cafe de Buren

Beckumerstraat 2 7548 BG Enschede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant cafe de Buren

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 21:00

Nilen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Lekker geluncht! Grote porties en goede kwaliteit. We kozen voor het Turkse brood van de grill met geitenkaas en een meergranen bol met Twentse hammetjes erop.
Het cafe heeft een fijn buitenterras en vriendelijke bediening.
Cmweijers1 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Wij hebben hier prima gegeten. Niet echt geschikt om af te vallen, maar je kunt natuurlijk ook wat laten staan (wel zonde, want het smaakt heerlijk). Kortom: een eetcafe waar je voor een leuke prijs prima kunt eten en drinken.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Inmiddels is het beheer van de Café de Buren al een poosje in andere handen en waait er aan totaal andere wind. Een nieuwe fris uitziende menu kaart, vriendelijke en attente bediening. De liefde voor het voeren van een goed café straalt er weer vanaf. Erg belangrijk voor een dergelijke gelegenheid in het centrum van een kleine plaats als Boekelo. Wij komen hier regelmatig. Voor zowel een zakelijke lunch, bespreking als met de kinderen. Voor de kinderen is er sinds kort extra leuk vermaak; trampoline, schommels en erg leuk; een ren met biggetjes en hangoor konijnen.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Op het terras begonnen met een mooi biertje. Adequate bediening, vriendelijk , warm en goed tempo. Was hier al enkele malen eerder; warme huiskamer met goede sfeer. Degelijke maaltijden, vers en krachtig bereid. Ondanks andere recensies een aanrader ook voor mensen waar je vrienden mee wilt blijven.
JandL .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Na een dag wandelen in de omgeving van Boekelo was het weer mooi genoeg om te gaan eten op het terras van "De Buren". De tomatensoep was goed. In visspies ontbraken de op de menukaart vermelde gamba's. Toen ik er naar vroeg werd beloofd om bij de kok te informeren. Maar het antwoord bleef helaas uit. Wel een minpuntje voor mijn beoordeling.
Edwin Taree V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
Goede locatie, maar daar heb je ook alles mee gezegd. Service was knudde. Eerste serveerster moesten we gaan halen, ze kon alleen drankjes opnemen en vergat daarna onze bestelling. Jongeman die daarna volgde was wat alerter, maar zag er onverzorgd uit. Eten was zeer matig. Erg flauw van smaak en weinig inventief. Als vegetarisch gerecht konden we een spies krijgen met saaie groenten met gesmolten kaas die meer op uitgekauwde kauwgom leek op een bed van pasta met een smakeloze roomsaus. Friet werd geserveerd zonder zout en lauw. Gelukkig is Hengelo vlakbij, alwaar ze betere restaurants hebben.
Bijnemans .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Als je op zoek bent naar een plek om op zondagavond een schnitzel met friet te eten, dan moet je bij de Buren zijn.
Wij waren 100E kwijt voor 4 volwassenen en 2 kinderen. Voor dat geld prima gegeten.
Jaap-99 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
we hebben er gegeten, het biefstuk was te gaar in plaats van medium, het personeel was heel erg jong, ik denk dat zulke jonge mensen dat daar werken niet genoeg ervaring hebben. het cafe was wel gezellig