Café Centraal Museum

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Café Centraal Museum

Fons V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Ik gebruikte de lunch met een zakenrelatie in het café van het Centraal Museum in Utrecht waar je terecht kunt, zonder het museum in te gaan. De lokatie is op zich mooi, maar binnen is het - met veel spelende en huilende kinderen - erg rumoerig. De lunchgerechten, belegde broodjes zouden iets luxer mogen. De bediening was goed: de drankjes werden meteen gebracht. Het duurde lang voordat de broodjes kwamen. Prima plek om iets te drinken met kleine kinderen. Niet voor een zakelijke afspraak. Mijn fout.
mamamaartje .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Na ons bezoek aan het Nijntje museum besloten we hier te lunchen. Dat was een goed idee, de kinderen konden in de ommuurde tuin heerlijk spelen en wij zaten lekker op het terras. De Nijntje pannenkoeken vielen in de smaak, maar voor mijn 5 jarige dochter aan de kleine kant. De broodjes geitenkaas waren lekker en de bediening vriendelijk. Een aanrader.
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
We hadden voor een rondleiding door het Centraal Museum gereserveerd en aangegeven dat we in het Café vooraf wat wilden gebruiken. Dat werd doorgegeven, werd ons bevestigd. Toen we (met 15 m/v) verschenen sloeg echter de paniek toe bij het personeel: ze wisten van niks.
Ik zou zeggen: doe niet moeilijk en ga 15 koffie maken - de rest van het café was leeg. Val daar de klant niet mee lastig! Uiteindelijk kwam die koffie en de gebakjes er. Jammer dat van sommigen de koffie bepaald niet meer heet was.
Het gebak was gewoon lekker. Niks mis mee.
En ze liggen hier natuurlijk schitterend, met uitzicht op de gebouwen van het museum eromheen. Onhandig dat je buitenom moet om de ingang van het museum te bereiken (maar dat gaat waarschijnlijk nog veranderen.)