Café De Bieb

6,9
6,7
Jordi28 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Na een slechte ervaring op 22 augustus ben ik benaderd door Cafe de Bieb. Mijn vriendin en ik werden uitgenodigd om Cafe de Bieb een tweede kans te geven en mochten kosteloos komen eten. Wij waren positief verrast door dit gebaar.

Gisteravond hebben we met veel plezier lekker gegeten op het terras van Cafe de Bieb. De service was goed, het eten was lekker en er werd ter plekke nog excuses aangeboden n.a.v. ons vorige bezoek. Wij komen zeker nog een keer terug voor een drankje en een hapje. Bedankt!
Jasmijn M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Gezellig, open sfeer. Alles aanwezig: terras(je) voor de deur, groot terras op boot aan de kade, gezellige bar, hoekbank, eettafeltjes, hoge bartafels. Voor elke gelegenheid fijn dus! De ruimte binnen voelt soms wat te leeg/groot aan. Maar als je eenmal zit merk je hier weinig meer van. Personeel is altijd klantvriendelijk: niet overdreven, maar gewoon goed.
Jordi28 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Na aankomst op het zonnige terras, en twee biertjes met brood te hebben besteld kwam het drinken na een paar minuten. Nadat het brood er na een kwartier nog niet was vroegen mijn partner en ik of het er aan kwam. De reactie was dat het brood in de oven moest, en dat we nog even geduld moesten hebben. Toch zou de medewerker even voor ons gaan kijken. Hij kwam niet terug met een antwoord, maar een kwartier later kwam toch het brood. Later werden de glazen door de deze medewerker opgehaald, maar werd niet gevraagd of we nog iets wilde drinken. Dit kon gelukkig wel bij zijn collega nadat we hier om hebben gevraagd. Vervolgens wilde we binnen een hoofdgerecht eten, dus hebben we dit aangegeven bij een van de medewerkers. Eenmaal aan tafel werden we volledig genegeerd. Na twintig minuten konden we eindelijk iets bestellen. Een hamburger, en een vegaburger. De patat was koud, en niet goed gebakken. Het vet droop van de hamburgers. Kortom, de mini-salade was het hoogtepunt van het gerecht. Niemand heeft gevraagd of het smaakte en of we nog een nieuw drankje wilden. Toen we er letterlijk klaar mee waren zijn we maar gaan afrekenen. Het personeel was toen ook niet geïnteresseerd. De medewerker liep weg terwijl ik aan het afrekenen was. Nadat ik haar had geconfronteerd met onze ervaring kwam er een laf antwoord en geen verontschuldiging. Leuke tent voor een biertje, verder negeren. Helaas... Het had zo mooi kunnen zijn.