Cafe de Luifel

Dr. Weitjeslaan 28 2685 VZ Poeldijk Nederland Kaart

Over restaurant Cafe de Luifel

De bruine kroeg van 2015

Café De Luifel is een van de oudste café’s van Poeldijk. De eerste hapjes en drankjes gingen hier namelijk in 1933 al als zoete broodjes over de toonbank. Ondanks het veranderen van de tijd - en daarmee ook het interieur - is het karakteristieke uiterlijk van het pand behouden gebleven. Eigenaren Henk en Elly Hazewinkel koppelen het idee van een bruine kroeg aan dat van de moderne tijd. En laat dat nou een schot in de roos zijn! Strijk hier neer voor simpele maar smaakvolle gerechten met een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant Cafe de Luifel

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 01:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
7,2
Voordelig
John V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
de bediening en het eten is er erg goed
iedereen is erg gastvrij
we komen zeker nog een keer terug
dit was al de tweede keer
elke keer een ander menu
Dank u wel. Wij blijven ons best doen.
Beatrix E.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het interieur kan wel een opfrisser gebruiken.. Het eten was goed verzorgd en de bediening vriendelijk, Het was heel verrassend.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Voor de eerste keer hier geweest maar wij gaan zeker terug.
Was heel gezellig goed eten en de bediening was prima lekker op het gemak kunnen eten geen gehaast.
Joopzwienenberg .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Hartelijk ontvangen door de uitbater en verder door mevrouw op ons gemak gesteld. Na een drankje genuttigd te hebben werd het Nieuwe wintermenu, er stonden er verschillende op de kaart aan ons voorgelegd met een uitleg erbij wat alles was. Zelf de Beaffstuk met bijlage genomen en partner de spare ribs met bijlage nadat we een lekkere groente- en tomatensoep hadden geproefd. Na dit alles het dessert bestaande wat wij genomen hadden Appeltaart slagroom met ijs. Al met al een Waar Genoegen in het Restaurant De Luifel in Poeldijk
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gezellige en gemoedelijke locatie. Zeer hartelijk ontvangst. Keuzemenu . goede porties en eten is van goede kwaliteit. Gewoon een gezellig eetcafe. Waar je als gast ontvangen en verzorgd worst.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het was weer super lekker en erg gezellig .ontvangst goed .
eten lekker, alles erg goed verzorgd het oog wil ten slotte ook wat.
dit was de tweede keer dat wij er kwamen eten
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Toplocatie.Zijn er nu voor de 2e keer geweest,maar komen beslist terug...ook zonder AH actie
Biefstukje is zeker aan te bevelen en toetje met aardbeien ,mag er ook zijn.
Serve B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
De eetgelegenheid is in een zaaltje aanliggend aan cafe. We waren sceptisch. Maar dat werd volledig te niet gedaan, door de vriendelijkheid waarmee we hier geconfronteerd werden. En en nogmaals EN dan het eten, het was voortreffelijk.
Heel veel aan De Luifel, gr
Hckzster .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We hebben er met zijn vijven met de AH actie heerlijk gegeten, De biefstuk was erg goed, De kippenpoot in bier was echt heerlijk, en ik houd toch echt NIET van bier, De varkenshaas sate was erg mals. Ze waren zeer bereid om aan te passen indien nodig, bv de saus ernaast ipv erover heen bij het voorgerecht, gamba's in chilisaus. Of in ons geval het dessert in tweeën te delen, zodat we er samen van konden doen,en ik kreeg als compensatie er een extra thee bij, super! Bij binnenkomst stond de muziek wat luid, en omdat wij een slechthorend persoon bij ons hadden was het totaal geen probleem om het geluid wat zachter te zetten. De eigenaar en zijn vrouw super aardig en voorkomend. Zeker voor herhaling vatbaar.Leuk om zo eens een andere plek uit te proberen waar je anders niet zo snel heen zou gaan.Als je wilt kan je daarna ook nog blijven hangen in de kroeg....leuke combi. Wat ons betreft echt helemaal SUPER.
Marco E.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gezellige tent waar je lekker kan eten!
Bediening is zeer betrokken!
Enige minpunt wat ik kan verzinnen is het uitzicht, er zit in het eetgedeelte geen enkel raam om naar buiten te kijken!
Marjolijn B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
De luifel is een echt cafe, maar je kunt er prima eten. Supervriendelijke bediening! Eten is redelijk simpel: tomatensoep, groentesoep, spareribs, varkensmedaillons in spek, maar het vlees is supermals en lekker en ook de soep was heerlijk. Voor de kinderen werd ons meteen aangeboden dat we de spareribs die ze niet opkonden meekregen in een doggybag. En dat voor 22,50 voor 3 gangen (en 2e menu gratis met de AH)!
Esme_xx_1985 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Na een lange dag werken (van 07.00 - 17.00 uur) was het een welkome verrassing dat we 's avonds heerlijk uit eten gingen met de AH-bonnen. Gezien wij in Maassluis wonen, is Poeldijk lekker in de buurt. De recensies waren dik in orde. Het is echt een oud cafeetje aan de binnenkant om te zien, maar ook juist wel eens een leuk tegenlicht tegen de wat sjiekere restaurants. Vooraf de tomatensoep en garnalen genomen, dit was allebei lekker. Ons vervolg bestond uit kip klaargemaakt in bier en varkenssate, beiden smaakten ons goed. Het toetje bestond voor ons uit een aardbeien verrassing welke erg lekker was en van de appeltaart was ook niks meer over ;) De bediening was uiterst vriendelijk. Voor ons een reden om daar nog een keer naartoe te gaan.
Petersteijaart .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We waren hier al eerder en werden opnieuw niet teleurgesteld. De Gamba's waren heerlijk evenals de biefstuk. Jammer de mijn champignons wat aan de koude kant waren. Vreemd, want bij mijn vrouw waren ze wel goed op temperatuur. Ook het nagerecht was lekker. Alles werd keurig verzorgd opgediend door de vriendelijke bediening. Wij hadden weer een geslaagde avond.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vrijdagavond zijn we via de AH actie bij café de Luifel in Poeldijk terecht gekomen. We hebben prima gegeten jammer alleen van de champignons bij de biefstuk die hadden wat mij betreft ook vers mogen zijn en niet uit een blik of iets dergelijks. De bediening was gewoon goed. Inderdaad de aankleding van het geheel is een beetje jaren 70 stijl en mag er hier en daar een verfje aangebracht worden. Maar gezien de prijs kwaliteit verhouding zullen wij zeker nog een keertje terugkomen.
Carlacaschili .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hebben gisteren heerlijk gegeten! We hadden als hoofdgerecht de biefstuk en de sate. Het was allemaal erg goed en lekker. Hele vriendelijke mensen we werden erg netjes ontvangen. Genoeg zitruimte en alles goed geregeld met kinderstoel. Wij komen zeker nog eens terug!
Mail88 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het eten en de bediening waren super goed. Het decor is wat je van een cafe kan verwachten en als je binnenkomt moet je eerst langs de bar waar alle mensen je aankijken (als je geen westlander bent is het vreemd) Ze doen er alles aan om je een leuke en gezellige avond te beleven.
Marjonvdv .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Eten was prima. Verse ingrediënten en dat proef je. Aardig personeel. Eetgedeelte van de kroeg was gedateerd en zou wel eens wat verf kunnen gebruiken. Witte muren waren zwart. Zag er niet zo fris uit. Verder was het allemaal prima
Dank voor uw reactie. De opmerking over de muren is terecht. We zijn in onderhandeling met een stukadoor om het op te knappen.
Ineke E.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Een gezellig Café met een heel fijn terras. Vele mooie bloembakken rondom het terras geven het geheel een zomerse uitstraling. Het eten was prima. We konden kiezen uit diverse voorgerechten, hoofdgerechten en desserts. De bediening was hartelijk en heel gastvrij. Kortom: in het Westland een uitstekende plek om lekker uit eten te gaan.
Peterpijpers .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het eten en de service was echt super. Ja het is een bruin café maar wel erg leuk en gezellig. Verrassende gerechten, iets wat je in een sterren restaurant niet eens krijgt.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
fijne ontvangst .het idee van een bruine kroeg,maar een verrassing als je naar je tafel word gebracht .leuke gezellig in gericht.met verse bloemetjes op tafel.
De wijn (wit)was goed gekoeld.een gezellig praatje dat was prima .de menu keuze kaart was verrassend.de kippen poten in bier zo geweldig lekker een aanrader heerlijk met rauwkost en friet.ijskoffie als toetje erg lekker.de bediening bleef tot het laatst toe erg vriendelijk dank.
wij gaan nog eens terug
Dank u wel voor de mooie reactie