Cafe de Huiskamer

Haven 21 4811 WL Breda Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Cafe de Huiskamer

Viavia .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Een drankje en wat simpele ( tosti en kroketje brood) gerechtjes besteld.
Drankjes snel geserveerd., eten daarentegen een drama. Schandalig lang moeten wachten voor deze simpele gerechten.
Tosti , klein en smakeloos. Geserveerd in een broodmandje.
Het was druk, maar dit kan echt niet.
Tip; als de keukenbrigade deze drukte niet aan, serveer alleen drankjes en ga lekker in de stad een broodje doen !
VeraaM .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Met Koningsdag 2015 met geluk een plaatsje op het overvolle terras weten te vinden. Nadat we drinken hadden besteld wilde we ook nog wat te eten bestellen, maar daar had de serveester geen tijd voor kennelijk. Ze luisterde maar half en dacht zelfs dat ik vroeg of ik al af kon rekenen. Bij de volgende serveester hebben we 2x een bittergarnituur besteld a € 6,50. Hiervoor krijg je dan 8 hapjes van goedkope kwaliteit. Te belachelijk voor woorden! Binnen hangt een tekst aan de muur dat je € 0,50 voor de toilet moet betalen als je niets consumeert, een van de redenen van opgaaf is dat het ook voor het 2e huis in Italië is.

Na het zien van de kaart en de te hoge prijzen voor snacks die je ook bij de buurtsuper om de hoek haalt besloten dat ik hier nooit meer kom.

Ik raad u aan hetzelfde te doen, zelfs wat drinken betreft daar het personeel niet echt vriendelijk is.
Loon88 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Nog nooit zoiets meegemaakt. Halverwege de dag op de eerste dag van het jazzfestival. We zaten bij de huiskamer op het terras met een wijntje en wilde daar een lekker hapje bij bestellen. Toen we de serveerster riepen moest ze met schaamrood op de kaken vertellen dat ze er veel stress was in de keuken waardoor ze het komende half uur geen bestellingen met eten op mocht nemen. Heel vreemd. Na ons wijntje liep ik naar binnen om te pinnen waar er onderling nogal over en weer geschreeuwd werd. Ze konden de matige drukte duidelijk niet aan. De woede van de eigenaresse richtte zich op mij want zij kunnen van binnen "niet ruiken" aan welke tafel ik had gezeten.ze hadden het over een tafelnummer die vervolgens nergens op de tafel bleek te staan. Met hulp van de serveerster heb ik uiteindelijk "mogen" pinnen. Wat een asociaal volk om zo je klanten uit te kafferen, totaal ongeschikt voor de horeca.

Terwijl ik afrekende werd duidelijk dat de suiker en melk op was en werd naar het personeel geschreeuwd dat ze ook geen bestellingen met warme drank meer mochten opnemen. Eenmaal buiten gebruikte het arme personeel het smoesje dat de koffiemachine net was ontploft.

Kortom: de eigenaren kunnen niet tegen stress, kafferen zowel personeel als klanten uit en zijn totaal niet voorbereid op de drukke dagen van het jazzfestival (anders zit je de eerste dag om 15.00 toch niet zonder suiker en melk). ik kom hier nooit weer!
Mevicky .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Hier van de zomer even zitten borrelen op het terras. Ze hadden een soort tapaskaart maar kwaliteit van de hapjes was niet echt wat. Ook duurde het even voordat we iemand vonden waar we bij af konden rekenen. Voor de rest wel leuke locatie aan de haven, net voor de deur waar alle rondvaartbootjes vertrekken.
MevrH .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Wij bezochten dit cafe.....is geen eetcafe overigens, in de zomer van 2013. Wij hebben er zelfs 2x gezeten die dag! Eerst voor de lunch, later voor de borrel met wat tapas. Het voldeed helemaal aan onze verwachtingen. Simpel, geen uitgebreide kaart maar goed vullend, goede snelle service en een leuke tapas combinatie. Binnen in dit cafe (tje) staat een super uitbedacht keukentje, waarvan wij ons verwonderde hoe snel en innovatief het eten werd bereid. Heerlijke locatie!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2013
Ons inziens het best gelegen terras aan de haven. De lunchkaart vermeldt enigszins sobere gerechten, maar passend bij een eetcafe. De beschrijving van de gerechten is zeer creatief en lyrisch, maar wat er bij ons vieren op tafel kwam bestond uit het gevraagde broodje, waarbij de twee helften kruislings op elkaar lagen.
Voor iets bourgondisch moet je, ondakns de beschrijvingen op de lunchkaart dus niet gaan, maar wel voor het heerlijke plekje met schitterend uitzicht op de haven.
Zitten en eten wel enigszins moeizaam door de erg ongelijke bestrating, waardoor geen enkel meubel wiebelvrij was te krijgen; toch lastig met drankjes ...
Maar op dit terras komen wij zeker nog vaak zitten :)