboden en dat werd niet verrekend. Het eten was lekker en voldoende. Ik vond het er gezellig uitzien, de muren gaan binnenkort opgeknapt worden. Dat maakt het wat lichter en moderner ws. Wij kunnen deze zaak aanraden.
John K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Voor de AH-restaurantactie hebben wij via het internet het Café de Luifel in Poeldijk gevonden.
We hebben hier heerlijk gegeten. De Westlandse soep was heerlijk gekruid en de biefstuk was zeer mals.
De warme brownie met slagroom en ijs maakte maaltijd compleet.
De porties waren precies goed en de bediening was top. j
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Wij hadden Westlandse tomatensoep en gehaktballetjes was erg lekker en ook de biefstuk was heel lekker. Het toetje 2 hadden Irish coffee en 1 de brownie en 1 appeltaartje zalig!!!
Corne G.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst in een gezellige, enigszins gedateerde, ruimte. Voldoende keuzemogelijkheden uit het menu. Maaltijden zorgvuldig bereid, jammer dat de gamba's niet erg warm waren maar was niet storend. Kortom heerlijk gegeten met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
We komen hier zeker nog eens terug.
shira3 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We warden hartelijk verwelkomt door de eigenaar.
We hadden de keuze uit een 3 gangen menu.
Mijn vrouw en ik namen verschillende gerechten.
De gerechten waren prima bereid en de porties waren prima.
kortom prima gegeten voor een goede prijs.
We zullen zeker nog eens terug komen.
Boris123 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Fijn restaurant. Gezellige sfeer, waarin we heerlijk hebben gegeten. Groot pluspunt was voor ons, dat er rekening gehouden kon worden met een zoutarm dieet voor onze zoon. Regelmatig werd hem ook gevraagd of de smaak goed was. Het is zeker een plek waar we nog eens terug zullen komen!
Boris123 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prettige omgeving, zeer vriendelijke ontvangst en het eten was heerlijk.
Gastheer en gastvrouw hadden echt tijd voor hun gasten (voor ons en voor de andere gasten)!
We zullen hier zeker nog eens terug komen!
Lieke P.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het was heel gezellig de mensen waren super vriendelijk en het eten waar heerlijk
Sparerib was lekker biefstuk goed.
Saté top
Els U.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Hartelijke ontvangst Westlandse mentaliteit Gezellig Lekker en gezond eten voor een eerlijke prijs Parkeergelegenheid zou verbeterd kunnen worden Iets rustigere achtergrondmuziek is wenselijk
john V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
de bediening en het eten is er erg goed
iedereen is erg gastvrij
we komen zeker nog een keer terug
dit was al de tweede keer
elke keer een ander menu
Dank u wel. Wij blijven ons best doen.
Beatrix E.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het interieur kan wel een opfrisser gebruiken.. Het eten was goed verzorgd en de bediening vriendelijk, Het was heel verrassend.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Voor de eerste keer hier geweest maar wij gaan zeker terug.
Was heel gezellig goed eten en de bediening was prima lekker op het gemak kunnen eten geen gehaast.
joopzwienenberg .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Hartelijk ontvangen door de uitbater en verder door mevrouw op ons gemak gesteld. Na een drankje genuttigd te hebben werd het Nieuwe wintermenu, er stonden er verschillende op de kaart aan ons voorgelegd met een uitleg erbij wat alles was. Zelf de Beaffstuk met bijlage genomen en partner de spare ribs met bijlage nadat we een lekkere groente- en tomatensoep hadden geproefd. Na dit alles het dessert bestaande wat wij genomen hadden Appeltaart slagroom met ijs. Al met al een Waar Genoegen in het Restaurant De Luifel in Poeldijk
anne K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gezellige en gemoedelijke locatie. Zeer hartelijk ontvangst. Keuzemenu . goede porties en eten is van goede kwaliteit. Gewoon een gezellig eetcafe. Waar je als gast ontvangen en verzorgd worst.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het was weer super lekker en erg gezellig .ontvangst goed .
eten lekker, alles erg goed verzorgd het oog wil ten slotte ook wat.
dit was de tweede keer dat wij er kwamen eten
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Toplocatie.Zijn er nu voor de 2e keer geweest,maar komen beslist terug...ook zonder AH actie
Biefstukje is zeker aan te bevelen en toetje met aardbeien ,mag er ook zijn.
Serve B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
De eetgelegenheid is in een zaaltje aanliggend aan cafe. We waren sceptisch. Maar dat werd volledig te niet gedaan, door de vriendelijkheid waarmee we hier geconfronteerd werden. En en nogmaals EN dan het eten, het was voortreffelijk.
Heel veel aan De Luifel, gr
hckzster .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We hebben er met zijn vijven met de AH actie heerlijk gegeten, De biefstuk was erg goed, De kippenpoot in bier was echt heerlijk, en ik houd toch echt NIET van bier, De varkenshaas sate was erg mals. Ze waren zeer bereid om aan te passen indien nodig, bv de saus ernaast ipv erover heen bij het voorgerecht, gamba's in chilisaus. Of in ons geval het dessert in tweeën te delen, zodat we er samen van konden doen,en ik kreeg als compensatie er een extra thee bij, super! Bij binnenkomst stond de muziek wat luid, en omdat wij een slechthorend persoon bij ons hadden was het totaal geen probleem om het geluid wat zachter te zetten. De eigenaar en zijn vrouw super aardig en voorkomend. Zeker voor herhaling vatbaar.Leuk om zo eens een andere plek uit te proberen waar je anders niet zo snel heen zou gaan.Als je wilt kan je daarna ook nog blijven hangen in de kroeg....leuke combi. Wat ons betreft echt helemaal SUPER.