Café de Hamer

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 12:00
Zondag vanaf 12:00
JMarissen M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Vorige week voor het eerst gegeten. Soort Grand Café met de nadruk op het café gedeelte. Eten was best goed, maar stevig aan de prijs voor het eten in een café. Kwaliteit is goed, maar ik werd niet verrast. De porties zijn royaal. De carpaccio was goed, netjes gegarneerd, en lekker. Het hoofdgerecht was ossenhaas puntjes. Helaas werd niet gevraagd hoe ik deze geserveerd wou hebben, maar gelukkig waren ze mooi rood van binnen. Had overigens het idee dat het geen ossenhaas was (iets taai en dradig), maar het smoor ''sausje'' erover maakte veel goed. Ook de portie gebakken aardappel met spek was prima en goed gebakken. Toetjes zijn aan te bevelen. Met name de ijstaartjes zijn best lekker. Al met al goed, maar de prijs/kwaliteit verhouding is iets scheef naar mijn mening.
SaskiaApd .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Altijd weer een feest om bij De Hamer te eten! De bediening is snel en vriendelijk, hoe druk het ook is! De huiswijnen zijn zeer goed en bij de koffie (die ook altijd goed is) serveren ze heerlijke zelfgemaakte boterkoek. De maaltijden zijn van zeer goede kwaliteit en de keuze is groot. Ook voor kinderen is het hier prima vertoeven. Wij komen hier maandelijks en met veel plezier!
Dkers .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
In onze vakantie gingen we bij café de Hamer eten. Omdat ik allergisch ben voor rauwe ui en prei, gaf ik dat meteen bij aankomst aan. Er zou rekening mee worden gehouden. Als voorafje kregen we stokbrood met kruidenboter en een ander sausje. Mijn man proefde het sausje eerst. Hij dacht dat er geen ui in zat. Ik proefde een klein beetje en ik dacht wel ui te proeven. Bij ons hoofdgerecht zat een beetje garnering. Met volop rode, rauwe ui. Een meisje van De Hamer erbij gehaald. Veel excuses, en ik zou nieuwe salade krijgen. Een volle bak met salade werd dat. Maar, er zat bosui bij... Dat van die bosui heb ik niet eens gezegd. Ik wilde er weg. Er werd ons, heel vriendelijk, nog wel een kopje koffie van het huis aangeboden. Maar, ik had er al "gegeten en gedronken". Bovendien voelde ik me niet lekker, omdat ik last had van de ui, die ik niet had mogen eten...

Bert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Eerder moest je bij een vol terras lang wachten voor het eten op tafel stond, maar deze keer ging het helemaal goed. De Hamer is kort geleden verbouwd en de keuken aangepast. Wellicht hoefden we daarom veel korter op het eten te wachten (wat onze kinderen erg fijn vonden).
Kwaliteit ios nog altijd erg goed voor de prijs die je betaald. We komen hier regelmatig en als de keuken nu ook vlotter werkt zullen we dat zeker blijven doen.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Heerlijk gegeten met onze naaste familie voor een speciale gelegenheid. Bediening was erg attent en alle verschillende gerechten waren super. Nog een tip gekregen omdat we teveel voorgerechten hadden besteld (verschillende plateaus). Altijd een goede keuze.
Sjonnie .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Lekkere saté en goede service. Voor een ongedwongen sfeer en "even-een-hapje-buiten-de-deur-eten" moet je hier zijn. Gewoon goed. Meerdere keren wezen eten hier en elke keer weer voldaan naar buiten. Leuke vlotte bediening. In het weekend heb je wel kans dat je even moet wachten op een tafeltje, er zijn meer mensen die het "even-een-hapje-buiten-de-deur-eten" bij de Hamer ontdekken. Aanrader dus.
Hedges .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Hier vanmiddag lunch gehad; Ik een uitsmijter met kaas en bacon mijn vrouw ossenhaaspuntjes. niks mis mee, prima bediening, eenvoudige kaart, goeie prijs maar wat donker en gedateerde inrichting.
Bert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Keurig nette locatie waar je een prima prijs / kwaliteit verhouding hebt. Het eten is overheerlijk (wat wel eens tot grote drukte in het restaurant kan leiden...)
Regelmatig gegeten en aangezien de wijnen door de Eigen slijterij worden geleverd is ook de huiswijn prima te doen. We komen nog vaak terug!
John888 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Ik kom hier regelmatig. Voorheen keek ik nooit naar de menukaart en bestelde de varkenshaassate, consequent goed. De laatste paar keer heb ik zowel de royale hamburger van het Black Angus rund als het Duroc Varken “Pluma” (heerlijk doorregen Spaans biologisch varkensvlees, rosé gegrild met een 100% unieke smaakbeleving) besteld, ze zijn overheerlijk. Ongedwongen gezellige sfeer, uitstekende prijs-kwaliteit.