Cafe Brasserie Uilenspiegel

- Diner vanaf 17:00
- Ontbijt vanaf 11:00
- Lunch vanaf 11:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jolien N.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
coradekoning .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Leuk en fris restaurant. Bijzonder vriendelijke bediening. Van origine zijn de eigenaars (die ook koken en bedienen) Iraans wat maakt dat ze naast een aantal Nederlandse gerechten ook geweldige Perzische gerechten op de kaart hebben staan. De Ghormesabzy was heerlijk!! Zo ook de hamburger en de zalm van de dag op een bedje van gemengde groenten met frieten. Ik ga zeker terug om een van de andere gerechten op de kaart te proberen! Overigens allemaal voor bijzonder lage prijzen. Daghap kost EUR 7,50. Met recht een goed restaurant om voor een leuke prijs even te gaan eten. Leuk terras ook erbij!
Mireille G.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij Uilenspiegel. Warme auberginepuree met vers plat brood. Daarna kip met granaatappelsap en walnoten, en kalfsstoofvlees in tomatensaus. Perzisch eten kende ik niet maar is echt de moeite waard. Leuk modern ingericht ook dit restaurantje in verder niet zo hip Kostverlorenhof.