Café Colette

Oude Groenmarkt 22 2011 HL Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Café Colette

Aan de Oude Groenmarkt in Haarlem, knipoogt een Franse dame naar hongerige en dorstige voorbijgangers. Het is Café Colette, een brasserie die een sjieke, klassieke uitstraling en een ongedwongen sfeer perfect weet te combineren. Op de kaart mooi bereide klassiekers, sappig en mals zoals het moet. Op zaterdag en zondag val je hier tijdens Happy Oyster Hour met je neus in een verfijnde delicatesse, wat wil je nog meer? Natuurlijk, ook voor goede wijn moet je hier zijn. De professionele bediening adviseert je graag.

Halve fles mineraalwater

• Amex , MasterCard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Café Colette

Vera J.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten!
David V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Fijne sfeer, leuke inrichting, attend personeel en lekker eten. Altijd weer fijn om bij Colette te eten.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten echte Franse keuken oa rilette, uiensoep, canard en mosselen en zeer leuke en goede bediening. Echte aanrader.
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Kom hoer regelmatig en het is altijd druk en dat is omdat het ook altijd goed is
Marjolein O.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Lekker eten in een gezellig, levendig restaurant. Service is erg klantvriendelijk; mijn kinderen mochten van de kok zelfs hun dessert zelf maken wat een feestje was. Een aanrader!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Goed eten voor een goede prijs en vriendelijk personeel........aanrader
Don G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijk wild menu gegeten. Mosselen en steak tartaar kunnen nog beter. Prima wijnen en sfeervol eten. Bij drukte blijft service een uitdaging. Verder prima tent om te eten.
Gertie E.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk gegeten, de carpaccio van hert was top! Ook de mosselen met Pernod een aanrader! de bediening attent en de sfeer erg gezellig!
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Doordat er nauwelijks geluiddemping is ( alles hout en steen), het restaurant drukbezocht en de muziek echt hard staat, is het erg moeilijk elkaar te verstaan. De muziek is onnodig, iedereen praat immers en heel storend.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij hebben hier gegeten met familie met 'tiener' kinderen. Heerlijk gegeten, lekkere gerechten, de service was goed, alleen het was wel gehorig (zaterdagavond in Haarlem) en het duurde allemaal lang genoeg.
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Klassieke bistro. Lekker eten, vriendelijke en attente bediening en het was er erg gezellig! In de zomer hebben ze ook een lekker terras! Niets op aan te merken!
Sanne T.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Mooi restaurant met een goede sfeer! Het eten was lekker, en vooral de bediening was heel fijn. Ik kom hier zeker terug!
Hester K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
De hele tafel heeft heerlijk gegeten alleen miste we allemaal wel wat groentes bij het hoofdgerecht. Hele attente, vriendelijke bediening! Ik kom zéker terug.
fred K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
De tafels te dicht op elkaar, mensen van de andere tafel moeten opstaan om ons door te laten.
Jolijn V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heel lekker eten en lekkere wijn maar de bediening is een rommel. Lege glazen op tafel, drank duurt te lang, gerechten komen niet tegelijk. Jammer dat dit bij de tafels om ons heen ook zo was. Wellicht de volgende keer beter...
irene77 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Absoluut geen aanrader. Te lang op alles moeten wachten. Wijn teruggestuurd, werd pas geserveerd nadat alles op was. Geen bestek, en ook daar lang op wachten, terwijl het eten koud werd. Eend met sinaasappel en witlof, maar geen sinaasappel en witlof te bekennen. Koffie met een voetenbadje. Personeel drukker bezig met bekenden dan met de klanten. Zeer slecht, helaas.
Angela L.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Wederom goed gegeten. Het personeel is ontspannen maar ook snel en oplettend. Fijne ruimte waarin je het druk kan zijn zonder dat je last hebt van andere gasten.
Arnoudd M.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Wat een fijne plek. Jaar geleden nog geweest, en ze wist feilloos wie wij waren.
Aangepast voorafje, buiten de kaart om dozijn verse oesters.
Prima wijnen, fijne slakken en de lamsrack was heerlijk sappig. Goed kaasplankje toe
En dan de scropinno, wat een zaligheid. Wordt gemaakt in het andere restaurant (pizza/bar) om de hoek.

Prettig terras, mensen doen daar niet moeilijk zolang t gewoon gezellig is.
Groetjes
Inez H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Altijd goed; vriendelijke bediening, lekker eten, leuke sfeer!
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Met z'n 3-en heerlijk gegeten bij Cafe Colette. Het was wel erg rumoerig, maar we zaten fijn links om de hoek bij het raam dus konden elkaar toch verstaan. Hoewel het in het begin even duurde voor onze drankjes kwamen en de bestelling werd opgenomen ging het daarna vlot. Prettige bediening. Lekker piepkuiken, kleine frietjes (niet te veel) en onze zoon een prima hamburger. We komen vast nog een keer terug!