Cafe de Luifel

Dr. Weitjeslaan 28 2685 VZ Poeldijk Nederland Kaart

Over het restaurant Cafe de Luifel

De bruine kroeg van 2015

Café De Luifel is een van de oudste café’s van Poeldijk. De eerste hapjes en drankjes gingen hier namelijk in 1933 al als zoete broodjes over de toonbank. Ondanks het veranderen van de tijd - en daarmee ook het interieur - is het karakteristieke uiterlijk van het pand behouden gebleven. Eigenaren Henk en Elly Hazewinkel koppelen het idee van een bruine kroeg aan dat van de moderne tijd. En laat dat nou een schot in de roos zijn! Strijk hier neer voor simpele maar smaakvolle gerechten met een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant Cafe de Luifel

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 01:00

9,3

Jouw recensie over het restaurant Cafe de Luifel

jacengeerdebruyn D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Na een hartelijk welkom, naar een gezellige plek in het restaurant verwezen, waar gouden, oude muziek speelde !
Na een heerlijke soep, en een superlekkere biefstuk en kippenpoot, met lekkere patat en saldade, en tevens een prima nagerecht gingen we tevreden naar huis. Jammer, dat er niet meer mensen waren. Een aanrader !
piet V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben zaterdag 7 oktober bij restaurant Cafe de Luifel in Poeldijk met z''n vieren gegeten met de
AH-actie . Het eten zowel het voor/hoofd/en nagerecht was helemaal super.Ontzettend lekker gegeten
echt een aanrader om bij de luifel te gaan eten. De ontvangst was heel vriendelijk,de wachttijden tussen
de gerechten was goed, we gaan er beslist nog eens eten.
EcgdeRidder .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Ik had spareribs die waren een beetje doorbakken. Verder was het eten uitstekend de biefstukjes goed gebakken en de gamba’s heerlijk, ook de tomatensoep prima heerlijk nagerecht. Voor herhaling vatbaar de sfeer was goed en arrdige bediening
Annie W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten.....prettig geholpen....goede sfeer...en geen gehaast....we waren echt welkom...
Verleden jaar ook geweest ...zeer bevallenvandaar dit jaar weer met de vriendenclub.
Een vriend zit aan de zuurstof daar was alle ruimte voor
modina .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
heerlijk gegeten en een vreselijke goede bediening het personeel is erg vriendelijk doen erg hun best om het je naar je zin te maken zeker een aanrading
patricia-wubben .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
het eten was heerlijk maar het biefstukje vonden wij aan de kleine kant, ook de heerlijke soep was in een soort groot theeglas en maar half vol wel zagen we later dat het bij de andere gasten voller was. Gezellig eenvoudig
dorps restaurantje
o.s. V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Nooit geweten dat DE LUIFEL in POELDIJK zo perfecte keuken heeft. En dat voor deze prijs. Wij hebben intens genoten. En zouden het zoweer doen. Echt een hele grote aanrader.
Freek K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Ontvangst goed, bediening goed en eten goed
het was met zijn zessen een geslaagde avond.

Met vriendelijke groet,
De families Ketting en Vermolens.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vriendelijke mensen.het pand is wat gedateerd. De prijsverhouding is prima. Wel een aanrader wij hebben een gezellige avond gehad.
Josef K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Een heel gezellig ingericht en vriendelijk ontvangst voor herhaling aan bevolen alleen de sate wad iets aan de zoute kant maar wel lekker
Boris123 D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Prettige omgeving. Prima gastvrouw! Diner was heerlijk!
Zeer aan te raden. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Niet alleen prima voor ons tweetjes, ook voor ons gezin.
De vorige keer werd er zelfs moeite gedaan om een zoutarm diner voor onze zoon te maken.
Hij vond het toen ook heerlijk. De Luifel is een aanrader!
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Leuk en ook gezellig ingericht restaurant met vriendelijk personeel en heerlijk eten. Kom hier nog wel een keer terug. Vooral de loungebank met de open haard vond ik het net een huiskamer
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Al eerder hier gegeten daarom terug gegaan!
Het was weer geweldig
Ze hebben een leuk keuzemenu.
Zalige biefstuk en alle gerechten erg smakelijk!
De bediening is erg vriendelijk.
Kortom een echte aanrader!
eyang .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Het was een echt "dorpscafe-restaurant. De ontvangst was heel vriendelijk. De dame was direct aanspreekbaar voor een gezellig gesprek. Er werd niet gehaast. De gerechten waren van goede kwaliteit. er was steeds voldoende aandacht voor de gasten. Prima bedrijf voor een gezellige borrel en een eenvoudige maar voedzame maaltijd.
fwesdorp .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Leuk eetcafé, gelegen in woonwijk direct langs de straat die door velen als sluiproute wordt gebruikt. Nogal wat autoverkeer dus als je op het terras zit. Restaurantgedeelte verrassend ruim en leuk ingericht. Vriendelijke ontvangst en voor een eetcafé met slecht een kleine keukenruimte, verrassend lekker eten. Biefstuk perfect, spareribs uitzonderlijk en ruim voldoende. Het AH menu wat op de Iens-site staat is niet het juiste menu. Kijk op de site van de Luifel zelf voor het goede en uitgebreidere AH menu. Zeker voor herhaling vatbaar.
modina .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
heerlijk gegeten waren hier voor de 4 de keer bediening heel vriendelijk al.s je binnen komt weten zxe wie je bent de papat was eigen gemaakt heerlijk dit is echt een aanrader voor een goede prijd
joopzwienenberg .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
het was erg rustig in het restaurant, dit kwam door de kermis in Naaldwijk, daardoor was , daardoor was er door het personeel veel aandacht etc.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Fijne ontvangst , in een verouderde achterzaal van het cafe. De gerechten werden te eenvoudig opgediend.Soep in een theeglas met 2 mini stukjes geroosterd brood.
Het voorgerecht waren kleine porties. De sate en spareribs waren lekker. De koude koffie met rum was prima . Het miniappeltaartje was door de helft gesneden dat stond karig op je bord.Lieve bediening, maar wij zullen dit cafe reataurant niet aanbevelen voor een avondje uit.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We vonden het eten goed tot zeer goed. Keuze 3-gangenmenu voor €25. Prettige bediening. Het restaurant gedeelte zit achter en café voor. Je komt dus het café binnen. Vrijdagavond was het daar zeer levendig!
els S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Hartelijk ontvangen door Elly en heerlijk gegeten! Biefstuk was perfect gebakken en zelfs de groentes waren lekker, iets wat ik altijd laat staan!