Meer informatie over restaurant Café de Ceuvel

Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
iemkeamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Genoten van de lunch op deze bijzondere plek. Super aardig personeel wat ondanks de top-drukte door het zomerweer, heel snel alles op tafel had! Fijn dat je hier lekker gezond kan eten. Ga snel weer terug!
Kaori O.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Lekker biologisch eten, vriendelijke serveerster vooral de dutch weed burger en de wortel taart was heerlijk. Ik wil weer in de zomer gaan.
ElisaSopa .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Ik was al een tijdje niet meer bij de Ceuvel geweest en ik was aangenaam verrast door de verbouwing. Het ziet er gelukkig nog steeds erg gezellig uit. Ik was in het verleden niet zo onder de indruk van het eten, maar dit is inmiddels een stuk verbeterd. De spelt risotto vond ik heerlijk, al had de portie wel iets groter gemogen gezien de prijs. Het personeel vind ik erg vriendelijk. Met zoveel keus aan vega gerechten, is de Ceuvel wat mij betreft zeker een aanrader om eens te bezoeken!
Anne U.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Wat is er gebeurd in de keuken van De Ceuvel?! We hebben er vorig jaar een paar keer heerlijk gegeten; erg lekker, origineel en verantwoord.

Gisteravond kwamen we terug, gelukkig met heel leuk gezelschap, en werd het een top avond, maar dan ondanks De Ceuvel.

De hoofdgerechten (linzensoep, spelt risotto, ravioli) klinken inmiddels heel verantwoord, maar niet meer lekker en orgineel. En ze smaken helaas precies zoals ze klinken. Het kaasplateau kan net zo goed als broodplateau op de kaart en de wijnen (€30 per fles) en vooral de rekening zijn om voor om te fietsen; een stukje verderop, maar Pllek!
Hallo Anne, wat vervelend om te horen dat jullie zo'n vervelende avond hebben gehad. Dat is niet wat we willen natuurlijk! We zijn op een constante zoektocht om onze gerechten voor iedereen toegankelijk, lekker en betaalbaar te maken. Daarom zijn de meeste gerechten rond de 13-15 euro. Voor ieder wat wils hopen wij! Wijnen zijn er ook in verschillende prijsklasses.
Binnenkort presenteren we met trots een spannend lente menu. Kom je dan weer eens proeven? En als er dan iets niet bevalt, ben je erg welkom dit meteen bij ons te melden, dan kunnen we samen groeien! Liefs Cafe de Ceuvel
ronald.spaan .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Als verwend stel uit Laren gaan wij als het mogelijk is naar onze Ceuvel vrienden, zo veel vriendelijkheid en die heerlijke kroketten! een verademing en wij steunen de gedachten achter deze opzet.
Ronald en Annette
Wat leuk om dit te horen! Dankjulliewel!
Eus1 V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Van het decor moet je houden: de 'duurzaamheid' is wat ons betreft wel heel erg (te) ver doorgevoerd. De kroketten waren lekker, maar van het broodje met kaas/bechamel/gehakt hadden we meer verwacht: in ieder geval zichtbaar gehakt. Leidsepleinprijzen ... (te) duur voor wat je krijgt.
Hoi Eus! Dankje voor je reactie. We zijn altijd op zoek naar de juiste balans tussen een fijne prijs en goede ingredienten. De doorgetrokken duurzaamheid die je noemt, trekken we inderdaad ook door in al onze gerechten, en dat heeft hier en daar een prijs. We geloven dat onze kaart een goede mix is van gerechten met verhalen en vriendelijke prijzen. De meeste gerechten zijn tussen de 13-15 euro en gevuld met producten die kloppen. Hopelijk zien we je snel weer eens!
Versteeg- .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Ik schrijf niet vaak een recentie omdat ik complimenten dan wel opbouwende kritiek graag persoonlijk geef.
Voor de ceuvel maak ik graag een uitzondering.
Elke keer als ik hier kom eten, een kopje koffie nuttig of zelf alleen maar een glaasje water bestel, word ik positief verrast door de warme sfeer.
Het is duidelijk voelbaar hoe veel plezier alle medewerkers hier in hun werk hebben en hoeveel energie ze bereid zijn te geven voor de gasten.
Het eten is altijd meer dan goed en de koffie is van kwaliteit.
Hoewel het bedienend personeel soms bij drukte niet altijd alles onder controle heeft, zul je hier altijd met zorg behandeld worden.
menijboer .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Alweer heerlijk gegeten bij De Ceuvel! Echt mijn favoriete plekje om in een relaxte sfeer , goed te kunnen eten.
De bediening was goed en vlot en vol goede tips over het eten en drinken.
Kortom: een echte aanrader!!
Miriammmm .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
wat een verademing tussen alle gebakken lucht tenten! Top eten, lieve mensen en een super plekje.
Zelfs onze mega carnivoor vond de vegakroketjes lekker, en dat wil wat zeggen...
Echt een plekje om vaker te bezoeken, en helemaal als het zonnetje schijnt (leuk terras).
toedeloessie .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Vandaag toerist in eigen stad, heerlijk op het fietsje, die misselijke binnenstad ontvluchten. Op het terras van De Ceuvel waande ik mij in vakantie-land! Wat is dit leuk zeg! Eigenlijk ben ik best een vlees-eter, maar het aanbod voor de lunch was voortreffelijk, super vega kroketjes en een lekker 020 biertje erbij. Leuke lieve mensen in de bediening, zo heerlijk spontaan. Hier ga ik vaker heen!
Dankjulliewel!
Bi3 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Leuke plek om af te spreken met vrienden en te blijven hangen.
Als het druk is hoeft men geen kwaliteit te verwachten of culinaire hoogstandjes.
Het is wel gezellig vertoeven aan het water, waar je zintuigen geprikkeld worden door de artistieke en mooie omgeving.
Veel vegetarisch wat er op de kaart staat.
Kijk niet in de keuken als het druk is !

Emma T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Mijn lievelingsplek in Amsterdam. Ik kom hier sinds de opening bijna twee jaar geleden en het wordt alleen maar beter! De diners zijn verfijnd, maar als je zin hebt om te snacken heb je ook die heerlijke houtoven pizza's en vegetarische bitterballen - en als ik hier zit voel ik me bewust en gezond want ik weet dat alle ingrediënten die gebruikt worden goed zijn. De ginger-lemongrass limo is een must!
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Mijn 30ste verjaardag hier gevierd met een groep van +- 40 man, wat was het leuk! Super gastvrij ontvangen, lekkere hapjes, goede wijn en bovenal een heerlijke sfeer op het terras. Kortom een aanrader om te eten, drinken en genieten samen met je vrienden.
josjedebruin .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Afgelopen vrijdag geluncht bij de Ceuvel. Met het heerlijke weer buiten gezeten. De vega kroketten zijn heerlijk en verfrissende vlierbessen limonade erbij.
Al met al een aanrader! (ook met minder mooi weer)
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Een broodje gegeten bij Ceuvel - nou - één sneetje brood met oudekaas en sla - ongewassen en wel. Natuurlijk is alles biologisch - maar duur en niet echt lekker. Lang in de rij staan voor een glasje prik en €6 voor één sneetje brood met beleg en gratis zand erbij? Dat moet beter.
Lili V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Wat een oase! Je voelt je meteen ontspannen als je hier het terrein oploopt, een heerlijk vakantiesfeertje. En dan ook nog eens gefundeerd op een idealistische visie op duurzaamheid. Mooie bediening en heerlijk eten, ja - je hoort het al- echt een toppertje!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Niet de eerste keer dat ik hier kwam, en niet voor niets! Opnieuw goed en creatief menu, fijne atmosfeer, lieve en no nonsens bediening. Een plek waar ik nog vele malen zal komen. Dus aanrader, ook als je er voor om moet rijden.
Bjørn B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Als je ten volste wil ervaren dat Amsterdam Noord hip en happenning is dan is dit de place to be. Een relaxe en ontspannende sfeer waar kinderen druk zitten te tekenen naast personen die een doordeweeks uitrusten van het weekend. Het eten is goed en de service is vriendelijk en easygoing. Het decor doet sterk denken aan plaatsen waar normaal alleen Floortje Dessing komt; vernieuwend en creatief.
Lex L.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Met de collega's een bosdag gehouden op De Ceuvel waarbij Café de Ceuvel onze lunch en borrel verzorgde. De service was echt super, Zoë was de perfecte huisvrouw. Ook haar collega's waren galant en gastvrij. Als lunch hadden we oa een om te smullen Welsh rarebit (een variant op de croque madame) en een romig knolselderijsoepje. Iedereen was het erover eens dat het heerlijk was. Bovendien schenken ze goede sterke koffie en lekkere zelfgemaakte frisdranken. Borrel aan het einde van de dag was ook lekker met huisgebakken brood en kruidenboter, falafel en paddenstoelenbitterballen. Eentje om te onthouden die Café de Ceuvel.
Lisettethooft .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Ik werd blij van de manier waarop de Floormanager Zoe van De Ceuvel mij te woord stond toen ik gestrest kwam vragen om een tafel voor een verjaarsfeestje - die we niet hadden gereserveerd. Het restaurant was tjokvol. Het probleem werd snel opgelost en ze was zo vriendelijk en hulpvaardig dat ik dacht: wow, ik was echt een mens voor haar, wat bijzonder om als lastige klant in een vol restaurant zo behandeld te worden. Super fijne plek in alle opzichten!