Café Brasserie Merode

Meer informatie over restaurant Café Brasserie Merode

• Catering
An1972 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Eenvoudige menukaart, eenvoudige inrichting, maar erg lekker gegeten in dit restaurant. Leuke bediening, en ruim voldoende voor een scherpe prijs. Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan!! En we zullen er ook over denken als we weer eens een buffet nodig hebben, want dat doen ze ook!
J85 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Hier 2 weken terug gegeten.
Eten is erg lekker, en de prijzen zijn hier echt niet hoog!
Restaurant is school en netjes.
En dan is er ook nog een hele vriendelijke eigenaar en team, zeker een aanrader hier te eten.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2013
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Vriendelijke bediening en een prettige sfeer!
Een klein puntje wat ik zou kunnen verzinnen is dat de menukaart iets ruimer zou kunnen zijn.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2013
Mooi, modern restaurant met heel vriendelijke en attente bediening en goede kwaliteit eten voor een heel schappelijke prijs