Café De Jaren

Nieuwe Doelenstraat 20 1012 CP Amsterdam Nederland Kaart
31-206255771

Over het restaurant Café De Jaren

Laat je inspireren

Op deze historische locatie stond ooit het huis dat de bekende schilder Rembrandt huurde van regent Willem Boreel. Als je op het terras of op het balkon van Café de Jaren uitkijkt over de Amstel, weet je direct waar hij zijn inspiratie vandaan haalde. De aanlegsteiger is een genot voor iedere kapitein die trek heeft in iets lekkers. In de verschillende zalen is genoeg ruimte voor iedereen die toe is aan een kopje koffie, borrel, lunch of diner.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Café De Jaren

Maandag t/m Zondag

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Café De Jaren

117112ln .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Hele goeie sfeer, heerlijk gegeten (vegetarische lasagne met seizoensgroenten), zeer goede prijs/kwaliteit en prima bediening.
Annet A.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Er was veel te weinig bediening, de begeleidende saladebroodjes kwamen lang na het eten en de wc/ rioollucht kwam je al op de trap tegemoet.
Hilde O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Héél sfeervol restaurant. Gewoon Lekker gegeten en genoten van de saladebar !????
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Vaker geweest: kwaliteit is eigenlijk altijd goed tot zeer goed: kleine kaart maar voldoende variëteit . Deze keer was er een receptie op de begane grond en dat gaf zeer storende herrie op de 1e verdieping: is daaraan d.m.v. akoestische voorzieningen geen verbetering in te brengen?
Marjolein O.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Eten was prima, smakelijk. De bediening was wel vriendelijk maar ook vooral met elkaar in gesprek. Dat maakte het lastig om te bestellen en wat we bestelden duurde lang voordat het werd gebracht. Zo lang dat we een tweede ronde drank maar weer hebben afgezegd. De Jaren is echt een grand cafe, wat de sfeer iets minder geschikt maakt om te eten wat ons betreft.
H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
De akoestiek is en blijft vreselijk, een normaal gesprek is amper mogelijk. En aangezien je met alle zintuigen eet, doet het erbarmelijke geluid ook afbreuk aan het genieten van het eten.
Kim W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Ik vond de bediening niet erg attent m.b.t. allergieën. Vooraf had ik bij de reservering aangegeven wat mijn allergieën zijn. Er kwam voor de anderen een mandje brood vooraf, voor mij niks. Toch jammer. Bij de advisering werden meerdere fouten gemaakt. Ik ben gewend om door te vragen, maar dat zou niet nodig moeten zijn.
Maxime G.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Eten was goed maar bediening erg slecht. We werden in een hoekje weggestopt en moesten voor alles enorm lang wachten. Alsof we waren vergeten. Toen we hier meerdere malen iets over zeiden was de bediening beledigd. Ik kom zeker niet terug.
Manon S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Fijn dat het salade buffet bij de gerechten weer terug is!
Lekker en gezond!
Brigitte P.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Heerlijk rustige plek in bruisend Amsterdam, inclusief echt goed eten. Terras bij het water (zowel beneden als boven) maakt het af.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Leuk diner op terras op eerste verdieping. Smakelijke gerechten. Mijn dochter bestelde een steak medium rare, die medium was, echter prima door staf opgelost met een opnieuw bereid stuk vlees.
Chris R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
klungelige ontvangst (stonden even met z'n drieën te kleppen; koste enige moeite om aandacht te krijgen); bediening amateuristisch; kwaliteit wijn prima; kwaliteit eten abominabel; desert maar niet genomen. Dit is een we komen hier niet meer terug toko
Taissia S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
De Jaren is al jaren een mooie plek, vooral ook door de buitenterrassen beneden en boven. Buiten was het te fris, maar een tafel aan het raam is een goed alternatief.
Je eet op de eerste verdieping. De bediening is prima, ze houden je redelijk goed in de gaten. Het eten was prima. Ze wijzen je niet heel actief op het saladebuffet, maar de gerechten zijn ook niet helemaal groentenloos, dus dat is niet erg.
Het geluidsniveau is nogal 'levendig', door veel tegels, maar te doen.
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Slechte service, arrogante manager, prijs-kwaliteit niet in verhouding, toiletten en bestek niet schoon. Ik beveel dit restaurant niet aan.
Jane S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Tafels waren/werden niet schoon gemaakt. Duurde erg lang voordat we konden bestellen. Er werd niet meer gevraagd of we nog wat wilde drinken of dat alles naar wens was, met als gevolg dat we geen drank hadden tijdens het eten. Vervolgens hadden we poulet noir besteld, maar dat was maar 1 kippenpoot met een beetje patat. Toen we de bediening vertelde dat we de prijs-kwaliteitsverhouding niet in verhouding vonden, kregen we te horen dat er ook een saladebar aanwezig was. Dat waren ze vergeten te vertellen. Vervolgens boden ze een koffie van het huis aan, maar aangezien we daar geen tijd voor hadden vroegen we of ze een drankje van de rekening konden halen. Dit wilde de manager niet doen, het was onze keuze en wilde uit principe. Onaardig personeel en totaal geen service!
Roel Z.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Slow cooking kip was kwaliteit Febo. Mager aangekleed, dat ook nog.
Hendrik H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Gewoon hee prettig
Isolde D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Hele leuke locatie, inrichting is ruim en gezellig, prima menukaart en ook een goeie saladebar !
Arie Z.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Als wij in Amsterdam komen eten wij altijd bij De Jaren.
Per I.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Sla en groente uit de zelfhaal balie. Beetje rommeltje