Cafe de Brasserie Emmen

Meer informatie over restaurant Cafe de Brasserie Emmen

Jouw recensie over het restaurant Cafe de Brasserie Emmen

Poemy .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Hartelijke ontvangst. Er werd direct gekeken wat voor mij in el.rolstoel gemakkelijk was een plekje te zoeken. Stoelen werden aan de kant geschoven, tafels evt. verplaatst. Snel geholpen. Goede sfeer.
dancefreak1 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Leuk en groot terras; alleen jammer dat het personeel op t terras langs elkaar heen loopt, tafels vies en smerig en we moesten zelf vragen om een nat doekje ( werd ook niet gezien door personeel en was bij meerdere tafels zo, naderhand kwam personeel met natte theedoek ). We namen plaats en moesten niet lang wachten. Eten kwam redelijk snel en we hebben naast 2 drankjes ook 2 broodjes met warm vlees op, dit was netjes opgemaakt, en smaakte goed. tafels wel iets te klein om te eten,maar met flink inschikken ging dit redelijk Glazen en borden waren leeg en werd door meerdere medewerkers gezien,maar liepen gewoon door ( jammer dit ) Ook voor het betalen moesten we roepen naar medewerkers die weer langs elkaar heen liepen.
J F.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Prachtig gelegen in het centrum van Emmen, mooi groot terras dat helaas wordt gedomineerd door de rokers. Bij het nuttigen van een maaltijd is dat niet prettig. We bestelden hier de schnitzel met gebakken uien, champignons, spek en gegratineerd met kaas. (€ 17,00) was goed van smaak. Werd geserveerd met gebakken aardappels in de schil, mayonaise en kruidenboter. De rauwkost was echt rauw in het geheel niet aangemaakt, dat kan dus beter. Dronk daarbij een 1/2 liter Franziskaner wit van de tap (€ 5,70) perfect getapt. Reeds eerder op de dag had ik hier een espresso ( € 2,10) gedronken en die was absoluut ondermaats, de maalgraad waarschijnlijk te grof of de dosering klopt niet, te weinig koffie. Toch koffie is wel van een goed bekend staande Nederlandse brander, het komt mij voor dat een bijscholings cursus voor de barista een goede zaak zou zijn. Met mijn opmerking over de belabberde kwaliteit werd met een grimas gereageerd. Jammer dus. Er zijn dus wel een aantal aandachtspunten ter verbetering, maar gemakzucht overheerst.