Café Cinq

Parade 5 5211 KL Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Café Cinq

Een uniek restaurant met unieke verlichting

Op een unieke locatie aan de Bossche Parade is dit dé plek om even bij te komen na de steile trappen van de Sint Jan of een middagje winkelen in de gezellige binnenstad. Maak kennis met het stijlvolle en strakke interieur, waarin de LED-verlichting steeds weer zorgt voor verrassende kleureffecten. In dit restaurant gaan ontspanning, plezier en culinaire klasse hand in hand. Bij Café Cinq zul je je niet snel vervelen.

Meer informatie over restaurant Café Cinq

• Kom je met de auto?
    Vanuit Amsterdam/Utrecht A2 richting Eindhoven/Maastricht Afrit 22 (St.Michielsgestel/Schijndel) Einde afrit (verkeerslichten) rechtsaf Bij verkeerslichten linksaf (bij Shell-station) Bij 2e set verkeerslichten (kruising Zuidwal/Hekellaan) rechtdoor

Lunch:
Dagelijks van 11.00 - 16:00

Diner:
Zondag tot en met woensdag van 17:00 - 20:00
Donderdag tot en met zaterdag van 17.00 - 20.30

Wijnglas .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
We hebben hier een afzakkertje gehaald. Op aanraden de remy ginger en gin tonic besteld, erg lekker! Op het laatste moment gelukkig ook nog een antipasto misto kunnen bestellen. Heerlijk om nog tot laat lekker op het terras aan de maas te kunnen genieten.
Cindytielman68 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Het eten was goed verrassend en lekker. Hadden een zalmmootje die iets gaarder had gemogen. De bediening was erg vriendelijk en vlot.
Gezellige ambiance om lekker te eten en bij te praten.
Veenendaaljoost .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Goede en vriendelijke service, erg lekker gegeten. Sfeer was goed, al mochten de spots ook wel iets meer worden gedimd...
Josien D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Met de AH-zegelkaart gegeten. Het was heel lekker. Vooral de cheesecake met frambozenijs als dessert was heerlijk. Vriendelijke bediening; het was een gezellig etentje!
Foodauditor .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
We werden vriendelijk ontvangen echter omdat het AH-actiebonnen betrof hadden we slechts keuze uit 2 menu's. Uit eerdere recensies bleek ook al dat Cinq op verschillende websites adverteert met 3 gangen voor € 19.50. Bij ons was hier geen sprake van!!! Wij betaalden bijna
€ 30.- voor 3 zeer magere gangen in een eetcafé en dat is véél te duur. We reclameerden over de hoogte van de rekening echter het personeel zwichtte niet voor ons argument. Vandaag ga ook ik maar eens contact opnemen waarom men dit magere menu niet aanbiedt voor de €19,50 zoals overal staat vermeld op internet. Men leert weinig bij van recensies!!
I.kleefstra .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Het was gezellig en lekker eten, aardig personeel. Hebben nog een extra mandje patat genomen omdat deze zo lekker was. prima adres.
Onsiels .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Prima gegeten, leuke bediening. Garnalenkroketjes waren de topper. Brownies beetje droog. Hinderlijk was de vaste klant achter ons aan de bar die grof in de mond was, ladderzat en hard praatte (vond alles nogal k*t, geloof ik). Dat was jammer.
Danique Z.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Heerlijk gegeten bij Cinq. We komen hier vaker maar vandaag met de bonnen van AH. De keuze viel ons een beetje tegen omdat we steeds maar uit 2 gerechten konden kiezen maar wat was het heerlijk! Ik had nooit voor varkenshaas gekozen maar het smaakte erg goed. Service ook top! Er waren nog wat Bossche bollen over dus die werden ons in combinatie met het toetje aangeboden. Heerlijk gegeten.
Mirjamreijs .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Leuke sfeer in het eetcafé en heerlijk gegeten. Bediening was heel goed en snel. Prijs / kwaliteit verhouding helemaal prima. Zeker een aanrader!
E.van.oostende .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Het personeel wist niets over de korting. De manager wist niet dat er een prijs op hun site stond van 19,50 Euro. Wij hebben op de smartphone dit laten zien. Uiteindelijk wilde hij de rekening iets aanpassen.
Dus voor de volgende klanten let op en vraag van te voren wat het inhoud.!!!
Jolandabc .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
We hebben hier met 6 personen gegeten via de AH actie. Je kon kiezen uit 2 voor, hoofd en nagerechten (vlees of vis). Wij namen de carpacio, erg goed, en de varkenshaas, ook lekker mals. Bij de nagerechten kon je kiezen uit chocolade brownie met chocolade ijs, of cheesecake met frambozenijs. Beiden waren erg lekker. Al met al een heerlijk menu! En inclusief 2 drankjes waren we nog geen €20,- pp kwijt, met dank aan AH.
Arthur K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Je merkt dat het eigenlijk geen restaurant is maar een café waar je ook kunt eten. De bediening is prima en het eten is goed maar niet overdadig. Weinig keuze aan wijnen versterkt het idee dat het niet de pretentie heeft een restaurant te zijn.
Smaarse69 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Op een woensdagavond bij Cinq gegeten, dus het was niet druk!
We werden vriendelijk ontvangen en daar we met de AH-actiebonnen hadden we slechts keuze uit 2 menu's. De carpaccio was een beetje vreemd van kleur, maar dat kan ook door de neon- verlichting komen. Ik heb zeker lekkkere carpaccio's gehad! Hoofdgerecht vis was beetje flauw van smaak, de varkenshaas werd wel lekker gevonden, patatten waren super, de geserveerde rauwkost klein van omvang en te veel dressing naar mijn smaak! Nagerecht brownie, bol chocolade-ijs met slagroom, super standaard en ook niet hemels!
Stokbroodje vooraf werd aangeboden en ik ben gewend dat het dan on the house is, maar niet bij Cinq, maar dat zal vast komen doordat we op AH-bon kwamen eten! Bediening was superaardig en vond het niet erg om het menu een paar keer te herhalen voor ons! Het is gezellig, sfeervol zitten!
S.A. P.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Het eten was prima, het was een AH-menu, dus geen keuze. De prijs werd pas achteraf bij de rekening duidelijk. Dat viel tegen.
Uppersettir .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Hi, wij waren met z' n vieren en hadden alle opties die er waren.....allemaal blij met onze keuze. De studente was erg attend en ging meteen over in het Engels want ik was de enige nederlandse....het was een hele fijne avond. Bedankt en tot ziens, Louise Budge-van Rhijn
Schelle .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
We werden aller vriendelijkst ontvangen. Kregen waarom we gevraagd hadden!! (Ronde tafel).
Keuze was niet reuze, zoals bij velen Iens restaurants, varkenshaas!!!
Maar wat we kregen was Super lekker. Op het bord zag het er goed uit, en smaakte overheerlijk. Bij bestelling van frietjes werd Niet in rekening gebracht. Toetje ook geweldig lekker. Ik zeg TOP!!! En het bedrag viel echt mee,dat is nog eens leuk uit eten gaan!!
Ik zeg hier kwamen wij al......en komen ook zeker te weten weer terug.
Ko G.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Het menu was samengesteld in voor- hoofd- en nagerecht die qua prijs appart werden aangeslagen. Daardoor kwam de prijs voor één menu op €40,-- terecht. Deze prijs vindt ik erg hoog voor een menu in een eetcafé.
Jammer! Verder was het eten smakelijk, een vriendelijke bediening en een mooi café, gelegen op een mooie locatie. (Lommerrijke omgeving aan het plein bij de St Jan in Den Bosch.
Trini .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Eten heerlijk en vers gemaakt, ook sla echt vers. In eerste instantie iets matige porties maar er werd gevraagd of we voldoende hadden of meer wilden. ( Dit zonder extra kosten. ) Bediening uitstekend en vriendelijk. Wij zaten buiten dus hebben decor niet gezien. Gezellig terras, jammer dat de tafelbladen betere tijden gezien hebben. Prijs kwaliteit goed, we zullen terug gaan.
Frankentius .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Mooi gezeten, lekker eten (behalve de dressing). Iets te duur dat wel.,...
Caro.theunissen .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Supergoede carpaccio, lekkere vissoorten en een heerlijk toetje vol chocolade. Bediening was zeer vriendelijk, vroegen steeds of we al klaar waren voor de volgende gang of nog even wilden wachten. Erg lekker en leuk.