Cafe de Luifel

Dr. Weitjeslaan 28 2685 VZ Poeldijk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 25€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Westlandse Tomatensoep (met hulp van Jamie Oliver
      Gevulde groentesoep naar oma’s recept
      Gamba’s in sweet chilisaus
  • Hoofdgerechten
    • De lekkerste biefstuk met gebakken ui en champignons
      Wrap met kippedijenvlees en gemengde groenten
      Malse spareribs
  • Nagerecht
    • Huisgemaakte appeltaarten met slagroomijs en caramelsaus
      Verse aardbeienverrassing
      Irish of Italian coffee.

Over het restaurant Cafe de Luifel

De bruine kroeg van 2015

Café De Luifel is een van de oudste café’s van Poeldijk. De eerste hapjes en drankjes gingen hier namelijk in 1933 al als zoete broodjes over de toonbank. Ondanks het veranderen van de tijd - en daarmee ook het interieur - is het karakteristieke uiterlijk van het pand behouden gebleven. Eigenaren Henk en Elly Hazewinkel koppelen het idee van een bruine kroeg aan dat van de moderne tijd. En laat dat nou een schot in de roos zijn! Strijk hier neer voor simpele maar smaakvolle gerechten met een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant Cafe de Luifel

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 01:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
9,1
9,3

Jouw recensie over het restaurant Cafe de Luifel

Evi S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Lekker eten in gezellige kroeg-sfeer.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Héérlijk buiten kunnen eten.
Vriendelijke bediening.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Was weer een heerlijk avondje! Top!
Gjansen J.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Netjes ontvangen door de gastheer bij binnenkomst. We hebben op ons eigen verzoek buiten gegeten op het terras ivm het mooie weer, dus van het interieur binnen hebben we weinig gezien. Goede en vriendelijke bediening van gastheer en gastvrouw. Kwaliteit van het eten was goed. Omdat het een rookvrij (eet)cafe is kwamen de cafébezoekers buiten op het terras af en toe een sigaret roken, maar dat vonden wij niet erg, omdat we dan met die mensen een praatje konden maken.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Eten prima, gewoon lekker. Er was een dartcompetitie. Geweldig om naar te kijken. Sfeer helemaal goed. Eten op maat en voor een mooi prijsje.
J. N.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Vrijdag 16 maart met een groep van 17 personen bij de Luifel gegeten. Van te voren was er een prettig overleg over de mogelijkheden.Het eten was goed, al het vlees was van goede kwaliteit en goed bereid en stond klaar in buffetvorm. De gastvrijheid was groot. Ik kan het iedereen aanraden.
Arno D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Hartelijke ontvangst
Prima gegeten
Eten werd verzorgd en smakelijk gepresenteerd
Personeel vriendelijk en accuraat
Wij zijn tevreden over de Luifel
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten zeer vriendelijke mensen . met ah bon prima gerechten komen beslist nog terug . attent
bij de wijn een glas water zonder het te vragen.
Gerda S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Leuk om daar een hapje te eten.hartelijk en gastvrij
Zeker met de Ah bonnen !
Makkelijk om te parkeren is ook ideaal
Kortom Een aanrader .
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Gezellige ontvangst.
3 gangen diner zag er goed uit en was heerlijk van smaak.
Een rustig eetcafé met vriendelijke bediening.
Een aanrader!
Fred M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gezellig eetcafe eten was erg lekker bediening erg gezellig we gaan er zeker nog een keer eten en na het eren even op de bank bijpraten met een lekker kop koffie klasse hoor
ZzzirK .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Samen met mijn moeder heerlijk gegeten met het AH-actie.
Ontvangst en bediening was zeer vriendelijk en correct, niet opdringerig - precies goed!
Voor-, hoofd- en nagerecht waren allemaal niks op aan te merken. Wij hadden de gamba's als voorgerecht en biefstuk als hoofdgerecht, koffie en ijs met aardbeien toe.

Zeer aangenaam verrast hoe een fijne tent Cafe De Luifel blijkt te zijn, en zo dichtbij voor mij. Ik zal er zeker weer terugkomen. AANRADER!!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We gaan hier zeker nog eens naar terug! Fijne sfeer, lekker kunnen eten, vriendelijke bediening.
Waarschijnlijk gaan we binnen een maand hier nog een keertje een avondje genieten!
jacengeerdebruyn D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Na een hartelijk welkom, naar een gezellige plek in het restaurant verwezen, waar gouden, oude muziek speelde !
Na een heerlijke soep, en een superlekkere biefstuk en kippenpoot, met lekkere patat en saldade, en tevens een prima nagerecht gingen we tevreden naar huis. Jammer, dat er niet meer mensen waren. Een aanrader !
piet V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben zaterdag 7 oktober bij restaurant Cafe de Luifel in Poeldijk met z''n vieren gegeten met de
AH-actie . Het eten zowel het voor/hoofd/en nagerecht was helemaal super.Ontzettend lekker gegeten
echt een aanrader om bij de luifel te gaan eten. De ontvangst was heel vriendelijk,de wachttijden tussen
de gerechten was goed, we gaan er beslist nog eens eten.
EcgdeRidder .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Ik had spareribs die waren een beetje doorbakken. Verder was het eten uitstekend de biefstukjes goed gebakken en de gamba’s heerlijk, ook de tomatensoep prima heerlijk nagerecht. Voor herhaling vatbaar de sfeer was goed en arrdige bediening
Annie W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten.....prettig geholpen....goede sfeer...en geen gehaast....we waren echt welkom...
Verleden jaar ook geweest ...zeer bevallenvandaar dit jaar weer met de vriendenclub.
Een vriend zit aan de zuurstof daar was alle ruimte voor
modina .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
heerlijk gegeten en een vreselijke goede bediening het personeel is erg vriendelijk doen erg hun best om het je naar je zin te maken zeker een aanrading
patricia-wubben .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
het eten was heerlijk maar het biefstukje vonden wij aan de kleine kant, ook de heerlijke soep was in een soort groot theeglas en maar half vol wel zagen we later dat het bij de andere gasten voller was. Gezellig eenvoudig
dorps restaurantje
o.s. V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Nooit geweten dat DE LUIFEL in POELDIJK zo perfecte keuken heeft. En dat voor deze prijs. Wij hebben intens genoten. En zouden het zoweer doen. Echt een hele grote aanrader.