Café De Guyter

Meer informatie over restaurant Café De Guyter

Erg voordelig
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Wat een uitgebreide kaart voor een eetcafé! Prima prijs/kwaliteit-verhouding. Hete kipsalade was heerlijk. Ook goede speciaalbieren verkrijgbaar. Attent personeel. Aanrader.
Gidget B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Over De Guyter kun je kort zijn: top tentje! Goed, eerlijk eten zonder poespas, verrassend lekkere wijnen en een super adequate, vriendelijke bediening. Niet het chique restaurant dat uit is op een ster/culinaire prijs, maar je merkt het plezier van de eigenaren en de bediening om lekker eten (tegen een betaalbare prijs) te serveren en het hun gasten naar de zin te maken. Wij blijven zeker komen!
Drobb .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Heerlijke schnitzel en ene lekker kaas fondue gegetet in dit gezellige café. Je zit een beetje primitief aan een hoge bartafel maar dat hoort er nou eenmaal bij.
Vdlinden99 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
De lekkerste schnitzels van Pijnacker en omstreken. Heerlijk vers vlees met lekkere kaas erbij geserveerd. De desserts zijn ook heerlijk. Wat je van een gezellige bar mag verwachten.
Jennifer G.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
Ik ga hier vaak eten. Prijs kwaliteit erg goed. Niet te duur. Je kan kiezen of je op een kruk of gewoon laag wilt zitten. Sfeer prima en bediening erg vriendelijk. Zeker de eigenaar. Aanrader.
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
We zaten buiten op het terras, gezellig. Ruime kaart. Gezellige bediening. Ook tijd voor een praatje. Het was geen probleem om een bord bij te dekken toen er een bekende aanschoof. Ondanks de drukte was de wachttijd kort. Heerlijke schnitzel gehad.