Café De Jaren

Nieuwe Doelenstraat 20 1012 CP Amsterdam Nederland Kaart
31-206255771

Over het restaurant Café De Jaren

Laat je inspireren

Op deze historische locatie stond ooit het huis dat de bekende schilder Rembrandt huurde van regent Willem Boreel. Als je op het terras of op het balkon van Café de Jaren uitkijkt over de Amstel, weet je direct waar hij zijn inspiratie vandaan haalde. De aanlegsteiger is een genot voor iedere kapitein die trek heeft in iets lekkers. In de verschillende zalen is genoeg ruimte voor iedereen die toe is aan een kopje koffie, borrel, lunch of diner.

Meer informatie over restaurant Café De Jaren

Maandag t/m Zondag

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Café De Jaren

R.W. R.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Het was druk. De bediening vergat een paar keer een bestelling te brengen. Desondanks zeer genoeglijk gegeten op het balkon. Toplocatie.
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Gezellige tent om informeel hapje te eten. Recht-toe recht-aan keuken, kwaliteit ingrediënten prima in orde. Vriendelijke, attente bediening. Akoestiek super lawaaiig. En betalen voor de toilet als je net voor € 40 pp geconsumeerd hebt, dat irriteert!
Klaas R.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Vooral de saladebar is een aanrader en levert een apart voorgerecht op bij de maaltijden waarbij de salade is inbegrepen. De zalmklassieker is ook een aanrader.
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
perfect !!! Vriendelijk personeel en zeer lekker gegeten.
Kan het iedereen aanbevelen.
Het wordt onze vaste plek om af te spreken.
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Een heerlijk restaurant met een uitstekende kaart en vriendelijke bediening. Het is smullen met een fantastisch uitzicht op de Amstel.
M.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Ondanks eerder arriveren dan gereserveerd prima tafel aangeboden op balkon met uniek uitzicht op Amsterdamse gracht(en) e.a. Bediening attent en vriendelijk. Kaart beperkt maar smakelijk. Op een zomerse dag is het balkon een absolute toplocatie.
Ger P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Op bevrijdingsdag hier gegeten met 4 personen. We konden op de 1e verdieping op het terras zitten, aan de rand met uitzicht op de Amstel en voorbijvarende bootjes. Erg leuke plek!
De salade uit het keuzebuffet was erg lekker. Ook de vegetarische maaltijd en de hamburger vielen in de smaak.
De poulet noir viel wat tegen. Een gewoon smakende kippenpoot met niet al te veel frites.
Verder goede attente bediening. Binnen zag het een beetje sfeerloos uit, misschien ook omdat er daar weinig gasten zaten te eten.
Rint D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Met groep van 24 personen gelunched in de bovenzaal. Prima geregeld en prettige bediening. Begonnen met de fantastische tomatensoep en heerlijke belegde broodjes. Aanrader!!
H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Lekker gegeten, vlotte bediening. Helaas geen enkele persoonlijke aandacht van de bediening, nogal motorisch en afstandelijk. Wij hadden van tevoren informatie aangeleverd dat wij iets te vieren hadden, hier werd geen aandacht aan besteed op de avond zelf
Karla M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Just perfect!
clooless .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Gerechten en salade waren heerlijk en gevarieerd, echter....de makreel had iets beter gefileerd mogen worden, we vonden nog erg veel graten.
Margreet P.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Zeer heet en overdadig gekruidde salad bar. Verder geen groenten bij de gerechten. Geen correcte bediening. Voorlopig niet meer.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We hebben echt heerlijk gegeten , en met name de saladebar was een aangename verrassing.
Vlotte bediening en mooie plek om te zijn we komen terug!
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Onlangs hier geluncht op een drukke tweede Paasdag. Er ging veel fout. We kregen niet de broodjes oude kaas die zij hadden besteld, maar een jongere kaas. De kaas was ook behoorlijk aan het zweten. Bij zijn ciabatta pindakaas kreeg mijn vader twee minikuipjes voorverpakte pindakaas, waarbij zelfs twee kuipjes nog niet voldoende waren voor de ene helft van het broodje.
Het biertje dat mijn vader bestelde werd zonder een schuimkraag afgeleverd.
Mijn ciabatta kip was erg lekker, maar ook mijn lunchervaring was niet goed omdat mijn beide ouders zo slecht warden verzorgd.
Het merendeel van de bediening sprak geen Nederlands, wat de communicatie lastig maakte. Ons Engels is zeer goed maar wat wij ook probeerden, het leidde niet tot een snelle en bevredigende oplossing. Pas toen wij vroegen om een Nederlands sprekend persoon aan tafel kregen we de service die wij verwachtten.
Een slechte ervaring dus, helaas.
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Attente, niet overdreven bediening; veel ruimte, kortom aangenaam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(tenminste 120 tekens)
helmi G.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
De saladebar was heerlijk en de bediening vriendelijk. Wel waren de salades te koud en de boter kwam recht uit de ijskast. Dat is al jaren zo bij De Jaren. Verander dat eens!
V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Snelle bediening en zeer vlotte service! Eten was perfect! Top! Leuke ambiance. Prima ambiance.
sdggfdfhdaahl,la
e]plhp]la
elhpalgh
][alh
a]p[lhe
jose P.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Verrassend ruime opzet. Eten was ok,
Vriendelijke bediening.
Wieger V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
In het begin nog rustig waardoor de drankjes snel besteld werden.
Waarna we lang moesten wachten toen het wat drukker werd om de broodjes te bestellen.
De smoothies waren lekker echter de broodjes met geitenkaas waren slap en niet smakelijk.
De hotdog was veel te scherp gekruid en dus geen succes.
Voor wat je krijgt veel te duur en voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Met 8 personen gegeten, twee moesten een kwartier wachten op het hoofdgerecht terwijl de rest al aan het eten was. Ook bij het toetje was het chaos. JAMMER!