Café Carbon

Donna D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
claire S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Op zondag avond konden wij met ze twee aanschuiven op het terras. We kwamen hier eigenlijk voor de spare-ribs, omdat deze volgens de website van super kwaliteit zouden zijn. Gelukkig konden wij deze proeven van onze buren en hadden zo kunnen voorkomen dat we deze zelf hadden bestelt . De ribben waren veel te droog en te zout, super zonde van zo een mooi stuk vlees. Wij besloten dan ook te gaan voor de cote de boeuf, na dit te hebben besteld met koolsla en friet hadden wij veel zin in onze maaltijd. Helaas bij aankomst was het vlees rare in plaats van medium, het vlees was zelfs nog koud vanbinnen. Om de bbq saus en water moest nog meermaal gevraagd worden maar kwam uiteindelijk wel. De koolsla is na meermaal vragen nooit gekomen. Het was leuk geweest als het bedienend personeel iets meer interesse had getoond in haar gasten zoals gebruikelijk, maar behalve een"Ohja ik ben bij jullie tafel veel vergeten" kon er niet veel van af..
Kevin Z.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Gegeten bij Carbon Zuid en hier positief verrast. Eten van hoge kwaliteit. Goede carpaccio met pappadum, wat een erg goede combinatie is en een prima ossenhaas biefstuk. Een goede vervanger bij trek in biefstuk voor Loetje! Bediening vriendelijk en attent, geen moment zonder drinken.
Ties R.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Ik heb er al een aantal keer gegeten en het eten is erg lekker al is het wel wat zout. Met name na het eten heb je wel de hele avond dorst. Alle vleesgerechten zijn een prima keuze en vooraf is de ceasar salad een echte aanrader in combinatie met het heerlijke brood. De drukte wel lawaaiig.
M S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Op een zondag avond heerlijk gegeten met partner, het is wel een echte cafe dus niet om heel lang en romantisch maar wel goed eten!

Vooraf een uitgebreid plankje met oesters, chorizo en steak tartaar..
Hoofd was heerlijke malse spareribs en een lamsrack, gecombineerd met coleslaw en gepofte aardappel!

Wij hebben zeker goed gegeten en komen weer snel terug, een aanrader voor iedereen die vlees wil!
Annet J.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Laatste paar keer naar de nieuwe Carbon geweest (Carbon Zuid). Ook een prachtige tent, ook met dezelfde leuke sfeer. Maar deze iets kleinere is toch wel echt heel gezellig hoor. Supersterke bediening en over het eten kan ik alleen maar zeggen.. verrukkelijk. Die speciale grill en speciale manier van grillen maakt een wereld van verschil met elk ander restaurant waar ik ooit was. Ik blijf fan!
daphie .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Een gezellig eetcafé met veel te harde muziek, ik moest schreeuwen naar mijn tafel genoten en we zaten op plakkerige bankjes.
Het vlees en de gamba's waren heerlijk, zeer goed gegrild maar het wordt helemaal kaal geserveerd. Alle bijgerechten moeten apart worden betaald, het was allemaal goed van smaak. Uiteindelijk 4 hoofdgerechten (vlees en 3 gamba's)met 3 bijgerechten, drie toetjes en 8 drankjes €160 vind ik aan de forse kant.
david1975s .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Eerst binnen aangeschoven maar was veel te warm. Vriendelijk bediening heeft ons toen snel aan een biertafel buiten geplaatst. Als voorgerecht een bittergarnituur zoals overal verkrijgbaar.
Het hoofdgerecht bestond uit meerdere Rack of Ribs en twee keer grote ossenhaas met chimichurri. Beide waren echt overheerlijk en wij hebben uiteindelijk nog twee extra porties Ribs besteld. Frites, cole slaw en maiskolf waren prima. Als dessert cheesecake en creme brulee. Herhalingsgevaar is groot.
lars J.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Erg lekker gegeten hier gisteren. Aangezien we laat met reserveren waren een gezellig plekje aan de bar bij de vriendelijke barman en het attente personeel. Gefrituurde kippenvleugels vooraf smaakte erg goed en vers. Hoofdgerechten gedeeld te weten de Côte de Boeuf en de grote Ceasersalade aangevuld met friet. Groot stuk vlees van 600 gram heerlijk gegrild/gebakken met relatief weinig vet en bot. Salade erg vorstelijk en heerlijk op smaak. Frieten zijn wat dikker: helemaal mijn ding en bijna vergeten, vooraf ook lekker champignons besteld al waren deze van buiten gefrituurd. Was niet helemaal duidelijk maar desalniettemin wel lekker. Sfeer is prima alsmede de inrichting. Absolute aanrader!
masterchef .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Deze man kan grillen! Alles is lekker maar ik ben verslaafd aan de shaslick, ouderwets goed, ook de steaks,T bone, kip, lamsreck allemaal geweldige kwaliteit. Patatjes , sla alles smakelijk, ook het brood is top. Homemade sauzen! Lekkerrrr. Crème. Brulee echt goed. Wijn per glas zelf ruim voldoende. Wereldzaak! Dat zie je want het is altijd druk.
Harriet V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Wat een leuke tent! Super lekker gegeten. Leuke, goeie dames in de bediening. En niet duur voor Amsterdamse begrippen. Nieuwe favoriet adresje om een laagdrempelig hapje te eten.
Anne-Mar Z.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Een super leuk restaurant in Amsterdam. De eigenaar is ontzettend vriendelijk en heeft naast de huiswijnen heerlijke wijnen waar hij graag over vertelt. Op de populaire avonden is het erg druk, dan krijg je soms een tafel in de serre achterin. Daar zit je niet zo gezellig. Het eten is altijd goed en betaalbaar. Sfeer is eetcafe: druk en geborrel aan de bar.
hermanital .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
wij waren met z'n drietjes en hadden nogal haast op weg vanuit werk naar Ajax - Heracles - het liefst ben ik onder zulke omstandigheden voor de snelle hap en ben dus niet echt op mijn ( tijds) gemak als het wat langer lijkt te gaan duren
Bij CARBON echter gelukkig geheel ten onrechte ! de service was super snel en zeer attent !
het eten - heb zelden zulke smakelijke dikke steaks gezien - was voortreffelijk en de ambiance knus !
we waren ruimschoots voor de aftrap in de Arena !!
Mariska M.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Echt ontzettend goed vlees. De service was goed, er werd vaak genoeg gevraagd of alles nog naar wens was, het eten kwam snel. Alleen de tafel waar we aan zaten in de hoek bij de bar vond ik niet zo fijn. Erg weinig beweegruimte.
Yalcin O.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Dit is mijn 2de keer bij Carbon en wederom een groot succes! Vlees is heerlijk mals! goede frietjes met lekkere mayonaise!
Fleurtje30 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Zeer vriendelijke bediening, het vlees vrij aardig. Prijs kwaliteit niet je van het. Jammer dat je het gerecht helemaal zelf moet samenstellen en dan is het wat prijzig voor de niet al te bijzondere bijgerechten
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Heerlijke avond gehad, met vier mannen aan tafel, plank met vlees in het midden. En eerlijk is eerlijk, het vlees was goed voorbereid en van smaak.
Vlotte bediening, snelle keuken, muziek op achtergrond, prima sfeer, geen toeristen.
- aanrader -

Michael V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
De lamsrack was heerlijk. De bediening snel en erg vriendelijk. Carbon is een absolute aanrader. Hier kom ik zeker nog een keer terug !
nellekek .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Gisteren hier gegeten , echt heerlijk ! Vlees is bijzonder mals , de salade heerlijk en ze serveren zelfs een lekkere bak koffie. Buitenterras met kachel ook prima geregeld.
Ik -wij komen hier zeker terug ! Bediening is gezellig en oplettend.
Annet J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Vandaag even over een andere boeg.. normaal eet ik hier altijd het overheerlijke vlees maar nu een keer kreeft. Jeetje wat was die ook lekker!!! Wat een topkok!
Prijs kwaliteit verhouding is hier meer dan goed. Echt waar voor je geld. Gezellig met mijn vrienden toetjes gedeeld, van alles wat.. mmmmmm... te gevaarlijk zo'n toptent in de buurt te hebben! Wederom kom ik terug!