Cafe Brasserie Uilenspiegel

- Ontbijt vanaf 11:00
- Lunch vanaf 11:00
- Diner vanaf 17:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Kan beter
Jeroen Vermeers .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Vorge keer lekker gegeten. Vandaag was het rampzalig. Anderhalf uur gewacht ( meerdere keren gevraagd waar het bleef, en iedere keer werd er gezegd excuses..het is bijna klaar... nog 10 minuten...). Kwaliteit van het eten dat uiteindelijk opgediend werd was beneden alle peil! Alsof er een potje babyvoedsel was opgewarmd, een breiige massa zonder smaak. Kalfsvlees en aubergine dat erin zou zitten was minimaal, drie stukjes vlees en een plak aubergine. Niet gezouten of gekruid, eigenlijk te onsmakelijk om op te eten, zelfs na anderhalf uur hongerig wachten. We begrijpen echt niet wat er gebeurd is met dit restaurant, maar ons zien ze hier in ieder geval zeker nóóit meer terug!!!
Han B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Wij hebben hier al vaker gegeten en wat ons opvalt is de hoge kwaliteit van het eten. De bediening vinden wij uitstekend. Het decor is wat minder maar het is er toch wel gezellig.
Kinderen zij welkom.
Wij vinden het zeker wat prijs kwaliteit betreft een aanrader.
Frances en Han Baaij, Amstelveen
Jolien N.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten, kipsate en ovenpannetje met kip en verse groenten. Het gevoel dat je lekker, gezond en voor een goede prijs uit eten gaat, een aanrader!!!
coradekoning .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Leuk en fris restaurant. Bijzonder vriendelijke bediening. Van origine zijn de eigenaars (die ook koken en bedienen) Iraans wat maakt dat ze naast een aantal Nederlandse gerechten ook geweldige Perzische gerechten op de kaart hebben staan. De Ghormesabzy was heerlijk!! Zo ook de hamburger en de zalm van de dag op een bedje van gemengde groenten met frieten. Ik ga zeker terug om een van de andere gerechten op de kaart te proberen! Overigens allemaal voor bijzonder lage prijzen. Daghap kost EUR 7,50. Met recht een goed restaurant om voor een leuke prijs even te gaan eten. Leuk terras ook erbij!
Mireille G.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij Uilenspiegel. Warme auberginepuree met vers plat brood. Daarna kip met granaatappelsap en walnoten, en kalfsstoofvlees in tomatensaus. Perzisch eten kende ik niet maar is echt de moeite waard. Leuk modern ingericht ook dit restaurantje in verder niet zo hip Kostverlorenhof.