Cafe de Gooth

31-235320696

Meer informatie over restaurant Cafe de Gooth

Veronica_B .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Voor bier kan je hier goed vermaken.
Eten laat soms nog te wensen over. Had kipsate genomen deze was dit keer erg droog. Te Weinig friet.
Lijkt wel of je steeds minder krijgt als je er komt.
Mark_en_els .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Vroeger dan gebruikelijk eten om naar de bioscoop te gaan. Dat is lastig, zeker op een zondag. Veel gelegenheden hebben pas een diner kaart na 17:00 uur dus de mogelijkheden waren beperkt. Mijn vrouw opperde de Gooth op de Botermarkt. Meer eetcafé dan restaurant maar ze had er verschillende keren prima geluncht.

Wij namen de Obelix burger, kipsateh en mijn vrouw nam een bord pompoensoep vergezeld van een schaaltje bitterballen. Alles werd gebracht door een mevrouw die vertelde ook in de keuken te staan. Het smaakte allemaal best maar was beslist niet bedoeld voor de kleine eter. Ik kreeg de kipsateh schotel niet geheel op en onze vriend kreeg met moeite de tweede burger van de Obelix op.

Prima prijs kwaliteit verhouding en lekkere biertjes waaronder een groenkleurige!
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
super gegeten in dit bruine cafe !
vooral de heerlijke speciale biertjes { Bonniefatius } zorgen ervoor dat je hier eigenlijk niet meer weg wilt gaan.
het eten was meer dan goed en erg verzorgd , hele uitgebreide maar niet overdreven grote kaart.
de gamba,s waren subliem !
de eigenaar schroomt er niet voor om lekker even aan te schuiven aan de bar , dat zien we graag en doet ons verlangen naar vroeger tijden toen dit meer regel dan uitzondering was .
de eigenaar Bonnie verdient een standbeeld in onze ogen .
dikke pluim.
Ruben D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Samen met mijn vriendin weer eens lekker onbeperkt spareribs gaan eten in Haarlem. Waar de vorige keer de spareribs bij de buren van de Gooth erg tegenvielen, waren we toe aan een nieuw adres.

De ambiance van het eetcafe is precies wat je ervan verwacht. Het terras is op zomerse dagen gezellig en vol. Het eten was ook precies wat je ervan verwacht: Niet spectaculair, goed betaalbaar en lekker veel. De spareribs waren mals en prima op smaak. De bijgeleverde patat en 'salade' waren een beetje karig, maar ach, daar kwamen we ook niet voor.

Een tip voor de Gooth: Twee enorme ribs als starter is overweldigend. Maar mijn vriendin kreeg er maar eentje op en de andere werd dus weggegooid. Die van mij kreeg ik net op, maar waren niet goed warm meer aan het eind. Ik had het beter gevonden om met één rib te beginnen en eventueel nog bij te bestellen.
Rudolfje .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2015
genoten van heerlijke spare ribs in diverse smaken met goede sauzen.Het restaurant is erg gezellig door de entourage, je kan hier ook gezellig alleen een borrel komen drinken.
Het personeel is lekker vlot en gezellig.
Een heel gezellige plek met buiten de spare ribs om een smakelijke kaart.
kom zeker nog eens langs om te eten of gewoon even gezellig te borrelen.
DennisHaarlem .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
De Gooth heeft een heerlijk terras, lekker in de zon en zeker op een eerste lentedag verukkelijk. Het eten is niet geweldig, ik had iets panini-achtigs en dat was duidelijk voorverpakt en opgewarmd. Wat me erg stoort is het personeel, we werden geholpen door een meisje dat superchagrijnig en onvriendelijk was. Zonde van deze tent.
Jgos1985 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Voor een café is het eten zeer goed. Voor elk wat wils en geen overdreven gedoe. Een simpele tosti, een bittergarnituur of een uitgebreidere maaltijd het kan allemaal. Eten doe ik er niet vaak, met name de uitgebreide bierkaart en de vriendelijke eigenaar zijn voor mij redenen genoeg om telkens terug te komen. Een leuke bijkomstigheid is dat deze kroeg een eigen bier in het assortiment heeft.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2013
Op een doordeweekse woensdagavond met zijn vieren hier gegeten. Het was buiten koud en guur, maar in de serre was het heerlijk vertoefen. Dit eetcafe is niet pretentieus ofuit de hoogte. Ze serveren gewoon op een correcte en eerlijke wijze prima gerechten voor een alleszins redelijke prijs. Verreweg de lekkerste spareribs van de drie eetacafes die daar op een rij zitten. Tel daar bij op een voortreffelijke huisbiertje en no-nonsense mentaliteit en je hebt daar gewoon een gezellige avond en vertrekt naar huis met een goed en voldaan gevoel. Blijf hier zeker terug komen.
Hannenoor .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2013
in dit gezellige restaurant, in de serre genoten van heerlijke spareribs, deze waren boterzacht en heerlijk gemarineerd.
De bediening is aardig en behulpzaam.
Het restaurant ziet er gezellig uit,kom snel weer
Pim S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Een no-nonsense eetcafé met een eigen karakter.

Op zoek naar 'een makkelijke hap' kwamen we bij de Gooth terecht. Niet gehinderd door enige voorkennis van deze plek kozen we voor een tafeltje achterin (wat rustiger dan de voorzijde), en na wat drankjes besteld te hebben wijdden we ons aan de menukaart.

Klassieke eetcafé- en borrelhappen tegen vriendelijke prijzen, was onze conclusie.
We kozen voor de dag-special en een kipsaté; de daghap (lamskoteletjes + een pasteitje met lamsvlees) was goed van smaak en goed klaargemaakt, alleen hadden de lamskoteletjes wat warmer gemogen. Over de kipsaté was mijn tafelgenoot goed te spreken. Geen idioot grote porties, maar ook zeker niet te weinig...

De bierliefhebber komt hier aan z'n trekken: Jopen Bok van de tap, evenals twee La Trappe-varianten, en een speciaal voor De Gooth gebrouwen 'huisbier': Bonniefatius (een aanrader).

Een ongedwongen sfeer, achtergrondmuziek die je het praten niet onmogelijk maakte, en vlotte, vrolijke bediening met kennis van zaken. Met een uitgebreid arsenaal aan borrelhappen op de kaart een goeie plek om een avondje te blijven plakken...
Rik H.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2013
Helaas geen goede ervaring bij café de Gooth. Het door mij bestelde menu bestond uit onbeperkte spareribs met friet en salade. De spareribs waren mals en goed op smaak maar de sla was een slap goedje, doordrenkt van sladressing. Onbeperkt spareribs betekend hier inderdaad onbeperkt, mits je minstens een uur op je volgende portie wil wachten. Mijn tweede portie werd geserveerd op het moment dat mijn tafelgenoten het dessert bijna op hadden. Ook ontvang je na het bestellen van twee smaken spareribs slechts één smaak en wordt je bij het serveren bits verteld; "je krijgt er maar één". Op je bestelde drankje mag je eveneens bijzonder lang wachten. Ondanks dat het een drukke dag was mag dit geen excuus heten. Zowel de keuken als de bediening laten te wensen over. Jammer, want de locatie en uitstraling doen anders vermoeden.