Café Caron

Meer informatie over restaurant Café Caron

Jouw recensie over het restaurant Café Caron

Marita V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Beperkte kaart met relatief goedkope ingrediënten. Ons voorgerecht was prima - eendenei met truffel en gebakken little gem. Mijn hoofdgerecht - epoisses kroketten - ook. Maar van tafelgenoot was de sucade taai en gewoon niet lekker. Jammer want we hebben een keer eerder wel goed gegeten!
Hannie H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Goed advies voorgerecht. Combinatie bietensalade en chaccuterie. Huiswijn:gevraagd naar specifieke smaakbeleving.Keuze uit 6hoofdgerechten, echt Frans. Wij gingen voor de kaascroquetten met een salade van prei, spruitjes()verrukkelijk mag iets minder hard envijgen compote. Een super aardige bediening tot we vertrokken. Verder ook goed oplettend personeel
Daphne P.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Heerlijke eerlijke Franse keuken. Mooie wijnen ook per glas te bestellen. Gastheer zeer vriendelijk en goed personeel. Echt een aanwinst voor de pijp.
Anke D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Voorgerechten van gezelschap: Zeeuwse platte oesters (super), 2 x coquille (zeer goed), biet (heerlijk vegetarisch).
Hoofdgerechten: 2 x Vis (heerlijk), Vlees (zeer goed), aspergeschotel (super, vegetarisch)
Nagerechten: citroenijs (goed), chocolademousse (super). Ter afsluiting een espresso met een zoetigheidje.
Uitgebreide wijnkaart, die best prijzig is, maar voor kwaliteit betaal je. Gelukkig zijn de huiswijnen prima betaalbaar en schenkt men ook 'gewoon' water. Als we dan toch een kritische kanttekening moeten maken: de toiletruimten zijn niet optimaal. Doet verder niets af aan het eetplezier: een aanrader!!
Jonvaneerd .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wát een klein cadeautje daar in de Pijp. Fantastisch eten, gezellige sfeer, Franse kwaliteit en gastvrijheid. Beetje prijzig, maar erg leuke tent. De bouillabaisse met kreeft is verrukkelijk!
Linde V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
In tijden niet zo lekker gegeten en goed bediend. Wauw! Heerlijke gerechten, goeie wijnen en uitstekende service. De boudin noir is echt een aanrader en ook de bisque is erg lekker.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wij liepen hier binnen op een vrijdagavond om 21uur zonder reservering. Na 30min wachten met een biertje konden we aan tafel in de serre. Erg sfeervol plekje! Bediening was attent en vriendelijk, al duurde het even voor ze onze bestelling kwamen opnemen.
Mijn vriend had vooraf de konijn kroketten, die waren verrukkelijk! Als hoofdgerecht had ik het lamsvlees, deze was lekker mals. Allebei bijpassend wijntje erbij, dit was zeker genieten! Dessert hebben we overgeslagen, want alles was toch wel aan de prijzige kant. Een voorgerecht, 2x hoofdgerecht, 2 bier, 3 wijn en een fles water later, rekende we 90euro af.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Goed gegeten , helaas slechte bediening. Duurde veel te lang voor de gerechten doorkwamen. Dat is op zich niet heel ernstig maar de bediening had dat volstrekt niet in de gaten. Jammer had er hogere verwachtingen van. Zijn blijkbaar te populair. Meneer Caron mag de lat wel wat hoger leggen wat mij betreft. Positief punt is dat de kwaliteit van de gerechten goed was.
Geert-Jan G.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Aan Alain zal het waarschijnlijk niet liggen maar wij waren toch licht teleurgesteld na ons etentje. De ontvangst was prima en de bediening ook daar lag het niet aan je voelt je welkom! Maar de gerechten waren een teleurstelling.
Mijn eenden ei was goed maar niet verrassend. De zeevruchten salade van mijn vrouw in essentie goed maar met teveel saus op het bord. Bij de hoofdgerechten was het kleine kippetje niet helemaal gaar, dat kan niet met kip.
Kregen een ander kippetje maar toen had ik mijn bavette al op die wel goed was. Hier is dus enige finetuning geboden. De gerechten spannender en de logistiek op orde want zo is je avond toch niet wat het had moeten zijn. Nu blijf je achter met een "kater" en € 150,-- lichter. Kom op Alain je kunt het!!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
De restaurants die vroeger op dit adres gevestigd waren hebben me nooit tot een bezoek kunnen verleiden maar na een grondige verbouwing ziet Café Caron er nu fantastisch uit en is het vooral de serre die dit pand een geheel eigen sfeer geeft. Een restaurant met een Franse keuken café noemen begrijp ik niet: misschien gaat het om de alliteratie of duidt het op bescheidenheid. Dat is echter nergens voor nodig want de service is goed en vlot en de gerechten uitstekend. De konijnenvleeskroketten op een bedje van yoghurt met fenegriek en plakjes rauwe champignon was lekker en bijzonder. Het hoofdgerecht van bavette met groenepepersaus, sjalot en haricots verts was minder bijzonder maar niet minder lekker. De brie de meaux met brood en salade na viel enigszins tegen. Al met al heb ik goed gegeten al zijn de prijzen van de gerechten en de dranken aan de hoge kant.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Leuke Franse sfeer in de Pijp. Ik koos vooraf het Eenden -ei. Kon er qua smaak en uiterlijk geen verschil met een normaal kippen-ei aan ontdekken. De vriendelijke serveerster meldde ons dat de bavette met tomatensaus werd geserveerd. Ze bleek de antiboise van de dorade te bedoelen. Ze haalde de boel door elkaar. Ik kreeg ook een bevestigend antwoord toen ik vroeg of de dorade een hele vis-portie was. Ik was dan ook teleurgesteld toen er 1 flieetje vis als hoofdgerecht kwam.Bij de koffie moesten we nog om suiker vragen. Verder geen klachten hoor. Het eten was lekker en we zullen zeker nog weer terug komen.
th.lindeman .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Al eens eerder gegeten in dit restaurant. Dat was uitstekend bevallen. Nu enkele maaden later merkten wij een duidelijke verandering. De bediening is nog steeds vriendelijk en op een plezierige wijze aanwezig. De gekozen wijn erg lekker en op de juiste temperatuur geserveerd. Vooraf een zeevruchtencocktail, die te gepeperd en met teveel saus werd geserveerd en een voorgerecht met makreel, goed maar daar is dan ook alles mee gezegd, als hoofdgerecht 2x dorade met heel veel parelgort. Vooral het stukje dorade aan de kleine kant .
De prijs/kwaliteit verhouding was een beetje zoek naar ons idee. Misschien hadden we het niet zo goed getroffen.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Vrijdag avond, niet gereserveerd. Wel een plekje aan de bar, hier eerst een glas Billecart met een zeeuwse platte, top!
Vervolgens op aanraden van Alain beide de canner kreeft besteld (alleen 2 maanden te bestellen per jaar). Vooraf de makreel en zeevruchten salade. Ondertussen een tafeltje in de serre. buiten was alles vol, binnen ook goed bezet en gewoon heerlijk en ontspannen gegeten. Bediening heeft het naar zijn zin, helpt je goed en absoluut super prijs/kwaliteits verhouding.
Marian M.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Geweldig gegeten. Bediening is een geoliede machine, zeer professioneel. Eten van hoog niveau. Ik kom zeker weten terug!
Kees G.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Het concept en idee is geweldig, het eten was dramatisch slecht. Het kan zijn dat de kok zijn dag niet heeft, maar blijkbaar geloofd het publiek van Café Caron alles wat ze geserveerd krijgen. Veel gerechten waren niet op smaak, of gewoon niet goed klaargemaakt.
linda2512 S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Dit is bijna perfect, het eten, de sfeer, de bediening, alleen de stoelen kunnen beter! Sinds de opening (slechts een paar maanden) is dit restaurant stampvol. En dat is niet zo gek want zelfs verwende eters zoals wij worden hier echt blij van. Waar zal ik beginnen? Flessen kraanwater worden steeds op tijd aangevuld, de kaart is klein, maar we vonden het toch best moeilijk kiezen omdat veel van wat er op stond ons aansprak. We krijgen groente! (nog steeds voelen weinig koks de behoefte daarmee te werken). De bediening is vriendelijk maar niet opdringerig. En wat ons aangenaam verraste is dat er ook Italiaanse wijnen op de wijnkaart van deze Franse plek staan. We eten vooraf lichtgerookte bietjes met wat bietensla, geraspte kaas en een mayonaisedressing. Als hoofdgerecht smullen 2 tafelgenoten van een heerlijke lamsschenkel. Ik heb een perfect gebakken stukje schelvis met een mooi knapperig huidje en een fijne typisch Franse saus. Als toetje ijskoude stukjes bloedsinaasappel met wittechocoladeijs en wat crumble. Perfecte combinatie. Er heerst een ons-kent-ons-sfeertje in Café Caron, maar dat stoorde ons niet omdat Alain ook ons al snel het gevoel gaf dat we erg welkom waren. Hij heeft zijn culinaire voetsporen al achtergelaten, maar zijn zonen gaan dat zeker ook doen. We komen heel graag terug!
Tatjana V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
We hebben uitmuntend gegeten bij Café Caron. Voor-,hoofd- en nagerecht, alles geweldig vers en op smaak. De schelvis was perfect gebakken, wijn ook voortreffelijk. De sfeer in het restaurant is casual en de bediening alert en uiterst vriendelijk. We komen terug! Tatjana
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Gister een heerlijke avond gehad bij Café Caron. Het eten was uit de kunst; vooraf een rijk gevulde zeevruchten cocktail en lekkere salade met bietjes, daarna allebei de schelvis met een voortreffelijk sausje en toe samen een karamel appel gedeeld. Leuke Franse sfeer midden in de Pijp! Toch nog een paar kleine puntjes: we hadden het lekkerder gevonden brood met boter voorafgaand aan het serveren van het voorgerecht te krijgen en de thee pas na het dessert. De bediening ging ook wat knullig om met het aanraden van de wijn. Verder zeker een aanrader!
Melle T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Ik sluit me helemaal aan bij onderstaande recensies: mooie open keuken, topsfeer, kundige en amicale bediening en heerlijke bakkeljauw, slakken, longhaas, wang van wildzwijn en dessert van peer. Goed wijnadvies bovendien. Dank voor een mooie maandagavond!
Rolf V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Pure Franse keuken in een prettige ambiance. Heerlijk gegeten met goede wijnen en gastvrij personeel. Zoals het hoort en zonder pretenties