Café De Jaren

Nieuwe Doelenstraat 20 1012 CP Amsterdam Nederland Kaart
31-206255771

Over het restaurant Café De Jaren

Laat je inspireren

Op deze historische locatie stond ooit het huis dat de bekende schilder Rembrandt huurde van regent Willem Boreel. Als je op het terras of op het balkon van Café de Jaren uitkijkt over de Amstel, weet je direct waar hij zijn inspiratie vandaan haalde. De aanlegsteiger is een genot voor iedere kapitein die trek heeft in iets lekkers. In de verschillende zalen is genoeg ruimte voor iedereen die toe is aan een kopje koffie, borrel, lunch of diner.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Café De Jaren

Maandag t/m Zondag

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Café De Jaren

Marjolein O.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2019
Eten was prima, smakelijk. De bediening was wel vriendelijk maar ook vooral met elkaar in gesprek. Dat maakte het lastig om te bestellen en wat we bestelden duurde lang voordat het werd gebracht. Zo lang dat we een tweede ronde drank maar weer hebben afgezegd. De Jaren is echt een grand cafe, wat de sfeer iets minder geschikt maakt om te eten wat ons betreft.
Els J.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Eerste keer hier,lunch adres online gezocht,gereserveerd (maar dat was niet doorgekomen) en goed bevallen. Relaxte sfeer en leuk interieur!
Thecla G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Hele goede service. We mochten naar boven terwijl het eigenlijk nog dicht was daar. Maar we hadden bij reservering gevraagd om een rustige plek. En ook allemaal apart afrekenen was niet teveel moeite????
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Salade bar zag er ‘onbestemd’ uit, broodjes en soep vielen tegen. Herinner me dat t lekkerder was.
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Prima bediening, geluid dit keer goed te doen en wij waren zeer verrast over de echt goede en verrassende smaak van het eten: we hadden makreel en pad thai.
Dexter P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Gezellige mooie horecazaak. Kwaliteit van het eten is echt enorm goed, de prijzen zijn ook goed.
Wessel H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Eten was ok, niet super bijzonder.
In het begin was er altijd wel iemand van de bediening, maar al gauw werd het steeds lastiger om iemand te vinden als je nog een extra drankje wilde bestellen
Ton W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Heerlijk ontspannen getafeld met leuke gerechten en on top een saladebar! Wat een leuke plek, plek, plek, plek, plek, pek. (Waarom moet een recensie 120 tekens bevatten? Dat maak ik zelf wel uit!)
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Locatie is mooi, inrichting erg sober. Sommige gerechten zijn uitstekend (zalm in pastinaakcrème), maar de eend was ronduit teleurstellend (droog en smakeloos, de bonen hard en de buikspek niet meer terug te vinden).
Marchel V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Graag aandacht voor Nederlandse lessen voor de bediening. In Nederland is het handig om in een restaurant in het Nederlands te communiceren.
Klaas R.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
De saladebar is nog steeds goed. Jammer is dat de kaart zo weinig wisselt. Iets meer variatie zou heel fijn zijn voor mensen die hier vaker willen eten, bijvoorbeeld vanwege de ruime leestafel en de mooie ligging in het centrum.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Vroeger in den beginne van Café De Jaren was het restaurant best goed. Nu was het uitermate slecht en dus te duur. De Salade bar was vrijwel leeg (om 18;45) en de gerechten kwamen zo uit de magnetron. De pasta was door en door gekookt, slap en slijmerig. Ik ga niet meer terug...jammer, het was ooit een top tent!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Ik had de lasagne en die was lekker. Saladebuffet was ook lekker. Ik vind bovenin de inrichting wat saai, verder allemaal prima.
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Leuke menu kaart
Eten prijs kwaliteit goed
Beetje onhandig in omgang klanten
H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Gezellig met de familie gegeten. Erg leuk restaurant met relaxte sfeer. Eten was heerlijk. De saladebar uitstekend en verrassend.
Smuller53 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
De voorbereiding (reservering en mailcontact) was uitstekend. De ontvangst eveneens, we werden meteen herkend., Bediening en geleverde etenswaar zeer naar wens.
Het gebouw ademt academische en ongedwongen sfeer.
Ideaal voor een gezellige ontmoeting van vrienden en zakelijke contacten zonder poeha.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Locatie blijft prima. Bediening op alle fronten slecht. Soep en brood gewoon.
Saskia A.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
heerlijke geluncht: vers, voldoende en origineel geserveerd. Tomatensoep is top, hotdog met zelfgemaakte piccalilysaus veel beter dan de standaard kleffe hap, broodje humus heerlijk en broodje met ei/kaas/tomaat en ei/ham/kaas origineel geserveerd en heerlijk.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Ik had een tafel gereserveerd voor mijn vrouw, mezelf en 7 vrienden om vijf uur. Omdat mijn vrouw en ik iets vroeger waren, vroeg ik aan iemand van het personeel om toestemming om alvast op de gereserveerde plek te zitten; dat was goed. Eenmaal gezeten, kwam iemand anders van het personeel een beetje in paniek naar ons toe om te zeggen dat we weg moesten, omdat daar dadelijk een groep van 9 mensen hadden gereserveerd. Dat was jammer; 't had een verrassing moeten zijn voor m'n vrouw.
Rudi K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Door een IDFA-receptie was het erg rumoerig. Bediening was daarentegen vlot en vriendelijk. En het eten goed!