Meer informatie over restaurant Café de Ceuvel

Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Ronald.spaan .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Als verwend stel uit Laren gaan wij als het mogelijk is naar onze Ceuvel vrienden, zo veel vriendelijkheid en die heerlijke kroketten! een verademing en wij steunen de gedachten achter deze opzet.
Ronald en Annette
Eus1 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Van het decor moet je houden: de 'duurzaamheid' is wat ons betreft wel heel erg (te) ver doorgevoerd. De kroketten waren lekker, maar van het broodje met kaas/bechamel/gehakt hadden we meer verwacht: in ieder geval zichtbaar gehakt. Leidsepleinprijzen ... (te) duur voor wat je krijgt.
Versteeg- .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Ik schrijf niet vaak een recentie omdat ik complimenten dan wel opbouwende kritiek graag persoonlijk geef.
Voor de ceuvel maak ik graag een uitzondering.
Elke keer als ik hier kom eten, een kopje koffie nuttig of zelf alleen maar een glaasje water bestel, word ik positief verrast door de warme sfeer.
Het is duidelijk voelbaar hoe veel plezier alle medewerkers hier in hun werk hebben en hoeveel energie ze bereid zijn te geven voor de gasten.
Het eten is altijd meer dan goed en de koffie is van kwaliteit.
Hoewel het bedienend personeel soms bij drukte niet altijd alles onder controle heeft, zul je hier altijd met zorg behandeld worden.
Menijboer .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Alweer heerlijk gegeten bij De Ceuvel! Echt mijn favoriete plekje om in een relaxte sfeer , goed te kunnen eten.
De bediening was goed en vlot en vol goede tips over het eten en drinken.
Kortom: een echte aanrader!!
Miriammmm .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
wat een verademing tussen alle gebakken lucht tenten! Top eten, lieve mensen en een super plekje.
Zelfs onze mega carnivoor vond de vegakroketjes lekker, en dat wil wat zeggen...
Echt een plekje om vaker te bezoeken, en helemaal als het zonnetje schijnt (leuk terras).
Toedeloessie .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Vandaag toerist in eigen stad, heerlijk op het fietsje, die misselijke binnenstad ontvluchten. Op het terras van De Ceuvel waande ik mij in vakantie-land! Wat is dit leuk zeg! Eigenlijk ben ik best een vlees-eter, maar het aanbod voor de lunch was voortreffelijk, super vega kroketjes en een lekker 020 biertje erbij. Leuke lieve mensen in de bediening, zo heerlijk spontaan. Hier ga ik vaker heen!
Dankjulliewel!
Bi3 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Leuke plek om af te spreken met vrienden en te blijven hangen.
Als het druk is hoeft men geen kwaliteit te verwachten of culinaire hoogstandjes.
Het is wel gezellig vertoeven aan het water, waar je zintuigen geprikkeld worden door de artistieke en mooie omgeving.
Veel vegetarisch wat er op de kaart staat.
Kijk niet in de keuken als het druk is !

Emma T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Mijn lievelingsplek in Amsterdam. Ik kom hier sinds de opening bijna twee jaar geleden en het wordt alleen maar beter! De diners zijn verfijnd, maar als je zin hebt om te snacken heb je ook die heerlijke houtoven pizza's en vegetarische bitterballen - en als ik hier zit voel ik me bewust en gezond want ik weet dat alle ingrediënten die gebruikt worden goed zijn. De ginger-lemongrass limo is een must!
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Mijn 30ste verjaardag hier gevierd met een groep van +- 40 man, wat was het leuk! Super gastvrij ontvangen, lekkere hapjes, goede wijn en bovenal een heerlijke sfeer op het terras. Kortom een aanrader om te eten, drinken en genieten samen met je vrienden.
Josjedebruin .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Afgelopen vrijdag geluncht bij de Ceuvel. Met het heerlijke weer buiten gezeten. De vega kroketten zijn heerlijk en verfrissende vlierbessen limonade erbij.
Al met al een aanrader! (ook met minder mooi weer)
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Een broodje gegeten bij Ceuvel - nou - één sneetje brood met oudekaas en sla - ongewassen en wel. Natuurlijk is alles biologisch - maar duur en niet echt lekker. Lang in de rij staan voor een glasje prik en €6 voor één sneetje brood met beleg en gratis zand erbij? Dat moet beter.
Lili V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Wat een oase! Je voelt je meteen ontspannen als je hier het terrein oploopt, een heerlijk vakantiesfeertje. En dan ook nog eens gefundeerd op een idealistische visie op duurzaamheid. Mooie bediening en heerlijk eten, ja - je hoort het al- echt een toppertje!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Niet de eerste keer dat ik hier kwam, en niet voor niets! Opnieuw goed en creatief menu, fijne atmosfeer, lieve en no nonsens bediening. Een plek waar ik nog vele malen zal komen. Dus aanrader, ook als je er voor om moet rijden.
Bjørn B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Als je ten volste wil ervaren dat Amsterdam Noord hip en happenning is dan is dit de place to be. Een relaxe en ontspannende sfeer waar kinderen druk zitten te tekenen naast personen die een doordeweeks uitrusten van het weekend. Het eten is goed en de service is vriendelijk en easygoing. Het decor doet sterk denken aan plaatsen waar normaal alleen Floortje Dessing komt; vernieuwend en creatief.
Aalheks Z.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Met de collega's een bosdag gehouden op De Ceuvel waarbij Café de Ceuvel onze lunch en borrel verzorgde. De service was echt super, Zoë was de perfecte huisvrouw. Ook haar collega's waren galant en gastvrij. Als lunch hadden we oa een om te smullen Welsh rarebit (een variant op de croque madame) en een romig knolselderijsoepje. Iedereen was het erover eens dat het heerlijk was. Bovendien schenken ze goede sterke koffie en lekkere zelfgemaakte frisdranken. Borrel aan het einde van de dag was ook lekker met huisgebakken brood en kruidenboter, falafel en paddenstoelenbitterballen. Eentje om te onthouden die Café de Ceuvel.
Lisettethooft .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Ik werd blij van de manier waarop de Floormanager Zoe van De Ceuvel mij te woord stond toen ik gestrest kwam vragen om een tafel voor een verjaarsfeestje - die we niet hadden gereserveerd. Het restaurant was tjokvol. Het probleem werd snel opgelost en ze was zo vriendelijk en hulpvaardig dat ik dacht: wow, ik was echt een mens voor haar, wat bijzonder om als lastige klant in een vol restaurant zo behandeld te worden. Super fijne plek in alle opzichten!
Esmee J.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Een fantastische plek met een prachtige missie. Het eten is heerlijk, de bediening ongelooflijk vriendelijk en de sfeer die er hangt is onbetaalbaar. Verder hebben ze heerlijke natuurwijnen en amsterdamse speciaalbiertjes op de kaart staan. En je kan niet vertrekken zonder de bitterballen te proeven die zijn gemaakt van oesterzwammen die op koffiedik zijn gekweekt.
Wat vooral ook aan een aanrader is om even een rondje op het terrein te lopen, waar oude woonboten op het land zijn gezet en als kantoor dienen en waar planten de vervuilde grond reinigen. Ik ben hier meerdere malen geweest, en zowel in de zomer als winter wordt ik elke keer weer verrast door de vernieuwingen die deze plek zo bijzonder maakt. De Ceuvel, dat maakt mij blij!
JonahLink .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Fantastische avond gehad hier op mijn verjaardag! We kwamen eten met 15 man, ondanks dat we hadden gereserveerd voor 10 was dit geen probleem. Allemaal heerlijk genoten van de drie gangen waarbij we elke gang weer compleet (positief) verrast werden door de keuken. Daarna heerlijk genoten van verschillende lokale biertjes! We komen hier zeker terug!
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Onverwacht rijke en lekkere dinerkaart. Een groepje vrienden had me hier uitgenodigd en ik had lang gefietst door absoluut klereweer. Iedereen was nat en vroeg zich af waarom hier? De leuke avond die ontstond kwam mede door de sfeer en de klasse kokers in cafe de Ceuvel
Muriel V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Heerlijk relaxte plek, met veel tafels en zitjes in de zon als je buiten wilt zitten. Omgeven door oude woonboten als kunstenaars- en andere crea bea-plekken en met oude roeiboten als banken. Heel basic industrieel, er wordt nog doorlopend doorgeklust. Fijne sfeer en hele fijne drankjes!
Vriendelijke, relaxte bediening. En de hapjes zijn ook aan te raden.