Café de Biet

Nieuwe Haven 141 4301 DL Zierikzee Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Café de Biet

Fabiennepeters .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Perfecte sliptongetjes gegeten met uitzicht op het water. Nette en vriendelijke bediening, aanrader voor iedereen die zijn heeft in lekker eten in een ongedwongen sfeer.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Fantastische paardebiefstuk en sate's. Geweldige bediening. De ambiance op terras met uitzicht op de jachten steiger kan niet beter. Een aanrader.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
In de Biet aan een overheerlijke paardenbiefstuk gezeten, wat een heerlijk mals stukje vlees! Prima klaar gemaakt met fantastische frieten er naast. Leuke kaart, verrassende gerechten. De kaart wisselt regelmatig en er wordt ook genoeg buiten de kaart om geserveerd. Keuze uit zeer veel soorten bier, fijne locatie!
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Wat een gezellige zaak is het toch. Eerst een lekkere Westmalle dubbel van de tap en toen een enorme truckersbal, leuk geserveerd met steakmes er recht ingestoken en heerlijke gamba's, op aparte wijze geserveerd, met een lekker sausje en een crumble van serranoham, heel bijzonder. Leuke belangstellende bediening, meteen een bak water voor ons hondje en vragen waar we vandaan kwamen. Top, voor herhaling vatbaar!!
Nennis N.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Leuke zaak, vriendelijk en servicegericht personeel in een gezellige entourage! Kaart is beperkt maar wat er op staat is goed en verzorgd.
Hoffduin .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2014
Op een maandagavond plots in Zierikzee verzeild geraakt, wilde we wat eten bij het water. En zo kwamen we bij De Biet terecht omdat het terras in de laatste zonnestralen lag. We werden uiterst vriendelijk en correct geholpen door een jonge ober, zo prettig. De daghap was prima en de mosselen waren zalig, en bijzonder veel! Een volle pan, 3 sausjes en heerlijke frieten, lekker groot en romig met een knapperige buitenkant. Vlotte service, lekker eten en goedkoop op een mooi plekje in Zierikzee. Wij komen nog eens terug!
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Café De Biet in Zierikzee heeft pas sinds kort ook een kok in dienst en het is een goeie! Dit is een onwijs gezellig eetcafé, met een heel leuk (indien nodig overdekt) terras direct aan de haven. Op vrijdag- en zaterdagmiddag zit het - terecht - bomvol. Naast een enorm uitgebreide drankenkaart (met name veel bieren, maar ook wijn, pastis en aperol spritz, bravo!) is er een goede hapjeskaart met uitgebreide borrelplateaus ook, en dus een eetkaart. Heel betaalbaar, veel streekproducten, zoals zeekraal en kreeft, echt prima bereid en goede porties! Voor ons een aangename, onverwachte verrassing! De obers (Patrick!) en serveersters zijn heel erg vriendelijk en servicegericht; hun is niets te veel. Er wordt zelfs bij een vol terras een binnentafel naar buiten gesjouwd en niemand kijkt vervelend op als je met een rolstoel het terras op wilt. Aan dezelfde haven zou zogenaamd 'hét' restaurant van Zierikzee zitten, met navenante prijzen. De Biet is echt beter, zeker qua bediening, en vele malen goedkoper.