Café de Eendracht

Meer informatie over restaurant Café de Eendracht

Maandag t/m Woensdag 08:00 - 00:00
Donderdag en Vrijdag 08:00 - 01:00
Zaterdag 09:00 - 01:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
J .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Duur voor wat je krijgt, pepersaus van tournedos was erg waterig en geserveerd in piepklein bakje, bediening verloopt chaotisch, achterdeur niet gesloten waardoor we constant (Okt) in de kou zaten.Werd ook niet bijverteld dat je de groenten etc bij moet bestellen.
Vlegel V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Leuke plaats voor een lekkere hap. Gevarieerde kaart. Bediening kan beter: het brood komt na herhaaldelijk vragen bijna tegelijk met het hoofdgerecht. Drinken besteld en duurt erg lang voordat we het kregen. Zo waren er nog wat kleine ergernissen. Erg rumoerig, druk en muziek staat veel te hard.
Sandra Z.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Met z'n drieën hebben we hier heerlijk gegeten: alle drie een goddelijke hamburger, perfecte patat en bijzonder lekkere salades. Dit gaan we vaker doen!
Arnoud R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Hier met een groep collega's geluncht, nadat we hier al eerder naar tevredenheid hadden gedineerd. De lunch was ook goed: lekker brood, goed belegd en in ruime hoeveelheden. De vriendelijke bediening en prettige sfeer maakten de bijeenkomst weer geslaagd.
Isy V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Lekker eten, wel kleine porties.
Gezellige ambiance.
Kinderspeeltafeltje maakte dat ook ons kleintje zich prima amuseerde.
Arm .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Geluncht, lekkere cappuchino en witte wijn.
Beiden de mosselen besteld. Waren heerlijk, lekkere saus, maar geen stukje brood erbij en dan is het als lunchgerecht wel erg karig. De man een klein bakje heerlijke mosselen met nx.
We hadden erg veel last van vliegen ( zaten op het terras ) en het meisje van de bediening haalde meteen toen we uitgegeten waren onze spullen van tafel vanwege de vele vliegen. dat vonden wij erg attent.
T G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
We hebben op een gezellig terras gezeten en ze kwamen er vlot aan om iets aan te bieden echter gaande weg merkten we dat de jongen die ons bedienden opzicht niet de vrolijkste was maar ook dingen vergat bijvoorbeeld na bestelling maar ook betaling. Gedurende onze maaltijd nam de ongeïnteresseerdheid van deze jongen niet af zodat wij gedwongen ware om zelfs de betaling aan de kassa te doen iov aan tafel. Veder was het eten redelijk maar met wel erg kleine porties...en alle bijgerechten moest je apart bestellen.
Nicolaasewdevries1 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Met een vriendin op het terras gezeten voor het diner.
Vriendelijke bediening maar wel wat amateuristisch, zo waren ze ons bestek vergeten!
Omdat er niemand reageerde op onze wenken, hebben we het zelf maar even gepakt.
Eten aan de dure kant, portie friet erg klein en veel zwarte stukjes!
Spinazie onder de kabeljauw kwam uit de diepvries!
Smaken erg flauw, geen creatieve kok in de keuken!
Er hangt een gezellige sfeer, een drankje prima maar diner, nee,

Jan G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
regelmatig bezoek ik vanuit Amsterdam de Eendracht in combinatie van bezoek aan de vis-
kraam van Buys en de slager Pouw. Ik waardeer de aanpak van het bedienend personee.l
Renburgh .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Sinds 1 week een nieuwe dinerkaart waarop naast het hoofdgerecht alle maaltijdonderdelen/bijgerechten (sides) separaat besteld moeten worden wat flink in de prijzen loopt. Hoofdgerecht (groot bord, amper 200 gram vis /vlees) en losse bijgerechten heel zuinig, met het kleinste kommetje frites (bovendien stukjes..)
Vriendelijk personeel dat wel, maar vraagt te frequent of er nog iets gedronken moet worden. Al met al jammer, niet voor herhaling vatbaar.
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback op onze nieuwe kaart. Omdat we veel vaste gasten hebben, vinden we het leuk om onze gasten iedere keer weer opnieuw te verrassen. Dat hebben we nu een keer gedaan door de opzet van de kaart eens te veranderen. We hebben hierbij de prijzen van de hoofdgerechten aangehouden van onze oude kaart en daar 6 euro per gerecht afgetrokken, waarmee de gast zijn sides kan bestellen. Deze 6 euro is gebaseerd op 1,5 side per persoon, en dat is wat onze medewerkers u zouden adviseren.

Omdat u toch het gevoel heeft dat u hierdoor meer moet betalen, dan zouden we hier misschien toch nog eens naar moeten kijken, want dat is namelijk niet onze bedoeling!

Fijn dat u uw bevindingen met ons gedeeld heeft!

Team de Eendracht

Reactie van proever:

Uw uitleg klinkt logisch maar klopt niet. Het hoofdgerecht (vlees/vis) wordt geserveerd met een mooi sausje, echter zónder groente/salade/frites. Deze bijgerechten (sides) moeten voortaan apart bijbesteld worden, in dit voorbeeld dus 3 sides.
Als 1,5 side € 6 is, dan zijn de prijzen van hoofdgerechten dus € 6 duurder geworden t.o.v. de oorspronkelijke kaart.
Neni .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Voor een vlotte maaltijd hier gaan eten. Ontvangst was prettig en het bediendend personeel werkt rustig en gestructureerd. Kaart zag er veelbelovend uit en het was moeilijk een keuze te maken. Uiteindelijk gekozen voor een tournedos met seizoensgroenten en bearnaissesaus. Daar ik gewend ben dat een steak altijd een stapje gaarder gegrild wordt, koos ik voor medium rare. In veel andere restaurants krijg je dan namelijk medium opgediend. Hier was mijn steak uitstekend gegrild, ook echt medium rare! Mooi warm van binnen maar toch rood. Echt complimenten! Vlees was van hoge kwaliteit. De groenten ernaast waren lekker maar niet super. De aubergine puree, welke erg origineel was, was iets te rokerig van smaak. De bearnaisse saus was prima! Mooi schuimig en licht. Ik kom hier in de toekomst graag weer langs en hoop dat men, met een bomvol terras, dezelfde kwaliteit geleverd wordt.
Emile B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Een écht authentiek eetcafé in het centrum van Abcoude. We hebben hier geluncht voorafgaande aan een concert in de Ziggo Dome. Perfecte combi: je laat de auto achter in het centrum of bij het station en staat binnen 10 minuten bij de Ziggo Dome. De lunch hier is heerlijk. Genoten van een heel goede burger, dat gebeurd niet vaak meer. Bovendien is er, met kinderhoek en terras, vermaak voor jong én oud. Echt een aanrader; zeker een plek om terug te komen.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Het was alweer een tijdje geleden dat ik bij de Eendracht heb gegeten. Ik was hier met een vriendin en wij hebben ieder een voorgerecht (garnalensoep en salade met pompoen en geitenkaas) en een hoofdgerecht (Cote de Boeuff) gegeten. Het eten was voortreffelijk. Goede kwaliteit en heerlijk van smaak. De wijnen die wij dronken (Chardonnay en Merlot) waren ook erg lekker. Het bedienend personeel was attent, snel en vriendelijk. Het was gezellig druk, de sfeer was prettig. Kortom een zeer positieve ervaring. We komen hier zeker weer terug.
JHa01 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Lekker geluncht op zondagmiddag. We hadden: dikke boterham met pulled turkey, boterham kroket en pompoensalade. Allemaal prima in orde. Geen ster maar dat kan ook niet bij een kroket. Aardige bediening, leuke inrichting.
Jvdbrink .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Lekker eten voor een goede prijs. Dat hebben we gedaan bij de eendracht. Lekkere hamburger gegeten voor de lunch met een biertje. Erg lekker, goede porties. Bediening was vriendelijk en attent en het decor netjes en verzorgd. Wij komen hier terug.
Arm .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Een twaalf uurtje genomen, alle drie. Glas tomatensoep, snee brood met eiersalade en een snee brood met een kalfskroket. Voor net geen 10 euro. Erbij een cappuccino, glas thee en een glas witte wijn. prima bediening en leuke plek.
Marie-Anne B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Na een herfstochtend neergestreken voor de lunch. Leuke ambiance en vlotte, aardige bediening. Een uitsmijter zoals deze hoort met lekkere verse dikke boterhammen, kaas en spek. Voor mij een Caesar salade variant met krokant stukjes kippendij, vers geschaafde Parmezaan, zoutige croutons, superlekkere dressing, hard gekookt ei, en dunne uienringetjes die gemarineerd en zout zurig waren. Heerlijk! Daarbij een klein schaaltje friet, eigengemaakt dat kan niet anders, net als de mayonaise. Zeer voldaan en enthousiast verlieten wij de zaak. We komen zeker weer terug.
Brenda7 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
De eendracht verdient een beter cijfer dan nu aangegeven, zeer vriendelijke, gastvrije bediening, een hele goed sfeer, je voelt je snel thuis. De keuken is uitstekend, fijne hapjes voor aan de bar
(worst van Levi, garnalenkroketjes), en de Dorade met Antiboise was bijzonder smakelijk.
Kortom het bestaat nog wel, om je welkom te voelen, en ook nog een goede prijs-kwaliteit.
Wij komen zeker terug.
Freek B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Als alles gewoon okee is moet dat ook maar eens gezegd. Een makkelijke pleisterplaats waar ik regelmatig borrel met relaties. Of in dit geval een hapje eet. En dat eten is gewoon goed, redelijk van prijs en de bediening is heel informeel, maar prettig. Ofwel, prima eetcafe met een meer dan prima terras. Maar daar was het weer niet naar deze keer.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
gelukkig is de Eendracht weer een fijne olek aan het worden; personeel is veel vriendelijker, de keuken is sterk verbeterd en het terras is en blijft één van de leukste plekken in De Ronde Venen!