Cafe de Luifel

Dr. Weitjeslaan 28 2685 VZ Poeldijk Nederland Kaart

Over het restaurant Cafe de Luifel

De bruine kroeg van 2015

Café De Luifel is een van de oudste café’s van Poeldijk. De eerste hapjes en drankjes gingen hier namelijk in 1933 al als zoete broodjes over de toonbank. Ondanks het veranderen van de tijd - en daarmee ook het interieur - is het karakteristieke uiterlijk van het pand behouden gebleven. Eigenaren Henk en Elly Hazewinkel koppelen het idee van een bruine kroeg aan dat van de moderne tijd. En laat dat nou een schot in de roos zijn! Strijk hier neer voor simpele maar smaakvolle gerechten met een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant Cafe de Luifel

joopzwienenberg .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Fijne ontvangst , in een verouderde achterzaal van het cafe. De gerechten werden te eenvoudig opgediend.Soep in een theeglas met 2 mini stukjes geroosterd brood.
Het voorgerecht waren kleine porties. De sate en spareribs waren lekker. De koude koffie met rum was prima . Het miniappeltaartje was door de helft gesneden dat stond karig op je bord.Lieve bediening, maar wij zullen dit cafe reataurant niet aanbevelen voor een avondje uit.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We vonden het eten goed tot zeer goed. Keuze 3-gangenmenu voor €25. Prettige bediening. Het restaurant gedeelte zit achter en café voor. Je komt dus het café binnen. Vrijdagavond was het daar zeer levendig!
els S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Hartelijk ontvangen door Elly en heerlijk gegeten! Biefstuk was perfect gebakken en zelfs de groentes waren lekker, iets wat ik altijd laat staan!
maria-korpel .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
We hebben een hele gezellige en lekkere avond genoten in De Luifel. Aan al onze wensen kom worden voldaan!
en na het hoofdgerecht hebben we een potje geklaverjast ook dat was geen bezwaar! Bij de koffie gebruikten we onze desserts: die heerlijk vers gebakken halve appeltaart met ijs en slagroom!
kedalon .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en we werden bij de goede naam genoemd. De bediening was goed en vlot. Het eten was erg lekker. Een aanrader.
ton B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
heerlijk gegeten goed voorgerecht hoofdgerecht en nagerecht en de bediening was vriendelijk,dit is zeker voor herhaling vatbaar
Ineke O.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Laat geboekt maar konden er nog terecht, heerlijk gegeten we komen er zeker nog een keer terug. Het is het een aanrader.
proever0301 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We hebben hier gedineerd met de AH actie. Bijna gênant om zo weinig af te hoeven rekenen.Het eten was heerlijk, de bediening vriendelijk en attent. We kregen ongevraagd een glaasje water bij de wijn en werden persoonlijk- bij onze naam - welkom geheten en naar de tafel gebracht. Het interieur is opgeknapt .We komen hier zeker terug, ook buiten de AH actie.
2045bepdk55 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Het is een gezellig familie restaurant, waar je direct het gevoel krijgt welkom te zijn.
De sfeer is prima en de bediening is voortreffelijk. Bijna alles is mogelijk.
Echt een aanrader.
joshua9835 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Gewoon goed. Wil je lekker eten zonder opsmuck dan kun je hier goed terecht. Geen heel uitgebreide kaart maar prima eten voor een goede prijs.
Tjerk P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Prima gegeten ,Kom zeker nog eens terug.
Mooie Locatie ,rustig gelegen, zit er prima.
Aardige en gast vrije Bediende, en behulpzaam
En voor de Prijs kan je daar nog wel eens Terugkomen.
48Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
heerlijk eten vriendelijke mensen we waren er nu voor de vier de keer het blijft een aanrader
het is echt een bruin eethuis
Gerard en Bep K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten met geweldige vriendelijke bediening.
De inrichting is erg opgeknapt en gezellig.
Leuk met mooi weer buiten wat gedronken en in het restaurant gegeten
Voor her herhaling vatbaar.
petersteijaart .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Zeer vriendelijk en attente bediening - uitstekende kokin (tevens eigenaresse). Bijzonder lekker gegeten ook zonder AH bonnen uitstekend eten voor een zeer redelijke prijs. Keurige toiletten. En zelfs op zaterdagavond konder we de auto makkelijk parkeren. Ook leuk om er gewoon een keertje wat te gaan drinken.
Voor herhaling vatbaar.
john V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Er is een gezellige sfeer. De bediening is goed. De kwaliteit van het eten is zeer goed en wil je ietswat anders dan kan dat ook.
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Prima eten en prima bediening
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij Café de Luifel. Vriendelijke bediening en Super lekker 3 gangen diner!! Een aanrader!!! TOP!!
Gerard en Bep K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Zeer aardige mensen en bediening. Harde werkers.
Eenvoudige inrichting, maar wel met sfeer.
Het eten was heerlijk en ook de wijn.
Wij vonden het voor herhaling vatbaar.