Café Burger

Herenstraat 2 1211 CB Hilversum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Café Burger

Jacques B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijke burgers van biologisch rundvlees. Elke maand een nieuwe "Gooise burger". Tevens zijn er veel soorten bier verkrijgbaar en is de bediening uitermate vriendelijk. Wel van belang is van te voren te reserveren, zeker als met meer bent dan 2.
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Gisteren heerlijk gegeten met z'n 8n. Lekkere burgers, precies goed gegrild. En een heel ruim assortiment speciaal bier. Echt een aanrader!!
Daniël W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Soms heb je zin in pasta, soms een stuk vlees, Chinees of Japans en soms heb je zin in een lekkere hamburger. Dat kan je natuurlijk doen door deze te halen bij een fastfoodketen waarbij je zeker weet dat deze nagenoeg hetzelfde smaakt als in Amerika, of je gaat naar Café Burger.
Wat een goed alternatief om dit te doen, want je wordt niet alleen goed bediend, maar je krijgt een verse en goed bereide burger waar je best vol van kan raken.
Aangezien we ook zin hadden in friet en salade, namen we dit erbij.
Het enige, maar dan ook het enige wat ons zou kunnen weerhouden om terug te komen is de rumoerige locatie. Als je eindelijk je kind bij opa en oma gebracht hebt, hoop je samen even bij te babbelen. Dat werd dus bijschreeuwen of gebarentaal. De tafels zaten ook dicht op elkaar, dat hielp ook niet mee.
Aan te raden: ja, maar gebruik je mond uitsluitend voor de overheerlijke hamburger.
Shuki M.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Via een tip hier terecht gekomen. We gingen naar de film en netjes van te voren gereserveerd. Bediening is vlot en erg vriendelijk, ze houden er ook rekening mee als je naar de film gaat, zodat het eten vrij snel geserveerd wordt. Goede keuze in burgers en bieren en een fijne prijs/kwaliteit verhouding. Een burger (zonder friet en salade) de solo is prima te doen, burgers zijn van goed formaat. Enige minpuntje is wellicht dat het interieur aan vervanging toe is (gammele tafels, doorgezakte bankjes) en dat het erg gehorig is. Maar kan het zeker aanraden
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Leuke plek om even een hapje te eten. Veel burger variatie en een enorm assortiment bieren. Zowel van de tap als op fles. Wij kozen voor alleen een dus zonder sla en frites. Vanwege het formaat van de burger meer dan genoeg voor ons. Echt een aanrader!
Stuipie75 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Zomaar naar binnengelopen, ik was benieuwd naar de burgers! Aardige bediening, kwam snel met de kaart naar me toe!

Koos voor de biefburger compleet. Er was keus tussen een wit en bruin bolletje, koos wit!

Burger heerlijk,origineel opgediend op houten plaat/ snijplank! Frietjes in grappig ijzeren bakje en salade in een groot sla blad!

Vind alles eeg lekker! Ook fijn dat ze mayonaise en ketjup op tafel hebben staan, kan je zelf doseren.

Aanrader en kom zeker nog eens terug!
Mellekijl .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Leuke hippe burgerzaak. Geen poespas maar wel fantastische burgers. Een classic burger gegeten met frites en sla en vriend een burgertrio.Hip interieur en vriendelijke bediening. De uitgebreide bierkaart is het proberen waard.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Hier naartoe meegenomen door 2 vrienden die in Hilversum wonen.
Bij het eerste voorstel om een burger te gaan eten ontkom je niet aan de eetlust ontnemende ervaringen met de rommel van de fast food ketens.
Dat een burger absoluut niet tot de categorie troep hoeft te behoren werd bij café Burger helemaal bewezen.
Een reuze vriendelijke ontvangst in een prettige, beetje bruin café achtige, ambience. Het biertje, de cola en voor partner en mijzelf een lekker glas Merlot werden vlot geserveerd. De kaart is de moeite van het bestuderen waard. Een prima concept zonder poespas en een keus uit een mooi aantal uiteenlopende Burgermenu's hetzij solo geserveerd of compleet met frietjes en salade. De Gooische Burger verandert regelmatig, daar moet men dus voor terugkomen. Voor de overige Burgers natuurlijk ook want als de anderen net zo goed smaken als de XXL Burger waar mijn keuze op viel dan valt er daar nog wel het één en ander te doen. Tafelgenoten hadden de Spaanse, de Gooische en de Spicy Kip Burger en alle vier de Burgers kwamen compleet met lekkere knapperige frietjes en een goede gemengde salade, mooi geserveerd in een groot halfrond ijsberg buitenblad. De XXL burger is een lust voor het oog. Een prachtige toren van een paar schijven heerlijk mals biologisch rundvlees, met als top een gebakken ei en alles tussen lekker knapperig brood. Een voorgerecht is in dit geval echt overbodig hoewel die ongetwijfeld ook de moeite van het proberen waard zijn.
Het bezoek aan café Burger werd een echt aangename verrassing mede dankzij de charmante en vlotte bediening.
Jaap F.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2015
We hadden haast en dat werd prima opgevangen. Het eten is prima maar mist nog net even dat bijzondere waardoor je hier heel graag naar toe terug zou willen. Dat geldt zeker voor de wat oubollige inrichting en al helemaal voor de buitenkant. Je moet echt even over de drempel om hier naar binnen te willen.
Joshua K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Prima café om een lekkere burger te eten. Leuk dat ze veel verschillende soorten bier erbij schenken. Ik had de Ere burger, verse producten en het vlees mooi rose!
Service is oké voor een café, mag iets oplettender maar wel bijzonder vriendelijk.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Vrijdag met jongste zoon hier gegeten. We hadden ons in de bioscooptijd vergist en hadden dus behoorlijke haast. Dat werd prima opgevangen! Je komt hier natuurlijk maar voor één ding: de hamburger. En die smaakte prima. Ook de frietjes waren goed van smaak (niet te vet). Alles leuk opgediend en zeer zeker 'service met een smile'. Niet echt de goedkoopste hamburger, maar dat maakt de kwaliteit weer goed. Decor beetje studentikoos, maar daar houden wij wel van.
Ook leuk een kaart bij het weggaan, met een bedankje en een uitnodiging om snel weer te komen.

En dat ga ik zeker doen!
beebaatje .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Met vier personen gegeten voorafgaand aan de voorstelling in het filmhuis. Bediening vriendelijk, restaurant ziet er goed uit. De burgers helaaa onvoldoende. Voor 15 euro verwacht ik een vullende burger die goed op smaak is maar helaas was het vlees saai en de truffel en tomatentappanade waren niet goed op smaak. Hetzelfde gold voor de burger vd maand en de spaanse burger. De italiaanse burger is wel in de smaak gevallen.

Wij komen helaas niet meer terug
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Een prima tent om met vrienden te gaan eten. Losse sfeer, grote hamburgers, prima prijs. Mooi van smaak en ruime keus. Aanrader als je een hapje en een drankje wilt doen.
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Voor vierde keer bij Café Burger gegeten met collega's. Sfeervol café wat eerder aandoet als klein restaurant/bisto dan een café (wat ik fijn vind) en men serveert "gourmet-burgers". Ik kom vanwege mijn werk vaak in LA en NY waar de gourmet-burger net als inmiddels in NL flink aan een opmars bezig is. Café Burger heeft enkele prima burgers op haar menu staan. Creative ingrediënten zonder heel moeilijk culinair te zijn, en dat hoeft ook niet; alle burgers zijn zeer smakelijk en mijn Amerikanse collega's zijn altijd tevreden geweest na een bezoek aan dit establishment. Dat is toch een compliment denk ik dan.
Aan hoge tafel plaatsgenomen. Texels bokbier en ander speciaalbier besteld. Leuk om eens andere biermerken te kunnen proberen.
De hamburgers bij Burger en de variaties op de standaard burgers zijn smakelijk en van goede prijs/kwaliteit. Goede kwaliteit rundvlees maar er is ook optie voor kip en tonijnburger. Burger van de maand(?) was Wagu. Leuk en lekker die variatie. Keuze in bruin/wit bolletje. Geserveerd (optie) met friet en beetje salade.
Nette vriendelijke jonge bediening maakt het af.
Aanrader voor snel, toch sfeervol diner.
Y. L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Even gauw wat eten voor de film om de hoek met z'n drietjes. We vragen of het snel kan vanwege de bioscoop. Zou geen probleem zijn, de burgers komen over 15min op tafel meneer, zegt een lieve meid tegen ons. Inderdaad, precies op tijd zodat we niet hoeven te stressen en lekker kunnen genieten van onze burgers. We kiezen alle 3 voor verschillende burgers. Ze zijn alle drie lekker, sappig en goed gevuld. Daarbij wat heerlijke frietjes en verse sla!
Ben zelf normaal niet zo van de hompen vlees, maar dit was echt lekker.
Met zulke 2 aardige en oplettende serveersters erbij....! Het was een schoot in de roos.
Ik weet helaas niet meer welke dag het was. Maar op het terras en op een warme zomer avond eind augustus.
Bravo!
peckhard .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Met mijn broer op zoek naar een lekker eetcafé! Café Burger klonk goed, dus daar zijn we naar binnen gegaan.
Heel fijn ontvangen. Prima tafel met goede banken en stoelen. Ik had de Italiaanse burger en mijn broer de Spaanse. Het was gewoon heerlijk. Prijs kwaliteit is te gek.
Ik ga hier vaker eten!!
Jorica C.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Uit nieuwsgierigheid een bezoek gebracht aan dit restaurant.

Mijn partner had een Spaanse burger besteld met chorizo en ik een kaasburger. Allebei maar het menu besteld, al gaf de bediening aan dat dit best veel is. Daarnaast het verzoek om de burger goed door te bakken.

Mijn burger was inderdaad doorbakken (nog net!) en van mijn partner iets rose. De burger was lekker, maar het houdt niet over. Evenals de friet die knapperig, maar eigenlijk veel te zout was. De salade hield ook niet echt over. Een paar plukjes veldsla en wat rucola. En als je goed zocht zaten er nog halve cherrytomaatjes in. Delen van de gebakken ui op mijn burger heb ik moeten verwijderen omdat ze gewoon zwart waren.

Het restaurant ziet er prima uit, maar ook niets bijzonders. Het was wel erg schoon.

De bediening was vriendelijk en deden wel hun best. Toen we binnen kwamen was het wel even rommelig. Ze kwamen twee keer vragen of wij al geholpen werden voor het eerste drankje. Toen we weggingen en ze tipten over de website die niet helemaal goed werkt, had de bediening geen aandacht voor ons. Ik denk dat ze het niet eens gehoord hebben.

De prijzen van een menu liggen tussen de 15 en 20 euro en dat vinden wij voor een hamburger met friet en sla toch aan de hoge kant, zeker gezien de burgers niet heel speciaal zijn. Dus leuk om een keertje een snelle hap te eten, maar zeker geen bijzondere aanrader.

Herman V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
Dit restaurant serveert alleen hamburgers en dat doen ze goed. Bij binnenkomst heb je het idee dat je een Amerikaanse diner binnenkomt met een Europese touch.

Omdat er alleen burgers op de kaart staan merk je dat de kok daar wel ervaring mee heeft, goed gebakken, lekker rosé geserveerd op een lekker broodje met voldoende toppings zonder dat deze gaan overheersen. Ik had de ereburger, dit zijn 2 burgers met het een en ander aan toppings. Daarbij lekkere friet en een salade van verschillende slasoorten met een lekkere dressing.

Ik was deze keer met een diabetes patiënt en onze test is altijd of er naast de obligate cola light nog andere suikervrije frisdranken zijn. Hier kan je zelfs kiezen uit Rivella en Christal Clear. Hulde!

Al met een lekker hapje gegeten in een ongedwongen sfeer.
Asterix1961 B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
sommige recensies begrijp ik niet goed van mijn mede proevers maar alla,
hier voor het eerst gegeten,een overheerlijke hamburger met kaas en de hele mikmak,
Goed gemaakte hamburgers , horen een beetje rose te zijn naar mijn mening en dat was deze,
en vooral lekker sappig!
Dus als je gewoon een lekkere Hamburger wilt dan is dit waar je moet zijn.
bruijnen .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Lekker burgers met een beetje poespas die het juist wel weer lekker maakt! Smaakvolle en verse ingredienten. Zelf nam ik de 'ereburger' en kan die ook aan anderen aanraden. Bediening had iets vlotter gemogen en de verlichting ietsje gedimd, maar al met al prima gegeten!