Cafe Corenmaet

• : Parkeerplaats

• Huisdieren welkom , Terras
Geek13 S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Gezellige locatie met een groot terras. We zaten hier met een gezelschap van 7 man en bestelde buiten ons diner om het binnen te eten. Ging allemaal goed, maar de service duurde erg lang!
Eten was lekker, maar te weinig. Ik liep met honger weg.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wederom, na een regenachtige zaterdag shoppen, weer eens binnen gestapt. Altijd erg druk maar we hadden geluk zo in de late namiddag. Meestal doen we een borrel maar al snel bleek dat alleen bittergarnituur iets te gek zou worden om de maag te vullen. Ofwel dochterlief een pannenkoek XXL en mijn vrouw respectievelijk Parelhoen en ondergetekende de gegrilde bavette (pulled pork). Ik ben persoonlijk niet zo van het wild maar echtgenote zat wederom te smullen. Mijn bavette viel uit elkaar bij het aanraken met bestek. Zo hoort het dus. De heerlijke BBQ saus erbij maakte het wel helemaal af. Iets meer salade en minder friet zou echter mijn voorkeur hebben maar dat is een kwestie van smaken verschillen. Goede bezetting van het personeel want zowel drankjes alsmede opdienen van gerechten duurt zelfs bij grote drukte niet lang. Prijzen zijn redelijk voor wat je krijgt gereserveerd. Entourage is gezellig en doet mij wat denken aan een ietwat modern café. Alles bij elkaar opgeteld gewoon weer goede afsluiting van de zaterdag en die extra uitgave na een dagje shoppen is het meer dan waard.
Smaakvolbreda .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Weer lekker gegeten bij de Corenmaet. Wij komen hier graag, dus wellicht dus wellicht wat bevooroordeeld, maar van het weekend weer heerlijk gegeten hier. Mijn tafelgenoot had de bavette en ik de vis salade. Beide gerechten zijn eerlijk (prijs is bescheiden dus je moet ook geen creaties verwachten die bij een sterrenrestaurant horen), prima qua hoeveelheid en prima op smaak. Ik had er dit keer geen frietjes maar patatas bravas bijbesteld. Ook die waren heerlijk! Prima maandwijntje erbij en wij hebben weer heerlijk gegeten en gezellig avondje gehad. Zeker een aanrader.
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Wij komen hier graag omdat je hier werkelijk alle kanten op kunt. Van een uitgebreide lunch tot allerlei tapas en natuurlijk het diner. Deze keer voor ons een lunch. Eenmaal de geitenkaas uit de oven en eenmaal burger op Maet. Heerlijke zachte geitenkaas en een grote hamburger met alles erop en eraan, gewoon zoals het hoort. Een prima bokbiertje van de tap en een glas chardonnay. Vooral het meisje van de bediening een groot compliment. Bleef heel rustig tijdens een drukke middag en was precies op de juiste momenten aanwezig. Daarbij nog de gezellige kerstversiering en dat alles bij elkaar maakt dat wij hier regelmatig blijven komen.
PeterSchippers .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Samen met een vriendin gegeten bij de Corenmaet, ik een burger en zij een heel goed gevulde salade. Niets op aan te merken. Een burger zoals en burger overal zou moeten zijn! Heerlijk mals en zeker geen diepvries vlees.
Het meisje wat ons bediende was heel vriendelijk en gaf ons leuke tips over wat we kunnen doen in Breda. Je kon echt zien dat ze lol heeft in haar werk. Wij aan zeker nog een keer terug om op een zonnige dag te genieten van het terras
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Een heerlijke maaltijdsalade gegeten door onze salade uit te breiden tot maaltijdsalade met frietjes voor 6 euro
Lekkeer glaasje huiswijn erbij prima gegeten en gezeten.
Happer89 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Een prima eetcafé om te lunchen, en een fijn groot terras. Ik had de tomatensoep, die was erg lekker en kruidig, met 3 stukjes brood. De hangop was ook erg lekker. Goede kwaliteit, ook zeker als je naar de prijs kijkt. De latte macchiato was niet perfect maar verder viel er weinig af te dingen. De geur van het vuilnis was jammer, maar dat zal wel verkeerde timing zijn geweest om hier te zitten. Bediening was vriendelijke en snel.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2015
Prima eetcafé op een leuke locatie. Ze hebben een goed terras waar je heerlijk van de zon kunt genieten. Het eten is prima. Ik had gekozen voor een maaltijdsalade die rijkelijk gevuld was. Leuk eetcafé om een keer tegen een gunstige prijs een hapje te eten.
Flurps .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Leuk eetcafé gelegen aan een gezellig pleintje nabij de OLV-kerk. Ruime menukaart met veel maaltijdsalades maar ook diverse andere gerechten. Daarnaast een menuutje waaruit ook gecombineerd kan worden met de vaste kaart. We aten knoflooksoep met scampi's en een kangoeroebiefstuk / maaltijdsalade en waren op tijd voor de aansluitende film. Leuke inrichting.
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Een recensie waardig omdat wij hier veelal op donderdag gaan eten. In tegenstelling tot andere 'centrum eetcafés' is hier het niveau een stuk beter. Verse producten, vegetarische keuzes en voor de borrel een scala aan tapa's. Gerechten worden altijd geserveerd met lekkere groentes. Salades zijn rijkelijk gevuld, tiptop. Service is constant (natuurlijk hier en daar puntje) en ambiance is gezellig, na het eten zou je prima nog kunnen blijven hangen voor een avond op stap.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Hele vriendelijke bediening en zomers een heerlijk terras. De saté is een echte aanrader en zo zijn de salades. Voor een gemakkelijke hap in een leuke atmosfeer, ga naar café corenmaet
Anmave .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2014
Hier gaan we regelmatig iets eten voorafgaand aan een bezoek aan de bioscoop. Het is een sfeervol café waar ook een hapje gegeten kan worden.
Wij kiezen hier bijna altijd voor een maaltijdsalade: voor circa 10-13 euro heb je een grote en goed gevulde salade, met stokbrood erbij.
Gewoon lekker en niet duur.
Daniel A.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Een cafe met een dinerkaart; als je dat verwacht, zit je goed. Het was nog rustig vroeg op de avond, dus was de bediening sneller dan ik en mijn partner met bestellen. We kregen keurig de tijd en kozen voor de pindasoep + varkenshaas met brie en een combinatie van tonijn carpaccio en boeuf bourguignon. Prima soep met gebalanceerde smaak. Geen overheersende pinda en zeker niet te romig zodat je direct vol zou zitten. De carpaccio was dik in orde, maar voor een betere smaak had ik even moeten wachten met eten, want de vis was eigenlijk nog te koud. Helaas, de theatervoorstelling wachtte op ons...
Brie en varkenshaas leken niet veel toe te voegen, maar smaakte goed. De bosvruchtencompote had was royaler gemogen, maar ik vermoed dat we die bij vragen vast ook wel hadden gekregen. De bourguignon was matig, de smaak was eenzijdig en de boeuf was zwak van smaak en zat tegen het taaie aan. De rode huiswijn bij het hoofdgerecht viel geheel weg, jammer.
Al met al prima voor een snelle hap zonder te hogen verwachtingen. Het terras in de zon is overigens een aanrader, de witbiertjes met een bitterbal zijn hier op voor je het weet!
L.gouda .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2013
Hier gegeten op het terras. Het eten was goed, het vlees was lekker mals en de maaltijdsalades zijn goede grote salades met voldoende ingredienten. Alleen erg jammer dat er bijbetaald moet worden voor een bakje friet. De service was erg sloom. Als de drankjes op waren moesten we een aantal keer zelf iemand wenken voor een nieuw drankje.
Smaakvolbreda .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Gezellig eetcafe op leuke plek in Breda. De maaltijdsalades zijn heerlijk en goed vers,met mooie sla. Maar ook de andere maaltijden zoals het lamsstoofpotje is heerlijk. Mag alleen wel wat groente in of bij. Verder 1 kritiekpuntje: de witte huiswijn is echt niet lekker, maar wel heel duur. Jammer. Verder prima eten voor goede prijs en dit eetcafe is dan ook zeker een aanrader.
PeterBeter .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2012
Zomer op het terras, waar ik leek aanbeland in een slechte Las Vegas versie met al die herrie om me heen. Blijkbaar verstopte het personeel zich ook hiervoor, want zelfs na het binnenlopen en wenken zagen ze me nog niet. En dan het eten, tsja. Met het stukje vlees ging het nog, maar de salade was een en al droevenis. Paste zich aan de ambiance aan klaarblijkelijk. Wie weet in de winter beter zonder al dat grut om je heen.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Weer lekker gegeten in dit sfeervolle eetcafé. Dit keer wat uitgezocht van de wildkaart, het vleestrio van o.a. hertenbiefstuk en haas smaakte erg goed. Altijd vriendelijke en snelle bediening. Helaas kun je niet vooraf reserveren.
Suzufi .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
We hebben hier een heerlijke maaltijdsalade gegeten. Alles vers, lekkere dressing, vers gebakken brood erbij. Meer dan voldoende om een maal mee te doen, goede prijs/kwaliteit verhouding.