Cafe de Bayonne

31-702209451

Meer informatie over restaurant Cafe de Bayonne

Atse F.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Prima tent. Zo fijn dat je vlakbij het strand goed en betaalbaar kan eten vergeleken met de strandtenten. Ook een verademing dat je voor ca. 20 euro een prima fles wijn krijgt, gaat je niet lukken op het strand. Alleen een biertje -mahou- was zeer prijzig.
Heerlijk gegeten: manchego, pulpo, tortilla. Zat helemaal vol, bediening slechts met zn tweeen, maar ze deden het keurig.
Komen zeker terug.

Scheveningen .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Bijzonder vriendelijke bediening en in een leuke mediterraanse sfeer gegeten in dit knusse restaurant op Scheveningen. Je kunt kiezen uit verschillende bijzondere tapas met heerlijke wijn. Let op want het restaurant moet om 23:00 uur sluiten dus kom niet te laat.
Rodolph I.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Op Nieuwjaarsdag een borrel met tapas bij dit leuke restaurant. Van buiten lijkt het meer op een lunchroom maar eenmaal binnen was er een heerlijke borrelsfeer met een welkomsdrankje voor het nieuwe jaar. Gemengd plateau met tapas was heerlijk, goede hammen en inktvis is een top sausje. Bediening is ongedwongen en erg aardig.
Rianne H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Spontaan met 3 vrienden hapje gegeten bij Cafe de Bayonne na aanrading van vrienden. Eerst een bord met verschillende hapjes (sardientjes, manchego kaas, iberico ham etc.) gedeeld. en erna ieder een burger. Heel redelijk geprijsd! Heerlijk wijntje erbij gedronken (picpoul de pinet). We werden warm onthaald, service was zeer vriendelijk! Hier kom ik graag nog 's eten!
DianaVos .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Baskenland in scheveningen werd er omschreven, alhoewel mij dit sterk leek toch eens gaan kijken en proeven. Decor heeft er wel wat van weg maar is wel rommelig in mijn ogen voor een restaurant. De witte vis kwam niet overeen met de smaken die ik weleens geproefd heb in spanje helaas. Wijn was lekker en de service iets te makkelijk.
Nellie V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
het was heerlijk goede bediening het was echt gezellig het eten perfect
echt een aanrader bedankt voor alle goede zorgen.

wij komen graag nog een keer terug !!!
Wij wensen jullie verder heel veel succes .
vriendelijke groet ,

De Vrolijkjes.
Karel K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Bij Meneer chocola was ik altijd al te vinden. Nu ook een heerlijk diner adresje erbij! De kaart is verassend, en weer eens wat anders! De laatste twee keer de confit de canard en de zeebaars gegeten, allebei heerlijk! Gezellige meiden in de bediening en altijd een mooi passend wijntje bij de gerechten, aanrader!
Filip .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
De kwaliteit, sfeer en gemoedelijkheid die de eigenaren bij Meneer Chocola (naast Cafe de Bayonne) al hadden weten te realiseren hebben ze ook in het restaurant gedeelte weten neer te zetten. Verrassend goed eten voor een redelijke prijs! Een aanwinst voor de Keizerstraat op Scheveningen!
Michel G.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Heerlijk verrast door Le Bayonne! Op de vrijdagavond was het gezellig druk, maar niet te druk en al snel stond onze tafel klaar in het leuk ingerichte restaurant. We begonnen met een plank gemengde tapas, voornamelijk gekozen voor kaas en vlees en daarna nog fantastische mosselen (nog niet eerder zo lekker gegeten), een heerlijke tartiflette en inktvis. Niet te vergeten werd het eten begeleid door een mooie prijswinnende wijn, waarvan ik de naam helaas wel vergeten ben. Nagerecht een fantastisch chocoladetaartje, cheesecake en bizar lekkere bonbons. De aandacht voor de gasten en de passie voor lekker eten en wijn spat er vanaf bij Le Bayonne. Een goede reden om snel weer naar Scheveningen te gaan.
Madelievvv .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Ik vind deze zaak er wel zo leuk uitzien: Echt gaaf! Het eten is ook lekker en de bediening vriendelijk (allemaal jonge, vlotte meiden). Het kaasplateau vind ik een aanrader. De eigenaren weten hun wijnen ook wel uit te kiezen; erg smakelijk.
AdUsman .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Leuke kleine Tapas tent naast/onderdeel van Meneer Chocola. Goed bereidde tapas, redelijke prijs en leuke wijnen. Veel afwisseling door gerechten en wijnen naast de kaart. Leuke, vriendelijke en ontspannen bediening.