Cafe de Luifel

Dr. Weitjeslaan 28 2685 VZ Poeldijk Nederland Kaart

Over het restaurant Cafe de Luifel

De bruine kroeg van 2015

Café De Luifel is een van de oudste café’s van Poeldijk. De eerste hapjes en drankjes gingen hier namelijk in 1933 al als zoete broodjes over de toonbank. Ondanks het veranderen van de tijd - en daarmee ook het interieur - is het karakteristieke uiterlijk van het pand behouden gebleven. Eigenaren Henk en Elly Hazewinkel koppelen het idee van een bruine kroeg aan dat van de moderne tijd. En laat dat nou een schot in de roos zijn! Strijk hier neer voor simpele maar smaakvolle gerechten met een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant Cafe de Luifel

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 01:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
9,2
48Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
heerlijk eten vriendelijke mensen we waren er nu voor de vier de keer het blijft een aanrader
het is echt een bruin eethuis
Gerard en Bep K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
petersteijaart .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Zeer vriendelijk en attente bediening - uitstekende kokin (tevens eigenaresse). Bijzonder lekker gegeten ook zonder AH bonnen uitstekend eten voor een zeer redelijke prijs. Keurige toiletten. En zelfs op zaterdagavond konder we de auto makkelijk parkeren. Ook leuk om er gewoon een keertje wat te gaan drinken.
Voor herhaling vatbaar.
john V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Er is een gezellige sfeer. De bediening is goed. De kwaliteit van het eten is zeer goed en wil je ietswat anders dan kan dat ook.
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Prima eten en prima bediening
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij Café de Luifel. Vriendelijke bediening en Super lekker 3 gangen diner!! Een aanrader!!! TOP!!
Gerard en Bep K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Zeer aardige mensen en bediening. Harde werkers.
Eenvoudige inrichting, maar wel met sfeer.
Het eten was heerlijk en ook de wijn.
Wij vonden het voor herhaling vatbaar.
aw.de.gelder .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Eetcafe De Luifel is voor een avondje uit best geschikt. Goede bediening, aandacht voor de klant, en eerlijke gerechten tegen een betaalbare prijs. Wij hebben er een fijne avond gehad, waarvan het nagerecht:
de warme appeltaart met ijs en room de hoogste punten scoorde van het geheel.
Alice B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Goed gegeten bij de luifel, de biefstuk was prima alleen de champignons had beter gekund. Vriendelijke fijne bediening en de appeltaart en scones waren voortreffelijk!
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Hier gegeten met de AH actie. Als voorgerecht de Gamba's en de Westlandse tomatensoep gegeten. Een eenvoudige, maar lekkere starter. Als hoofdgerecht hebben we de biefstuk, Ossehaas en Spare ribs naar volle tevredenheid verorberd . Nagerecht prima, niks meer aan doen. Leuke ongedwongen sfeer, met een vleugje thuis on top.
Ingrid G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prima gegeten en zeer vriendelijke bediening. Fijne ruimte tussen de tafels zodat je rustig kan praten zonder overige gasten te storen.
proever0301 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Via de AH actie zijn we hier terecht gekomen.Uiterst vriendelijk en attent personeel.We werden welkom geheten met onze naam, er werd bij de wijn een glas (kraan)water aangeboden en dat werd niet verrekend. Het eten was lekker en voldoende. Ik vond het er gezellig uitzien, de muren gaan binnenkort opgeknapt worden. Dat maakt het wat lichter en moderner ws. Wij kunnen deze zaak aanraden.
John K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Voor de AH-restaurantactie hebben wij via het internet het Café de Luifel in Poeldijk gevonden.
We hebben hier heerlijk gegeten. De Westlandse soep was heerlijk gekruid en de biefstuk was zeer mals.
De warme brownie met slagroom en ijs maakte maaltijd compleet.
De porties waren precies goed en de bediening was top. j
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gezellig gemoedelijk "eet café" Hier heerlijk gegeten met Iens AH actie. Vriendelijk personeel en heerlijk eten. De gestoofde varkenswangetjes was een heel goede keus. Een heel lekker stukje vlees. Je proefde de aandacht en de zorg. En het flesje rode wijn uit Spanje smaakte meer dan prima. We waren er 18.30 uur en gingen pas om 21.30 uur weg. Een hele avond heerlijk tafelen. Als je echt van goed lekker eten houdt, ben je De Luifel aan het goede adres. Een verborgen schat aan de Dr Weitjenslaan . Wij komen zeker terug. Onze complimenten, Ben en Marijke
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Wij hadden Westlandse tomatensoep en gehaktballetjes was erg lekker en ook de biefstuk was heel lekker. Het toetje 2 hadden Irish coffee en 1 de brownie en 1 appeltaartje zalig!!!
Corne G.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst in een gezellige, enigszins gedateerde, ruimte. Voldoende keuzemogelijkheden uit het menu. Maaltijden zorgvuldig bereid, jammer dat de gamba's niet erg warm waren maar was niet storend. Kortom heerlijk gegeten met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
We komen hier zeker nog eens terug.
shira3 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We warden hartelijk verwelkomt door de eigenaar.
We hadden de keuze uit een 3 gangen menu.
Mijn vrouw en ik namen verschillende gerechten.
De gerechten waren prima bereid en de porties waren prima.
kortom prima gegeten voor een goede prijs.
We zullen zeker nog eens terug komen.
Boris123 D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Fijn restaurant. Gezellige sfeer, waarin we heerlijk hebben gegeten. Groot pluspunt was voor ons, dat er rekening gehouden kon worden met een zoutarm dieet voor onze zoon. Regelmatig werd hem ook gevraagd of de smaak goed was. Het is zeker een plek waar we nog eens terug zullen komen!
Boris123 D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prettige omgeving, zeer vriendelijke ontvangst en het eten was heerlijk.
Gastheer en gastvrouw hadden echt tijd voor hun gasten (voor ons en voor de andere gasten)!
We zullen hier zeker nog eens terug komen!
Lieke P.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het was heel gezellig de mensen waren super vriendelijk en het eten waar heerlijk
Sparerib was lekker biefstuk goed.
Saté top